Ja weet ik. Maar telt niet vind ikquote:
Lisaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef Kerftminister het volgende:
Wist niet dat die Lisa Hannigan er zo goed uit zag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar telt niet vind ik
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar telt niet vind ik
Singeltje geluisterd. Vond er maar weinig aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:19 schreef Norrage het volgende:
Kunnen we het over muziek hebben?
Hebben jullie de nieuwe Neneh Cherry al geluisterd? Voor mij een goede 2e van 2014 na Sun Kil Moon![]()
Ja daaromquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..], het is zelfs indie. Maar wel een beetje rozekoekenmuziek.
Moody nu begint het wel op te vallen hoor.quote:
Een hetero kan gewoon over mannen oordelen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moody nu begint het wel op te vallen hoor.
Vanzelfsprekend, maar het is telkens dezelfde die er in dit topic over begint.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Een hetero kan gewoon over mannen oordelen hoorEr krampachtig over doen maakt je juist verdacht
Ben ik me niet van bewust. Is het zo erg?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar het is telkens dezelfde die er in dit topic over begint.
Ben benieuwd met welke Japanse of Koreaanse je op de proppen komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit trouwens zelf ook te denken voor een muzikale crush, maar kan niks bedenken.
Ja weet het zelf ook niet, want wil wel voor iemand gaan met een groot muzikaal talent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke Japanse of Koreaanse je op de proppen komt.
Dat is niet helemaal de redenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:50 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft Moody een geadopteerd kind, en is hij wat minder actief in het topic omdat zijn kind daarachter is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |