https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Neehoor, Paars.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nietes: Bananen zijn BLAUW
[ afbeelding ]
Paarse bananen hebben ze alleen in Brabantquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neehoor, Paars.
[ afbeelding ]
Moet jij niet op zoek naar een klavertje 4?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Paarse bananen hebben ze alleen in Brabant
Die hebben ze enkel in Ierlandquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet jij niet op zoek naar een klavertje 4?
Daarom toch ook?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben ze enkel in Ierland
Ik leef hier in een botanische tuin van klavertjes-4quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet jij niet op zoek naar een klavertje 4?
Waar bekijk jij dat orderboek?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Das een mooi orderboek zeg
110 3448
105 4491
100 6476
90 8029
80 8058
0 8357222
Meest rechtse cijfers op bitcoinwisdom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar bekijk jij dat orderboek?
Die loopt bij maar terug tot 100. Kun je dat ergens aanpassen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meest rechtse cijfers op bitcoinwisdom.
Niet dat ik weet. Bij gox loopt het bij mij nu tot 0 en BTCe bijvoorbeeld tot 480. Stapjes van 5 steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die loopt bij maar terug tot 100. Kun je dat ergens aanpassen?
Dat dan weer wel, maar GOX in stapjes van 1quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Bij gox loopt het bij mij nu tot 0 en BTCe bijvoorbeeld tot 480. Stapjes van 5 steeds.
Apart, geen idee of dat te veranderen is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar GOX in stapjes van 1
Dit dus:
110 3040
109 3080
108 3156
107 3408
106 3665
105 4105
104 4245
103 4482
102 4867
101 5619
100 7368
99 7410
Ik zag hem net eventjes verdwijnen (maar was ook weer snel terug)quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
Huh, hoe kan gox de 109 hebben bereikt? Die wall op 110 is niet weggeweest.
110 2741quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zag hem net eventjes verdwijnen (maar was ook weer snel terug)
3000 BTC
Zolang gox blijft zakken en sudderen trekt het de rest ook gewoon mee omlaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kijkt iedereen naar gox? Die plek is dood, de koers klopt voor geen meter
In dat geval kan ik niet wachten op de 0quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang gox blijft zakken en sudderen trekt het de rest ook gewoon mee omlaag.
En eigenlijk omdat leedvermaak
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Bleh, gox blijft te lang hangen net boven de 100. De andere exchanges gaan nu ook allemaal wat mee omlaag.
Alles omlaag
Hoe hoog gekocht?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn litecoins gaan bijna de 50¤ voorbij![]()
![]()
![]()
Tsja...quote:
Ik had ruim 2,5 LTC. Gisteren stortte de koers van MOON t.o.v. LTC ineens in. Toen heb ik heel veel MOON kunnen kopen, die ik nu voor BTC wil verkopen. Levert me meer op dan direct BTC kopen van mijn LTCquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn litecoins gaan bijna de 50¤ voorbij![]()
![]()
![]()
Ik begon met Bitcoins toen de ellende begonquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
Kocht die NMC en PPC de dag voor de ellende met gox begon, lucky me
Moon is toch ook niks meer. 0.000008 ofzo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ruim 2,5 LTC. Gisteren stortte de koers van MOON t.o.v. LTC ineens in. Toen heb ik heel veel MOON kunnen kopen, die ik nu voor BTC wil verkopen. Levert me meer op dan direct BTC kopen van mijn LTC.
Ik hoop te verkopen op 0.00000009quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moon is toch ook niks meer. 0.000008 ofzo?
Ja das wel lelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begon met Bitcoins toen de ellende begon.
Ik een maand geleden of zo. Goede timing dus om even een beetje te kijken hoe het allemaal werkt... kan ik nu hopelijk bij een lage koers instappen en later met winst verkopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja das wel lelijk
Ik begon eind november ofzo... Topic 3 stapte ik erin
Nouja misschien wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik een maand geleden of zo. Goede timing dus om even een beetje te kijken hoe het allemaal werkt... kan ik nu hopelijk bij een lage koers instappen en later met winst verkopen.
SMC is gehalveerd nadat ik instapte... en dat gebeurt wel met meerdere coins die ik heb gekochtquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb ook nog die grafDOGE trouwensook asociaal duur gekocht natuurlijk.
En EAC, staat ook alweer dik lager dan ikben ingestapt.
Nee het gaat lekker de laatste 2 weken
DOGE is dan uitzondering op de regel. Steeg van 140 naar 294 in een paar dagen terwijl BTC al diep de rode cijfers inging. Je moet gewoon een beetje mazzel hebben denkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik geleerd heb: nooit altcoins holden bij een bitcoin crash
Doge is het stadium altcoin voorbijquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DOGE is dan uitzondering op de regel. Steeg van 140 naar 294 in een paar dagen terwijl BTC al diep de rode cijfers inging. Je moet gewoon een beetje mazzel hebben denk
En dat lukt niet meer zo lekker de laatste tijd.
daar ben ik in het begin ook regelmatig ingetrapt. Net als een pump. OOH alles gaat omhoog, nog even gauw erin! Aaaand it;s gone.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef DaMart het volgende:
Leuke trap nu trouwens op BTC-e... dat heb ik ook wel geleerd. Als na een neergang van de koers de koers licht stijgt, gaat hij zometeen weer verder door naar beneden.
Leprechauns zijn het daar tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
Zo, de kaboutertjes riepen me of ik mee kwam helpen afwassen. Maar even een goede daad verricht.![]()
Ze vroegen ook nog of ik even de vloer wou gaan poetsen: Daar heb ik ze nu maar even voor bedankt
Gewoon even rustig de koers van een coin bestuderen. En als een coin nieuw verschijnt op een exchange:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
daar ben ik in het begin ook regelmatig ingetrapt. Net als een pump. OOH alles gaat omhoog, nog even gauw erin! Aaaand it;s gone.
en 3: Panicsellen leer je na een paar domme fouten ook afquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon even rustig de koers van een coin bestuderen. En als een coin nieuw verschijnt op een exchange:
1. Als je die munten hebt, hoge sell order zetten, grote kans dat die in het begin wordt gehaald.
2. Als je wilt kopen, wacht dan een dag, grote kans dat de koers dan nog maar een fractie is van wat er een dag eerder werd gevraagd.
Ik doe daar nog steeds aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
en 3: Panicsellen leer je na een paar domme fouten ook af
Bij mij andersom. Alleen die 10 NMC en 12 PPC op 5.5 en 5.8 liggen nog wel zwaar op de maag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe daar nog steeds aan
Vaker goed uitgepakt dan niet.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
en 3: Panicsellen leer je na een paar domme fouten ook af
Ja, die kleine groene opdondersquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leprechauns zijn het daar toch
Op een andere Exchange heeft MINT op 74 gestaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
MINT kwam trouwens van 20 af ofzo, en ik zag het staan op 6 gister, dus ik dacht ach. Wie weet
Met niks proberen win je ook niks.
Anders had ik nog steeds in EAC gezetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Alleen die 10 NMC en 12 PPC op 5.5 en 5.8 liggen nog wel zwaar op de maag.
Ik heb ze nu op coinmarket. En zo hoog heb ik het niet gezien, maar ik geloof het gerustquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een andere Exchange heeft MINT op 74 gestaan.
Ik heb ook nog EAC van 116 inkoop. Staat nu 95 ofzo... Hopelijk komt er nog een keer een oplevingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ik nog steeds in EAC gezeten
Hier dus: https://poloniex.com/exchange/btc_mintquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ze nu op coinmarket. En zo hoog heb ik het niet gezien, maar ik geloof het gerust
Buy op 456, sell in de lage 300quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook nog EAC van 116 inkoop. Staat nu 95 ofzo... Hopelijk komt er nog een keer een opleving
En aangezien het nu dus oder de 10 staat en even geleden 70+ blijbaar, vond ik 6 wel een mooie deal om het te proberen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier dus: https://poloniex.com/exchange/btc_mint.
Ik heb ook een deel naar Coinmarket gegooid. Sell order op 10 staan.
Das wel hoog jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buy op 456, sell in de lage 300
Dat had ik met WDC ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen dacht ik daar toch echt anders over.
Nog zo'n coin waarmee ik verlies heb gemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat had ik met WDC ook![]()
Die heb ook wel hard weggegooid laatst. Weet niet eens meer hoe hoog, sloeg nergens op, zakte braaf in elkaar na mijn buy
WDC, die schijtmunt heb ik een hele tijd voor Jan Doedel gemined. Wat een teleurstelling was datquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat had ik met WDC ook![]()
Die heb ook wel hard weggegooid laatst. Weet niet eens meer hoe hoog, sloeg nergens op, zakte braaf in elkaar na mijn buy
Leaf ging ook helemaal mis. Kocht op 28, zakte weer terug naar 20. Uiteindelijk op 26 weggedaan, gelukkig maar, nu is het ook alweer kapot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog zo'n coin waarmee ik verlies heb gemaakt
Toch heb ik niks te klagen met 200% winst met Leaf
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
WDC, die schijtmunt heb ik een hele tijd voor Jan Doedel gemined. Wat een teleurstelling was dat
O, jij was de persoon die op het uiterste topje iets van mij kochtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leaf ging ook helemaal mis. Kocht op 28, zakte weer terug naar 20. Uiteindelijk op 26 weggedaan, gelukkig maar, nu is het ook alweer kapot.
Ik word zo moe van die altcoins, maar aan de andere kant is het wel wel een leuk af en toe.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O, jij was de persoon die op het uiterste topje iets van mij kocht
Potentie als een bejaarde met polio, jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]En die leek potentie te hebben.
Impotentie dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Potentie als een bejaarde met polio, ja
TIPSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Die 200% was eigenlijk voor de helft van die andere coin waarvan ik de naam kwijt ben
Vind je het gek als niemand geinteresseerd is in die munt en er ineens een mafkees al zijn spaargeld erin steektquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
TIPS is trouwens wel een mooi voorbeeld dat een op sterven na dode munt nog van 0.000002 naar 0.000100+ kan stijgen
Totoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vind je het gek als niemand geinteresseerd is in die munt en er ineens een mafkees al zijn spaargeld erin steekt
Haha mee dat ik dit ramt ie hem even naar een nieuwe low.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef edcetera het volgende:
Ik heb bitcoinwisdom maar afgesloten: Kan er beter een screenshotje van maken en die tonen: Precies hetzelfde resultaat
Inderdaad, het vraagt gewoon om een spuitje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef edcetera het volgende:
Tja, ik ga zo naar bed.
Voor het slapen een schietgebedje doen, dat als ik morgen wakker wordt GOX nog maar 2 cijfertjes heeft.
Als GOX patient op de intensive care was, zou ik als docter het infus er vannacht nog uittrekken
Precies, dat doe je met een huisdier ook om het niet langer te laten lijden...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad, het vraagt gewoon om een spuitje.
Maar voor hetzelfde geld moddert het nog 4 dagen zo door. Als het de 100 door wil moeten er wel meer dan 7000 BTC worden verkocht...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Precies, dat doe je met een huisdier ook om het niet langer te laten lijden...
Ah, dan zijn we al op de goede weg. Als die Japanners er vannacht gezamelijk hun ninja-sterretje bij neergooien, dan komen we er welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Hij is ook al heel de avond bezig door de 110 te komen. En dat zijn er 'maar' 3500 waarvan er nog steeds 2200 over zijn.
Gox = dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Arcee het volgende:
Koers bitcoin:
bitstamp: $567
mtgox: $111
Wat is deze?
Maar ja, wat gaat er nou gebeuren dan. En dan komt het onder 100 ja leuk, en misschien wel tot 25, mooi. En dan? Dan zijn BTCe en Stamp nog 250/300 ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we al op de goede weg. Als die Japanners er vannacht gezamelijk hun ninja-sterretje bij neergooien, dan komen we er wel
Als die dat zou doen dan zou dat een verkapt ponzi-scheme zijn. Hij kan dan een paar miljoenen claims verwachten..... ownee wacht de bitcoin is natuurlijk volkomen anoniemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
Die Mark Karpeles is natuurlijk zelf lekker goedkope GoxBTC aan het kopen en verkoopt ze voor 5 keer zoveel op een andere exchange. Profit.
We zien wel, ik ga nu onder de dekensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
BTCe zal morgen ook onder de 500 zijn.![]()
Truste en houdoeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
We zien wel, ik ga nu onder de dekens
Lig er iig niet wakker van...
Truste
Niet heel verwonderlijk, ik zou niet graag hun mailbox bekijken op het moment.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef ratatat het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)ly_a_virtual_office/
Lijkt er op dat Gox een beetje bang is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:22 schreef roislecxe het volgende:
Ik zwaai in m'n eentje de 100 zovast uit
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Toto69 het volgende:
als bijv. ppc 0.01 wordt koop ik er wat
ja daaag alinaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb er nog wel een aantal van 5.8. Voor 6 per stuk mag je ze hebben.
Haha trustequote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja daaag alina
ik ga tukke
zie t morge wel weer
ben mobuwp
Dafuq?quote:
Gox is dood aan het gaan. En het trekt een beetje bitstamp en btce mee. Maar gelukkig wel iets minder hard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dafuq?)))) Hoe dan? Bij btce nog 'gewoon' 5-nogwat. Wat ook niet veel is
Nee, maar nu heb ik een slecht gevoelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb jij op gox je zooi staan dan?
Dit is wel een flinke klap natuurlijk, ook in het vertrouwen en alles. Kan best wel wel eens lang gaan duren, áls het allemaal nog wat wordt. Want de hele rommel daalt al heel 2014.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:46 schreef richolio het volgende:
Denk sowieso niet meer dat t nog echt wat gaat worden met btc of ltc. Ik voel het aan mijn water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik ben er niet echt de aangewezen persoon voor, maar wel de enige die op dit moment online ik denk, dus ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:16 schreef Poolbal het volgende:
Ben wel geinteresseerd in bitcoins, maar als ik jullie berichten lees gaat het niet goed?
Kan iemand heel kort samenvatten wat er aan de hand is? Thanx!
Al wat het nu stijgt zal het straks minder dalen. Gox kan niet heel diep meer naar beneden, staat nu al op het niveau van augustus vorig jaar. Hopelijk gaan de fatsoenlijke exchanges weer eens omhoog kijken...quote:
Ik versta hem niet hoorquote:
Ik krijg 'm niet door op een of andere manier..quote:
Had ik daarstraks ook. Deed een F5je ofzo, toen deed ie het niet meer. Maar toen ik naar vorige ging weer wel. Dus heb er niet meer aangezetenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik krijg 'm niet door op een of andere manier..
quote:
Op wat heb je ingekocht?quote:
Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:40 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bull trap zo te zien
Totaal geen buy support.
Verschillend. Half PPC Half NMC grofweg. varierend van PPC op 5.8, op de dag voordat gox begon te etteren, tot 4.2 Net voor de hel nog iets verder losbrakquote:
Zijn de laatste paar honderd trades (live) op BTC-e.quote:
Oke handig! Ik was al aan het zoeken naar een verborgen knopje op BTCequote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zijn de laatste paar honderd trades (live) op BTC-e.
Scriptje voor gemaakt.
De laatste trades liggen ook hoger qua sell volume. Ik gok dat het omlaag gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:50 schreef Faazz het volgende:
[..]
Oke handig! Ik was al aan het zoeken naar een verborgen knopje op BTCe
Ik zag, dat GOX al door de 100 is geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:55 schreef TimKuik het volgende:
Volgende buy wall ligt op 530, daar gaan we straks doorheen.
Goed nieuws! Dat betekend dat we weer gewoon flippo`s kunnen verhandelen na dat die zelf ingenomen bitcoins opgerot zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:33 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Ik zag, dat GOX al door de 100 is geweest![]()
Staat er op ieder zakje chips dan tegenwoordig een QR-code met een onbekende waarde aan flippocoinsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed nieuws! Dat betekend dat we weer gewoon flippo`s kunnen verhandelen na dat die zelf ingenomen bitcoins opgerot zijn.
Ja dat denk ik dus ook. Ik wacht nu nog wel even kijken wat er met Mt Gox gebeurt..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:24 schreef A321456 het volgende:
Zit zelf ook met het dilemma, afgelopen 2 'paniek'aankopen hebben niet gunstig uitgepakt... Mn verstand zegt de ondergang van Mt Gox af te wachten, maar de boot kan snel gemist worden in BTC-land...
En nu heb je 100% winstquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben gister wel in MINT gestapt voor de gein op 0.00006. Hij is nu 0.000008. Jeuj.
Alles gaat dood, dit is het einde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:36 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Waarom gaan al mijn coins zo vreselijk slecht en verlies ik waarde met de dag?
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef Spatieloos het volgende:
Dit is denk ik echt zo'n noodgeval dat ik mijn 3k regel moet breken en nog eens 1000 moet investeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |