Idd , wat een bazenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Guard het volgende:
Die Canadese penalty kill is wel briljant
Het lijkt zo makkelijk als je ze bezig zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Saviola het volgende:
Ook niet gek als je PK bestaat uit de 2 beste verdedigers ter wereld, en de beste defensieve forward die er is.
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Samenvatting 1e periode waarschijnlijk, shorttrack begint zo weer volgens mij
Zo gek toch niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.quote:
Nee hoor, is ook niet gek...quote:
Ik werd al weer bijna kwaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.
Nog een paar keer de hockeyers er met een stick op laten rammen en ik ga shorttrack kijken.quote:
Idd wtf , had overigens opnieuw gestart moeten worden... maar goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd al weer bijna kwaadMaar dan dit maar even kijken.
Ik moest lachen, daar gaat hij onderuit![]()
Dan is er wel weer een andere zender ook live mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hun het oplossen als ze om 20:00 eruit moeten, red button?
Heerlijk manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Ze hebben nog even.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |