Lokquotequote:
Roekoe!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef MissJ het volgende:
Ik wil Waylon! Maar die komt deze aflevering niet geloof ik
Ik vind Ben zijn tattoos wel coolquote:
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 24 februari 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
maar.. waarom die containers? Moeten ze daarin zingen ofzo?
een soort Voice dus, maar dan andersquote:
Volgens mij mogen ze ze wel zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
een soort Voice dus, maar dan anders
die kleine indonesische ofzoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef MissJ het volgende:
welke was de eerste?
Die blonde kerel net kwam iig ook uit Den Haag.
quote:
oh ja die. Weet niet meer waar zij vandaan komtquote:
Ik dacht dat het een hij wasquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja die. Weet niet meer waar zij vandaan komt
Oh? hahaha, kan ook hoor, weet het niet meerquote:
Echt he.quote:
Ik ben ondertussen vogeltjes aan het verzorgen. VOlgende week kijk ik niet hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he.
Ik merk dat ik nu al mijn aandacht er niet bij kan houden
Ik vrees dat ik ook niet meer ga kijken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen vogeltjes aan het verzorgen. VOlgende week kijk ik niet hoor.
Ooh das nie fijn nie.. voel je je niet lekker?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
Sterker nog, ik ga een paracetemol zoeken en lekker mijn bedje in.
Ik probeer het zaterdag nog wel even in de herhaling.
Ik was verkouden en dat zit nu een beetje vast achter mijn voorhoofd, maar dat is met een nachtje goed slapen wel over.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh das nie fijn nie.. voel je je niet lekker?
Beterschap!
Oh bah! Denk het ook wel, lekker op tijd enzo, goed slapen, dat helpt welquote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was verkouden en dat zit nu een beetje vast achter mijn voorhoofd, maar dat is met een nachtje goed slapen wel over.
Eerst even warme douche pakken, stoom ik ook wel iets los.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh bah! Denk het ook wel, lekker op tijd enzo, goed slapen, dat helpt wel
FAILquote:RTL5 verplaatst de nieuwe muziekshow The Hit naar de zondagavond.
Dit maakte de zender woensdag bekend.
Naar de eerste aflevering van The Hit keken afgelopen maandag slechts 255.000 kijkers. RTL5 verwacht dat de dure muziekshow van Dennis Weening op de zondagavond om 20.00 uur beter tot zijn recht komt, omdat de jonge kijkers op dit tijdstip gewend zijn aan tv-shows, zoals So You Think You Can Dance.
De ingreep heeft bovendien gevolgen voor andere tv-programma's. De Modepolitie 2.0 verschuift mee naar de zondagavond. De lancering van het nieuwe programma From Russia With Love, over mannen die in Oost-Europa een vrouw zoeken, wordt een dag uitgesteld. Dit geldt ook voor het tweede seizoen van Ik heb het nog nooit gedaan. Beide realityprogramma's gaan nu maandagavond 3 maart van start.
In The Hit, van oorsprong een Iers format, krijgen wekelijks zes songwriters de kans hun zelfgeschreven nummer te pitchen aan artiesten.
Hitlijsten
RTL5 weet ook een succes van het muziekprogramma te melden. Het nummer Celebrate The Rain, van songwriter Mijke Breepoel, werd meteen na de uitzending als single uitgebracht door Sidney Samson en Eva Simons en staat inmiddels op nummer 1 in iTunes.
De single Focus on Love van Ben Saunders staat woensdag op de tiende positie in iTunes.
Rtl xlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Shit, toch nog gemist
wordt het nog herhaald?
quote:
Ja, waar kan ik het gratis rippen.quote:
Ow, Ik ga een patatje halen.quote:
quote:
Haha, ik vind het best leuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |