Yupquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef twistedlittleangel het volgende:
Nico heeft het verkeerde gekocht bij humana ze dacht een jurk maar is een topje. Agh denkt ze ik maak er gewoon een jurk van
Ja maar nu zit ik wel met een oortje in te luisteren, met mijn uilen gezichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit.
Wat een baggermuziek vind ik dat.Als ik erin zou zitten zou ik graag poortbewaker willen zijn.
Ik heb hier en daar een vinger in de pap, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef houdjemond het volgende:
Bacon, jij hebt toch niet dat jurkje voor haar uitgekozen toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Razor21 het volgende:
Armen buren met die overlast.....snap je hem![]()
Lijkt op Armin van Buren
zij kan het met haar figuur en benen wel hebben!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef twistedlittleangel het volgende:
Nico heeft het verkeerde gekocht bij humana ze dacht een jurk maar is een topje. Agh denkt ze ik maak er gewoon een jurk van
quote:
Niet meer doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb hier en daar een vinger in de pap, dat kan ik niet ontkennen.
andrea maar dat doet ze voor anton hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef NoNickOne het volgende:
Even een vraagje - Welke chick krijgt pik vanavond?
Iedereen heeft al betaald...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |