Misschien heb je ook wel de Michael Jackson ziekte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de reden
Het is idd wel een beetje raar dat mijn zoontje pikzwart is en geboren is met een botje door zijn neus. Maar ik geef mijn vriendin het voordeel van de twijfel.
Ik roep al vanaf mijn 13e dat ik een blanke neger ben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel de Michael Jackson ziekte.
Klinkt wel lekker, trouwens.quote:
Liedje komt me bekend voorquote:
Afgelopen dinsdag waren ze op TV5 live, speelden ze 5 nummers van hun album (2013 trouwens dus doet voor dit jaar niet meer mee). Klonk wel goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Liedje komt me bekend voor
Ah zie het al...indie-playlist december 2013
Leuk nummer idd
quote:
Ja. Erg goed hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:18 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de nieuwe St. Vincent al geluisterd?
Wel jammer......quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef Norrage het volgende:
Moody, wist je al dat we allebei naar Broken Bells gaan en elkaar daar kunnen ontmoeten?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer......
V&A / [TK] 4x Broken Bells (James Mercer + Danger Mouse) Melkweg 1 april
Wist het nog niet. Goed nieuwsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Was hier al bekend dat Panda Bear met een nieuwe plaat komt?
Inderdaad oud nieuws, dat artikel ging over opnames in september.. 2013quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:04 schreef Moody het volgende:
En ik lees ook net dat Radiohead in september met een nieuw album komt. Zal wel oud nieuws zijn, maar toch
http://www.rollingstone.c(...)n-september-20130213
Oh shit, 2013quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Inderdaad oud nieuws, dat artikel ging over opnames in september.. 2013Maar ik verwacht zeker een nieuwe Radiohead album in 2014 of 2015.
Hee Grobbel, there he is again...he is again (2e stemmetje)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Grobbel het volgende:
My Vitriol schijnt over een dikke maand met een nieuwe plaat te komen. De eerste in 13 jaar...
Nu The La's nog.
Geen aanrader dus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
Ben ff flink aan het inhalen.
Die nieuwe van The Jezabels...ik zie het niet denk ik. Goede opener en daarna....
Vind zelf het nieuwe album een beetje 13-in-een-dozijn. Wel goed hoor, maar niet zo goed als voorgaande albums. Probeer ook iets van ze uit de jaren '90. Ze bestaan immers al 25 jaar ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt voor je geplug Norrage, ik ben eindelijk om wat betreft The Notwist![]()
Kong
Ik las het goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik had het over het nieuwe album
Serieus beter dan Golden Neon? Daar staan toch wel enkele toppers op...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik las het goedik vind de nieuwe experimenteler en minder dertien in dozijn dan hun succesalbums, eigenlijk...
Ik zeg niet dat het beter is, ik zeg dat het experimenteler is. Hier proberen ze echt veel meer aparte dingen uit, en vind ik het daardoor heel wat minder dertien in een dozijn. Natuurlijk tipt het niet aan Neon Golden (en Shrink wat ik de beste vind)quote:Op zondag 23 februari 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Serieus beter dan Golden Neon? Daar staan toch wel enkele toppers op...
Naast Solitaire ook deze 2:
Ik hoor deze kwaliteit niet op het nieuwe album hoor. Nieuwe album bevat redelijke nummers voorzien van een dikke vette laag elektronische poespas.
Uiteindelijk komen we wel weer tot een compromis. Laat andere topics op Fok daar een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het beter is, ik zeg dat het experimenteler is. Hier proberen ze echt veel meer aparte dingen uit, en vind ik het daardoor heel wat minder dertien in een dozijn. Natuurlijk tipt het niet aan Neon Golden (en Shrink wat ik de beste vind)
In 2007 hadden ze wel al een ep...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Grobbel het volgende:
My Vitriol schijnt over een dikke maand met een nieuwe plaat te komen. De eerste in 13 jaar...
De echte klik met Real Estate ontbreekt bij mij. Voor het concert bij Ziggo Live op vrijdagavond heb ik mij nogmaals verdiept in hun oude werk, maar op een paar uitschieters na weet het niet te beklijven. Het korte concert viel trouwens ook tegen. Muzikaal kundige gasten, maar nergens enige vorm van opwinding of spanning.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:29 schreef kciR het volgende:
Zo, terug van Real Estate. Was al om 20u klaar, ze vonden zelf ook wel grappig dat ze zo vroeg moesten. 'Enjoy your diner' was een toepasslijke zin om mee af te afsluiten.
Leuk optreden. Je kon zien dat ze zich goed vermaakte, al lijken alle nummers wel veel op elkaar na anderhalf uur. Ze speelden veel nieuw materiaal, beloofde veel goeds. Over een weekje komt de nieuwe plaat uit. (3 maart)
quote:
Ik vind de rest van het album ook meer dan in orde. Komt nog zat moois voorbij, zoals mijn favoriete song tot nu toe, Got Velvet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
Ben ff flink aan het inhalen.
Die nieuwe van The Jezabels...ik zie het niet denk ik. Goede opener en daarna....
Baasquote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben toch enigszins trots dat ik je aan dat werk heb gebracht, Norrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |