Er zijn geen rukwinden gemeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even uit het raam hangen.
Ze spelen in de competitie op 30%.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
100%quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ruikt naar doping.
Mocht er onverhoopt een rukwind komen, kan je binnenkort op het journaal zien dat er iemand met een gebroken nek uit het raam is gevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn geen rukwinden gemeld.
-Piet Paulusma
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ruikt naar doping.
Keep calm and don't post oversized image macro'squote:
Trap geen open deuren in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kan mij vertellen wat je wilt, maar ik vind Ajax gewoon heel matig spelen.
Hij stond al open hoor, GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kan mij vertellen wat je wilt, maar ik vind Ajax gewoon heel matig spelen.
eBay Barney vindt dat not dun. Je moet nog betalen voor die shirtjes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht er onverhoopt een rukwind komen, kan je binnenkort op het journaal zien dat er iemand met een gebroken nek uit het raam is gevallen.
Hij heeft wel weer een kek shirtje nu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
eBay Barney vindt dat not dun. Je moet nog betalen voor die shirtjes.
even gebookmarkt voor de eredivisiewedstrijden komende wekenquote:
Jammer dat hij nog steeds geen dubbels kan raken, die speklap.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een kek shirtje nu.
Onzeker persoontje. Eerst de pijlen, toen het Japanse eten en nu het shirtje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een kek shirtje nu.
Fixed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
het had hier alan 0-10 moeten staan
Wat zal de volgende stap zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onzeker persoontje. Eerst de pijlen, toen het Japanse eten en nu het shirtje.
Een andere weegschaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zal de volgende stap zijn?
Die moeten gewoon erg nodig naar het toilet. Tendentieus camerawerk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
en we lopen met zijn allen met zijn allen het stadion uit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi de leegstromende ArenA gefilmd
Dit ga ik later aan mijn kinderen laten zien.
Lift deden het niet meer door overmatig gebruik ik korte tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom bleven ze zo lang zitten?
Was teletekst kapot?
Plant jij je nou maar niet voortquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi de leegstromende ArenA gefilmd
Dit ga ik later aan mijn kinderen laten zien.
lol, ik wilde precies hetzelfde typenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het staat 0-3. Wil je misschien een gifje van de derde goal zien?
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plant jij je nou maar niet voort
xdquote:
Just imagine.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plant jij je nou maar niet voort
Alsof GGMM naar een stadion gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je?
Ik was er begin januari...wat eem grauwe kk stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |