Behalve als ze straks i elkaar klappenquote:
zou me niets verbazen als Korea goud paktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom is dat opmerkelijk? Je noemt net Korea nog als gevaarlijkste klant.
Ja echt een fotofinishquote:
Nee man, Uccie snapt hetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er spannend? Ze liggen een paar seconden voor.
quote:
Korea was op de brommer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Denny was zijn motor vergeten.
Ik snap jou altijdquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef DeLuna het volgende:
Dit is niet eerlijk, wij zijn met meer landen.
Tradities moet je in stand houden vind ik altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef Jason22 het volgende:
Normaal ging het altijd in de semi, mis.
Zo klinkt het wel alsof je veel vraagtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
Kom opOvereind blijven staan en sneller dan de Polen schaatsen
Communicatie/aflossing..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Wat ging er 4 jaar geleden eigenlijk fout?
Omdat NL 2-3-4 heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef roos85 het volgende:
Waarom hebben de Polen wel een armband met 1 en Nederland niet?
De snelste moet niet starten hè, dan kan de rest niet mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef JohnDDD het volgende:
waarom start kramer? is verweij niet sneller? die rijdt ook de 1000...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef JohnDDD het volgende:
waarom start kramer? is verweij niet sneller? die rijdt ook de 1000...
Zal dat het zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef Uccie het volgende:
die willen ook een OR, jaloers op de vrouwen
Alvast even oefenen op de race voor morgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef DeLuna het volgende:
Die willen gewoon losgaan, hebben geen zin meer om te wachten
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
Straks gaan ze de Polen nog opduwen om het spannend te maken
Dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Deze tijd reed Korea ook in de kwartfinale
quote:
Die hebben niet eens hun best gedaan volgens mij.quote:
Slim gedaan van de Polenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef -0- het volgende:
Wat heeft Polen gedaan.
Een Noorwegentje of wat?
Dat kun je idd echt stellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef Mansjester het volgende:
Korea en NL zijn dus gewoon ongeveer gelijkwaardig
Bespeur ik hier een vleugje sarcasme?quote:
Tot nu toe was NL bij wereldbeker altijd sneller toch. Zelfs met B/C-teams?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef Mansjester het volgende:
Korea en NL zijn dus gewoon ongeveer gelijkwaardig
Tot straks Ucquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga inpakken en naar huis....heerlijk productief dagje
Tot bij het Shorttrack
Morgen gaat er nog wel een tandje bijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tot nu toe was NL bij wereldbeker altijd sneller toch. Zelfs met B/C-teams?
bronsquote:
Brons = Brons, niets = niets.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Waar zou Polen zich voor sparen?
No way dat ze zich voor de derde plaats sparen denk ik
Het valt me op dat je best vaak homo erotische opmerkingen maakt LRquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brons = Brons, niets = niets.
Verweij = lekker
Avondje stappen :-Dquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
Dat halen ze wel bij het spoor wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:37 schreef ReplaR het volgende:
Als de 4e plaats koper was waren ze daar voor gegaan
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het valt me op dat je best vaak homo erotische opmerkingen maakt LR
Waarom niet? Dit was iig niet vol tempo, in de kwartfinale waren ze veel sneller.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wij gaan toch ook geen vragen stellen over jouw gegeil op Hege?quote:
Mwah. Zal wel zo zijn dan. Vind het wel vrij zwak, maar misschien is het wel realistischerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit was iig niet vol tempo, in de kwartfinale waren ze veel sneller.
Rawrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik sta open voor alle vragenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij gaan toch ook geen vragen stellen over jouw gegeil op Hege?
Ik was je verhaal aan het lezenquote:
Hoezo edit je nou dit prachtige betoog? Ik was het volledig met je eens.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was je verhaal aan het lezen
Ik ben dusdanig moe dat ik geen zin in een FOK! act hebquote:
quote:Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.
Zijn toch een beetje rolmodellen. Dat soort foto's laten mij inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
En tja... ik vind mijn fobo volgooien met halfnaakte vrouwen weer zo vulgair. Ik ben stiekem toch wel een ietwat verlegen jongen op dat gebied
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was je verhaal aan het lezen
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo edit je??? Ik was je mooi stukje proza nog aan het lezen....
ah. ik was niet de enigequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo edit je nou dit prachtige betoog? Ik was het volledig met je eens.
Okequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dusdanig moe dat ik geen zin in een FOK! act hebDat het mogelijk is
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dusdanig moe dat ik geen zin in een FOK! act hebDat het mogelijk is
Alsjeblieft dit stond er
[..]
Hoe laat begint het shorttracken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Zometeen mogen we genieten van het prachtige lichaam van Sjinkie Knegt. Rawr.
17:30! Zet het in je agenda!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe laat begint het shorttracken?
Sjinkie in de koelkastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Zometeen mogen we genieten van het prachtige lichaam van Sjinkie Knegt. Rawr.
Koetjesrepenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Sjinkie in de koelkast
Kenk je bent een fool gast
Oublié, quelque chose
Faffie, faffie, oeh ah
Dat zouden ze door het stadion moeten laten schallen, dan is hij niet meer te houden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Sjinkie in de koelkast
Kenk je bent een fool gast
Oublié, quelque chose
Faffie, faffie, oeh ah
Lekkaaahquote:
Haha idd , dat zou baas zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zouden ze door het stadion moeten laten schallen, dan is hij niet meer te houden.
En gelijk weer beginnen over 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef Falco het volgende:
De helft van het interview ging over De Rug. NOS, doe je plicht, ontsla die Maalderink.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe heet het dance nummer waar de nos mee afsluit? Dus bij de herhalingsbeelden van de schaatsdag, voor dat de algemene sochi tune afgespeeld wordt..
Snap dat ook niet hoor , echt zo fucking irritant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef zoem het volgende:
Beetje jammer dat de media nota bene de spelers uit eigen land telkens onderuit proberen te halen met die negatieve vraagstukken. Met name van Maalderink, wat een zuurpruim.
Denk niet dat Sven dat zomaar zegt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef zoem het volgende:
Mwoah, denk dat je het eerder als uitweg moet zien om van het gekwal van Bert af te zijn.
Nice, dat zocht ik al een week... Niet dat ik nu weet hoe het heetquote:
Ik ken 'm ook omdat ik er van de week om vroeg hier en iemand zo vriendelijk was om 'm te posten...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nice, dat zocht ik al een week... Niet dat ik nu weet hoe het heetAnyway, na de eerste 30s vind ik er niks aan, maar het was wel leuk om de clip een keer te zien. Much appreciated
Dan wordt het dus team BAM op het ijs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Zelva het volgende:
Zou het niet gewoon leuker zijn om net zolang door te schaatsen tot één team het andere daadwerkelijk heeft ingehaald?
Goed plan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Zelva het volgende:
Zou het niet gewoon leuker zijn om net zolang door te schaatsen tot één team het andere daadwerkelijk heeft ingehaald?
dan winnen we helemaal altijd aangezien de rest op de langere afstanden op een enorme afstand worden geredenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Zelva het volgende:
En dan tegen een sprinterploeg die binnen 2 ronden wint.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wordt het dus team BAM op het ijs.
Nee, dan hadden ze haar beter vandaag kunnen laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:07 schreef Montov het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)n-achtervolging.html
Leenstra rekent op een plek in het team morgen. Ik vrees van niet.
Tegen Japen kan het ook. Eigenlijk kan het tegen elke ploeg, want er is geen equivalent van Korea bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze haar beter vandaag kunnen laten starten.
Omdat shorttrackquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef Wombcat het volgende:
Waarom hebben ze het schaatsen eigenlijk nog niet herhaald vanavond? Normaal herhalen ze alles 1500x. Nu heb ik niets gezien vanmiddag en herhalen ze niks.
Volgens mij hebben ze dat al herhaald hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef Wombcat het volgende:
Waarom hebben ze het schaatsen eigenlijk nog niet herhaald vanavond? Normaal herhalen ze alles 1500x. Nu heb ik niets gezien vanmiddag en herhalen ze niks.
Nou, iig niet sinds ik de TV aan heb (uur of 6)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat al herhaald hoor.
Ik zag de Koreanen 2 keer heel veel geven. Die hebben geen verstoppertje gespeeld. Misschien dat ze 3:39 rijden, maar Nederland kan 3:38 rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de vrouwen ziet het er ideaal uit. Japan is meer dan haalbaar en het zou me niks verbazen als zij zich sparen voor de B-finale. Rusland en Polen zijn aan elkaar gewaagd. Die moeten er dus beiden vol in vliegen.
Voor de mannen kan het wel lastig worden. Heb het gevoel dat de Koreanen het hele toernooi verstoppertje hebben gespeeld. Als Kramer niet 100% is, dan zou het zo maar 's verkeerd kunnen aflopen.
Ik bedoel bij hun individuele afstanden...Lee kon bijvoorbeeld op de 5km veel sneller.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag de Koreanen 2 keer heel veel geven. Die hebben geen verstoppertje gespeeld. Misschien dat ze 3:39 rijden, maar Nederland kan 3:38 rijden.
Ik zie Nederland echt niet in de problemen komen, die reden die 3:40 tegen Polen alsof het ze totaal geen moeite kostte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de vrouwen ziet het er ideaal uit. Japan is meer dan haalbaar en het zou me niks verbazen als zij zich sparen voor de B-finale. Rusland en Polen zijn aan elkaar gewaagd. Die moeten er dus beiden vol in vliegen.
Voor de mannen kan het wel lastig worden. Heb het gevoel dat de Koreanen het hele toernooi verstoppertje hebben gespeeld. Als Kramer niet 100% is, dan zou het zo maar 's verkeerd kunnen aflopen.
Ik geloof echt niet dat Lee zich daar heeft ingehoudenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoel bij hun individuele afstanden...Lee kon bijvoorbeeld op de 5km veel sneller.
Misschien alleen toen de medailles al uit zich waren, maar meer niet inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Lee zich daar heeft ingehouden
Die Koreanen zaten aardig aan de max inderdaad. Ik zie Nederland zelfs wel 3.37 rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag de Koreanen 2 keer heel veel geven. Die hebben geen verstoppertje gespeeld. Misschien dat ze 3:39 rijden, maar Nederland kan 3:38 rijden.
Korea zag er goed uit. Leuke tegenstander (als Nederland maar wint, maar dat zit wel goed denk ik). Koreanen zeiden dat ze niet teleurgesteld zouden zijn als ze van Nederland zouden verliezen. Aan de ene kant lijken ze dus niet zoveel druk te voelen, aan de andere kant is het ook niet echt een winnaarsinstelling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 10:01:15Problemen bij de Nederlandse schaatsploeg. Reserve Jorrit Bergsma meldt zich af voor de finale: nos.nl/l/614774. @NOSschaatsen reageer retweet
het volgende schaatsrelletjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:05 schreef hole1988 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 10:01:15Problemen bij de Nederlandse schaatsploeg. Reserve Jorrit Bergsma meldt zich af voor de finale: nos.nl/l/614774. @NOSschaatsen reageer retweet
Je krijgt geen medaille als reserve.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:15 schreef Hankster het volgende:
Het leek al wat te wringen, maar dit is wel behoorlijk zielig. Je afmelden als reserve
Wellicht dat Tuitert nog een medaille wilt halen?
Dat idd. Iemand een medaille misgunnen, dan snap ik heel goed dat hij nu ook zegt: zoek het maar lekker zelf uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:19 schreef marcodej het volgende:
Tsja, wat een treurigheid weer.
Wel slecht gemanaged van Koops. Laat die Bergsma gewoon rijden tegen Frankrijk, dan ben je van al het gezeik af. Maar ik neem aan dat je ruim van te voren afspraken maakt?
Anema zal Bergsma ook niet tot rust hebben gemaand.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:20 schreef heywoodu het volgende:
Kan me best voorstellen dat Bergsma nou niet echt zich deel van het kliekje rond Kramer voelt, zeker nu hij Kramer verslagen heeft. Zou me niks verbazen als Sven nog wat heeft lopen stoken ofzo.
En inderdaad wat hierboven gezegd wordt, laat hem tegen Frankrijk rijden man, alsof je dan niet wint
Mij ook niet. Bergsma buiten de deur gehouden door slechte verliezer Sven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:20 schreef heywoodu het volgende:
Zou me niks verbazen als Sven nog wat heeft lopen stoken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |