Er zijn geen rukwinden gemeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even uit het raam hangen.
Ze spelen in de competitie op 30%.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
100%quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ruikt naar doping.
Mocht er onverhoopt een rukwind komen, kan je binnenkort op het journaal zien dat er iemand met een gebroken nek uit het raam is gevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn geen rukwinden gemeld.
-Piet Paulusma
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ruikt naar doping.
Keep calm and don't post oversized image macro'squote:
Trap geen open deuren in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kan mij vertellen wat je wilt, maar ik vind Ajax gewoon heel matig spelen.
Hij stond al open hoor, GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kan mij vertellen wat je wilt, maar ik vind Ajax gewoon heel matig spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |