Makkiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:27 schreef Moody het volgende:
Even serieus...
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, Max.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Joe Bel is leuk en aardig, maar Angel heeft iets speciaals: haar ogen verraden een zee van twijfels en vragen. Zoals Oscar Wilde zei: “A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction.” Angel is een avontuur, dat beleef je; Joe is een modetijdschrift dat je leest terwijl je in de wachtkamer van de tandarts zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Joe Bel is leuk en aardig, maar Angel heeft iets speciaals: haar ogen verraden een zee van twijfels en vragen. Zoals Oscar Wilde zei: “A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction.” Angel is een avontuur, dat beleef je; Joe is een modetijdschrift dat je leest terwijl je in de wachtkamer van de tandarts zit.
quote:"Eenzaamheid is ook niet per se negatief. We zijn immers allemaal alleen geboren, en ons hele leven doen we ons best om connecties met anderen te maken. Je moet ook accepteren dat je iemand bent buiten de mensen om je heen, dat je een eigen karakter hebt. De zoektocht daarnaar, en de confrontatie met jezelf, inspireert me heel erg.
Je ziet tegenwoordig mensen zelfs een berg vastleggen met hun mobiele telefoon, zoals ze ook bij concerten met hun schermpjes omhoog staan. Om vervolgens de slechte beelden op sociale media te plaatsen. Waarom moet je altijd andere mensen overtuigen dat je iets waardevol vindt? Leg het gewoon vast in je hoofd!"
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:11 schreef Felagund het volgende:
Bericht aan Pat-Sounds: White Fire van Angel Olsen staat twee keer in jullie Spotifylijstje.
nog niet gehoord... ik wacht even tot de nieuwe Emilie Simon uit is en dan bestel ik ze samen bij amazon.frquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef Norrage het volgende:
Wat vind je van het Coeur de Pirate cover-album Ranja?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind het esthetisch zeer frustrerend dat er '(Indie Central CXLV' staat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark Lotterman, The Jezabels, The Sore Losers en Intergalactic Lovers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet meer precies welke albums ik nog moet gaan recenseren, die net zijn uitgekomen. Hebben jullie nog suggesties?
Coeur de Pirate, Angel Olsen en Wild Beasts staan in de queue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |