Lokquotequote:
Roekoe!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef MissJ het volgende:
Ik wil Waylon! Maar die komt deze aflevering niet geloof ik
Ik vind Ben zijn tattoos wel coolquote:
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 24 februari 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
maar.. waarom die containers? Moeten ze daarin zingen ofzo?
een soort Voice dus, maar dan andersquote:
Volgens mij mogen ze ze wel zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
een soort Voice dus, maar dan anders
die kleine indonesische ofzoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef MissJ het volgende:
welke was de eerste?
Die blonde kerel net kwam iig ook uit Den Haag.
quote:
oh ja die. Weet niet meer waar zij vandaan komtquote:
Ik dacht dat het een hij wasquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja die. Weet niet meer waar zij vandaan komt
Oh? hahaha, kan ook hoor, weet het niet meerquote:
Echt he.quote:
Ik ben ondertussen vogeltjes aan het verzorgen. VOlgende week kijk ik niet hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he.
Ik merk dat ik nu al mijn aandacht er niet bij kan houden
Ik vrees dat ik ook niet meer ga kijken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen vogeltjes aan het verzorgen. VOlgende week kijk ik niet hoor.
Ooh das nie fijn nie.. voel je je niet lekker?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
Sterker nog, ik ga een paracetemol zoeken en lekker mijn bedje in.
Ik probeer het zaterdag nog wel even in de herhaling.
Ik was verkouden en dat zit nu een beetje vast achter mijn voorhoofd, maar dat is met een nachtje goed slapen wel over.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh das nie fijn nie.. voel je je niet lekker?
Beterschap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |