Ik kom op vier soorten als ik naar de bonus op ah.nl kijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef exelletor het volgende:
Gisteren ook staande gehouden door de politie, gelukkig geen boete.
_
Volgende week zeven soorten bier in de bonus.![]()
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kom op vier soorten als ik naar de bonus op ah.nl kijk?
Oh aha.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfa
Die heb maar even uitgesloten, vier soorten is meer dan genoeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
en de verlengde actie gulpener,warsteiner en alfa
geen intekeningen op een actiekop dus geen second placing is dus geen instuwing (als het geen assortiment is)quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Halldor het volgende:
[..]
Die heb maar even uitgesloten, vier soorten is meer dan genoeg.
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef ikbenschipper het volgende:
geen intekeningen op een actiekop dus geen second placing is dus geen instuwing (als het geen assortiment is)
bavaria is volgens mij ook aanbieding volgende week hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.
Zijn een van de andere speciale smaak blikjes. Een colli of 30.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef ikbenschipper het volgende:
bavaria is volgens mij ook aanbieding volgende week hoor.
arme jullie drama spulquote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zijn een van de andere speciale smaak blikjes. Een colli of 30.
Zeker dezelfde persoon die de Fantini had besteld?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben alle drie in het assortiment zitten, met maar zeven(?) meter aan gewoon bier... Maar wij hebben nu ook Bavaria in de aanbieding zitten, omdat iemand het verkeerd had besteld, dus wordt lekker veel bier bij ons.
Ik liet gisteren nog een colli yoghurt op de grond flikkeren doordat de doos scheurdequote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je zo twee karren waarvan een zijkant helemaal onder de vla/yogurht zit..
Bedankt polen
"Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad alstublieft, Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad."quote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik liet gisteren nog een colli yoghurt op de grond flikkeren doordat de doos scheurde
Nee, ik ben nog steeds (redelijk) welkom, hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:06 schreef mujentas het volgende:
Zeker dezelfde persoon die de Fantini had besteld?
Gezien het zaterdag was, denk ik dat mujentas zijn dweilskills tevoorschijn moest halen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:19 schreef Schuimpjes het volgende:
"Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad alstublieft, Kwaliteitsmedewerker, zuivelpad."
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiserenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds (redelijk) welkom, hoor.Hebben volgens mij nog maar genoeg Fantini voor een/twee bancarellaplanken, maar zo een beetje iedereen is inmiddels voorzien.
Overigens was Fantini een telfout en Bavaria een bewuste MOMO bestelling.
Mag niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiseren
Hij zit bij ons standaard in het assortiment en is een van de populairdere Italiaanse wijnen, dus de klanten kennen het wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar is die wijn een beetje weg te krijgen? Misschien proeverijtje organiseren
Na sluitingstijd toch wel? Kan je combineren met wat te eten ofzo. Was 2 jaar (?) geleden met kerst ook, zo'n proefavond. Weet alleen niet meer of er toen wijn werd geschonken.quote:
Wij hebben toen ook Fontanafreda Moscato laten proeven bij de toetjes hoek. OM was de hele middag/avond aanwezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef SausDip het volgende:
[..]
Na sluitingstijd toch wel? Kan je combineren met wat te eten ofzo. Was 2 jaar (?) geleden met kerst ook, zo'n proefavond. Weet alleen niet meer of er toen wijn werd geschonken.
Niet relevant, bij wet verboden. Tijdens en buiten openingstijden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef exelletor het volgende:
Kan me amper voorstellen dat het binnen Doen&Laten past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |