Hier ook. En idd te duur en te klein.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de kaisersesam broodjes vervangen door speltbroodjes. Verkopen niet zo goed, veel te duur.
Duur en klein herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ook. En idd te duur en te klein.
hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
Waarschijnlijk omdat je één speltbroodje in 3 happen op krijgt
Kan me voorstellen dat het in een XL niet echt opvalt iddquote:
Ze stellen veel vragen over je functioneren, dus hoe je bepaalde situaties op zou lossen. Verder ook vragen over jezelf persoonlijk en er wordt natuurlijk gekeken naar hoe je overkomt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:02 schreef Purdey het volgende:
Bij ons zijn de noten/vruchtenbollen er ook uit. Best jammer, at ze vaak als ik geen tijd had om brood te beleggen.
Hoe gaat zo'n gesprek eigenlijk in zijn werk? Wat wordt er allemaal gevraagd?
zekerquote:
quote:Je ontvangt deze mail als deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaart programma van Albert Heijn. We hebben jou uitgekozen om deel te nemen aan een proef, waarmee je nog meer exclusieve deals ontvangt. Lees hieronder meer over dit extra voordeel!
Door deel te nemen aan deze proef zul je van ons de komende 6 maanden extra veel voordeel ontvangen bij Albert Heijn. Via de e-mail versturen wij exclusieve kortingen die je aan je Bonuskaart kan koppelen, en waarmee je extra korting krijgt bij de kassa. Uiteraard ontvang je hiernaast ook de reguliere Bonus aanbiedingen als ook de e-mails als onderdeel van het persoonlijke Bonuskaart programma van de Albert Heijn.
Wat houdt het precies in?
• Je ontvangt van ons maximaal 3 keer per week een extra e-mail met daarin een exclusieve deal, die je alleen kan verzilveren in de Albert Heijn winkel in Leidschendam, Weigelia 48. Deze extra aanbiedingen komen bovenop het reguliere persoonlijke Bonuskaart programma van Albert Heijn.
• Deze exclusieve deal dien je zelf iedere keer te activeren. Dat kan heel simpel met één klik op de 'Voeg toe' button. De aanbieding is maar eenmalig geldig, en vervalt na gebruik in de transactie.
• Als je de extra exclusieve deal hebt toegevoegd, kun je de extra korting verzilveren door het laten scannen van jouw geactiveerde, persoonlijke Bonuskaart aan de kassa. Je hoeft dus geen coupon te printen!
• Wil je niet langer deelnemen aan de proef? Dan kun je jezelf bij elke mail uitschrijven. Daarmee stopt je deelname aan deze proef per direct. Je blijft dan nog wel deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma.
• Als deelnemer aan de proef ga je profiteren van extra voordelen die de proef te bieden heeft. We moeten je nog leren kennen, maar je zult merken dat de extra exclusieve deals steeds persoonlijker worden.
• Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Vertel het ons via innovatie@ah.nl.
In 2011 kreeg je n euro minder korting.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij is ook al een keer in 2011 gebruikt
.
Klopt. Daarom zal Harry de commercial wel opnieuw hebben ingesproken voor een gedeelte. En dat laatste stukje waar die vrouw praat is gewoon vervangen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
In 2011 kreeg je n euro minder korting.
Jaja, meneer moet vaker de zuivel gaan vullenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:10 schreef mujentas het volgende:
d4v1d![]()
[ afbeelding ]
KLB / Boete gehad voor 2 meter over de stoep fietsen (inclusief paint)
Haten op mijn topicsquote:Op zondag 23 februari 2014 11:10 schreef mujentas het volgende:
d4v1d![]()
[ afbeelding ]
KLB / Boete gehad voor 2 meter over de stoep fietsen (inclusief paint)
https://www.facebook.com/(...)1240457?stream_ref=1quote:Verklaring van Albert Heijn Konincks.
Achteraf gezien handelde beveiliger goed.
Albert Heijn Konincks staat nog steeds achter de beslissing van de beveiliger om de meisjes op hun zoengedrag aan te spreken. "We hebben normen- en waarden in de winkel die nageleefd moeten worden. Het ging niet om een kusje, maar om uitgebreid zoenen. We hebben er videobeelden van, in overleg met de dames worden deze niet naar buiten gebracht. Ze werden aangesproken op het “te” uitgebreid zoenen. Dat zouden we ook bij een heterostel doen."
Albert Heijn Konincks heeft excuses aangeboden, omdat de dames zich gediscrimineerd voelden. "We willen niemand discrimineren. In onze winkel hebben de medewerkers negentien verschillende nationaliteiten, vijf verschillende geloofsovertuigingen en allerlei geaardheden. Dat al deze mensen bij ons samenwerken is fantastisch “
Blij met excuses.
Wij hebben contact gehad met de dames en ze waren blij met onze excuses. Wij hadden ze uitgenodigd voor de Kiss-In. Ze zouden komen, maar ze haakten op het laatste moment toch af.
Het is niet glutenvrij, maar heeft wel iets minder schadelijke gluten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef jffry101 het volgende:
Is dat speltbrood niet als enige 100% tarwe- en glutenvrij? Dan kan ik het me voorstellen dat je als glutenallergische alleen speltbroden meeneemt.
Ik kom op vier soorten als ik naar de bonus op ah.nl kijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef exelletor het volgende:
Gisteren ook staande gehouden door de politie, gelukkig geen boete.
_
Volgende week zeven soorten bier in de bonus.![]()
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kom op vier soorten als ik naar de bonus op ah.nl kijk?
Oh aha.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfa
Die heb maar even uitgesloten, vier soorten is meer dan genoeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfa
geen intekeningen op een actiekop dus geen second placing is dus geen instuwing (als het geen assortiment is)quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Halldor het volgende:
[..]
Die heb maar even uitgesloten, vier soorten is meer dan genoeg.
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef ikbenschipper het volgende:
geen intekeningen op een actiekop dus geen second placing is dus geen instuwing (als het geen assortiment is)
bavaria is volgens mij ook aanbieding volgende week hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.
Zijn een van de andere speciale smaak blikjes. Een colli of 30.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef ikbenschipper het volgende:
bavaria is volgens mij ook aanbieding volgende week hoor.
arme jullie drama spulquote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zijn een van de andere speciale smaak blikjes. Een colli of 30.
Zeker dezelfde persoon die de Fantini had besteld?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.
Ik liet gisteren nog een colli yoghurt op de grond flikkeren doordat de doos scheurdequote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je zo twee karren waarvan een zijkant helemaal onder de vla/yogurht zit..
Bedankt polen
"Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad alstublieft, Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad."quote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik liet gisteren nog een colli yoghurt op de grond flikkeren doordat de doos scheurde
Nee, ik ben nog steeds (redelijk) welkom, hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:06 schreef mujentas het volgende:
Zeker dezelfde persoon die de Fantini had besteld?
Gezien het zaterdag was, denk ik dat mujentas zijn dweilskills tevoorschijn moest halen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:19 schreef Schuimpjes het volgende:
"Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad alstublieft, Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad."
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiserenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds (redelijk) welkom, hoor.Hebben volgens mij nog maar genoeg Fantini voor een/twee bancarellaplanken, maar zo een beetje iedereen is inmiddels voorzien.
Overigens was Fantini een telfout en Bavaria een bewuste MOMO bestelling.
Mag niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiseren
Hij zit bij ons standaard in het assortiment en is een van de populairdere Italiaanse wijnen, dus de klanten kennen het wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiseren
Na sluitingstijd toch wel? Kan je combineren met wat te eten ofzo. Was 2 jaar (?) geleden met kerst ook, zo'n proefavond. Weet alleen niet meer of er toen wijn werd geschonken.quote:
Wij hebben toen ook Fontanafreda Moscato laten proeven bij de toetjes hoek. OM was de hele middag/avond aanwezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef SausDip het volgende:
[..]
Na sluitingstijd toch wel? Kan je combineren met wat te eten ofzo. Was 2 jaar (?) geleden met kerst ook, zo'n proefavond. Weet alleen niet meer of er toen wijn werd geschonken.
Niet relevant, bij wet verboden. Tijdens en buiten openingstijden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef exelletor het volgende:
Kan me amper voorstellen dat het binnen Doen&Laten past.
Even opgezocht:quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Niet relevant, bij wet verboden. Tijdens en buiten openingstijden.
Wij hebben wel een kwaliteitsmedewerker op zaterdagochtend, maar als ik iets laat vallen ruim ik het ook zelf op. Gelukkig was het midden in het pad dus even met de Ferrari erlangs en alles was weer netjesquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gezien het zaterdag was, denk ik dat mujentas zijn dweilskills tevoorschijn moest halen.
De ontheffing is me bekend, maar die krijg je niet. Voor een lokaal evenement is me die tot twee maal toe geweigerd en op Koninginnedag en dergelijke willen ze natuurlijk al helemáál niet dat je alcohol gaat schenken.quote:Hebt u een supermarkt, levensmiddelenwinkel, snackbar, traiteurszaak, tabakspeciaalzaak of slijterij? Dan mag u bier, wijn, port en sherry verkopen. U hebt hiervoor geen vergunning nodig. U hebt ook geen vergunning nodig als u alleen bier, wijn, port of sherry verkoopt. In uw winkel mag u geen drank laten proeven.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben wel een kwaliteitsmedewerker op zaterdagochtend, maar als ik laat vallen ruim ik het ook zelf op. Gelukkig was het midden in het pad dus even met de Ferrari erlangs en alles was weer netjes
Wroem Wroem.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben wel een kwaliteitsmedewerker op zaterdagochtend, maar als ik laat vallen ruim ik het ook zelf op. Gelukkig was het midden in het pad dus even met de Ferrari erlangs en alles was weer netjes
Prijzig apparaatje. Ik geloof nooit dat die van ons zoveel heeft gekost.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wroem Wroem.
[ afbeelding ]
Dat ding kost wel net zoveel als een budget auto:
http://www.carellurvink.n(...)ms-schrobzuigmachine
Vind het persoonlijk nog een beetje vroeg...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Perunage het volgende:
Hebben jullie al een aanmeldingsformulier voor het AH voetbaltoernooi 2014 al voorbij zien komen of heb ik hem in de drukte gemist?
Thanks! Al gehoord waarom die niet door ging? Voorlopig nee of definitief nee?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Bij ons ook 2 van de 3 benoemd.
Ik blijf ook maar thuis.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef mujentas het volgende:
Ik denk niet dat ons G-team dit jaar meedoet.
Op Facebook las ik dat Fit & Fun de sponsoring heeft stopgezet. Dit jaar zal het toernooi alleen in Gemert (of een andere plaats in Brabant) worden gehouden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Perunage het volgende:
Hebben jullie al een aanmeldingsformulier voor het AH voetbaltoernooi 2014 al voorbij zien komen of heb ik hem in de drukte gemist?
Ik ook. Laatste keer als chauffeur / supporter was niet echt een succes te noemen.quote:
Wij hadden de laatste wedstrijd maar laten zitten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef mujentas het volgende:
Vorige keer presteerden we beneden alle peil door gebrek aan training en teamspirit
http://www.ahvoetbal.nl/ hou de site in de gaten. maar die staat nu nog op 2013.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Perunage het volgende:
Niks over gehoord nog. Zou ik eigenlijk wel slecht vinden. Maar okay.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op Facebook las ik dat Fit & Fun de sponsoring heeft stopgezet. Dit jaar zal het toernooi alleen in Gemert (of een andere plaats in Brabant) worden gehouden.
je gaat moeilijk even langs een zijkant van een rolcontainer met dat dingquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gelukkig was het midden in het pad dus even met de Ferrari erlangs en alles was weer netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien er bij ons in de gesprekken vooral op competenties is gericht is de vraag oprecht of het bij een tweede keer wel gaat lukken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Thanks! Al gehoord waarom die niet door ging? Voorlopig nee of definitief nee?
@Mujentas; Aantal uren weet ik nog niet.
Rolcontainer hoeft niet schoon.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef d4v1d het volgende:
je gaat moeilijk even langs een zijkant van een rolcontainer met dat ding
want?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef exelletor het volgende:
Dat jullie drie tl's op een moment kunnen "produceren"
Wanneer word jij teamleider dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Meer omdat het bij ons eerder een tl in de twee jaar is.
Ben niet serieus genoeg en kan ook niet zo goed met de huidige leiding vinden, maar dat had je waarschijnlijk wel verwacht.quote:
Even het volgende daarop.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Meer omdat het bij ons eerder een tl in de twee jaar is.
Bij ons is het ongeveer zo:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Even het volgende daarop.
Ik sta nu 2,5 jaar in deze winkel.
Bezetting nu
2 TL's VKK 20 uur (1x HBO Duaal, 1x BBL)
4 TL's VKK 11 uur
1 TL VKA 40 uur
2 TL's VKA 11 uur
5 van deze huidige teamleiders zijn de afgelopen 2,5 jaar benoemd. Toen ik binnen kwam was er "geen" talent in de winkel. Op 1 na werkte iedereen er toen ook al. Aandacht ervoor loont enorm!
Kijkende naar jullie bezetting denk ik dat jullie i.d.d. ook veel beter 2x 20 uur kunnen hebben. Maar ja dat is erg lastig.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons is het ongeveer zo:
1x VKK ~36 uur (FT)
1x VKK ~35 uur (HBO Duaal, afgestudeerd/laatste jaar; hebben in principe geen plek voor)
3x VKK ~10+ uur (de nieuwste ergens rond zomer 2012 benoemd)
1x VKA 40 uur (FT)
1x VKA 20(?) uur (HBO Duaal, in principe VKK)
1x VKA (is al een jaar of vijf TL?)
1x VKA ~10 uur(vorige week benoemd)
De fulltime TL is in principe ma-vr 9-18 aanwezig. Maar voor zover ik weet, zijn ze bij ons niet echt op zoek naar nieuwe TL's en denk niet dat ze van het najaar iemand de traject insturen, ook al gaat er binnenkort een part-timer weg...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Kijkende naar jullie bezetting denk ik dat jullie i.d.d. ook veel beter 2x 20 uur kunnen hebben. Maar ja dat is erg lastig.
Laatste VKK benoeming is van vorig jaar, 2012, 2 TL's VKK. VKA was daarin altijd wel ons zorgekindje. Hopelijk zit er nu voor het najaar nog één achteraan en dan zouden we daar ook goed op sterkte zijn!
Als de potentie er is vind ik dat je die MOET benutten in een winkel. Er zijn altijd winkels in de omgeving die wel op zoek zijn naar (potentieel) teamleiders. Op zo'n moment kan je een andere TL overplaatsen naar een andere winkel bijvoorbeeld. Ik vind dat we te weinig het organisatie belang in het oog houden en teveel het eigen hokje. aar ja dat doorbreken gaat alleen als veel (A)SM's en OM's daar achter gaan staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
De fulltime TL is in principe ma-vr 9-18 aanwezig. Maar voor zover ik weet, zijn ze bij ons niet echt op zoek naar nieuwe TL's en denk niet dat ze van het najaar iemand de traject insturen, ook al gaat er binnenkort een part-timer weg...
Ooh, okquote:Op zondag 23 februari 2014 20:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kort gezegd: De vakkenvullers die een shift mogen leiden.
Bij ons is het ongeveer zo:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons is het ongeveer zo:
1x VKK ~36 uur (FT)
1x VKK ~35 uur (HBO Duaal, afgestudeerd/laatste jaar; hebben in principe geen plek voor)
3x VKK ~10+ uur (de nieuwste ergens rond zomer 2012 benoemd)
1x VKA 40 uur (FT)
1x VKA 20(?) uur (HBO Duaal, in principe VKK)
1x VKA (is al een jaar of vijf TL?)
1x VKA ~10 uur(vorige week benoemd)
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef mujentas het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, we hebben er nu 2 die de teamleider opleiding aan het doen zijn, eentje voor verkoopklaar en eentje voor de kassa. Die mogen dan een tijdje teamleidertje spelen en na verloop van tijd is de beurt weer aan iemand anders om een poging te wagen, want zo gaat dat bij ons
Waarom denk je anders dat wij buddies hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef mujentas het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, we hebben er nu 2 die de teamleider opleiding aan het doen zijn, eentje voor verkoopklaar en eentje voor de kassa. Die mogen dan een tijdje teamleidertje spelen en na verloop van tijd is de beurt weer aan iemand anders om een poging te wagen, want zo gaat dat bij ons
Wij hebben zogenaamde 'shiftleaders' (shift vind ik trouwens een grafwoord, maar dat terzijde). Op zich wel leuk bedacht enzulks, maar de enige reden dat het een shiftleader wordt genoemd en geen teamleider is omdat je dan iemand ook in die schaal moet betalen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Waarom denk je anders wat wij buddies hebben.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
Er moet toch iemand de losgeslagen broodmedewerkers corrigeren
"Kijk mij eens teamleider zijn"quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef mujentas het volgende:
Het keerpunt aan iedereen zo'n overhemd geven is dat ze gelijk denken dat ze god zijn.
Omdat we zeggen iedereen te betalen naar hun functie. Maar dat vervolgens niet waar (kunnen) maken of het niet willen doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat wij buddies hebben.
Er staat toch bijna nooit iemand op het brood 's avonds dus er valt weinig te corrigeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
Er moet toch iemand de losgeslagen broodmedewerkers corrigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |