Maar voor hetzelfde geld moddert het nog 4 dagen zo door. Als het de 100 door wil moeten er wel meer dan 7000 BTC worden verkocht...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Precies, dat doe je met een huisdier ook om het niet langer te laten lijden...
Ah, dan zijn we al op de goede weg. Als die Japanners er vannacht gezamelijk hun ninja-sterretje bij neergooien, dan komen we er welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Hij is ook al heel de avond bezig door de 110 te komen. En dat zijn er 'maar' 3500 waarvan er nog steeds 2200 over zijn.
Gox = dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Arcee het volgende:
Koers bitcoin:
bitstamp: $567
mtgox: $111
Wat is deze?
Maar ja, wat gaat er nou gebeuren dan. En dan komt het onder 100 ja leuk, en misschien wel tot 25, mooi. En dan? Dan zijn BTCe en Stamp nog 250/300 ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we al op de goede weg. Als die Japanners er vannacht gezamelijk hun ninja-sterretje bij neergooien, dan komen we er wel
Als die dat zou doen dan zou dat een verkapt ponzi-scheme zijn. Hij kan dan een paar miljoenen claims verwachten..... ownee wacht de bitcoin is natuurlijk volkomen anoniemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
Die Mark Karpeles is natuurlijk zelf lekker goedkope GoxBTC aan het kopen en verkoopt ze voor 5 keer zoveel op een andere exchange. Profit.
We zien wel, ik ga nu onder de dekensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
BTCe zal morgen ook onder de 500 zijn.![]()
Truste en houdoeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
We zien wel, ik ga nu onder de dekens
Lig er iig niet wakker van...
Truste
Niet heel verwonderlijk, ik zou niet graag hun mailbox bekijken op het moment.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef ratatat het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)ly_a_virtual_office/
Lijkt er op dat Gox een beetje bang is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:22 schreef roislecxe het volgende:
Ik zwaai in m'n eentje de 100 zovast uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |