abonnement Unibet Coolblue
pi_137385950
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 04-03-2014 17:22:47 (doei.) ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:28:35 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137387911
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Actie-reactie. Als je dat soort dingen niet wil horen, ga dan gewoon niet als Ajacieden eindeloos lopen zuigen in het Feijenoordtopic. Uiteindelijk worden mensen het zat.

Overigens worden ze gewoon weggehaald, hoor. Dus waar dat 'getolereerd' nou weer vandaan komt.
Ja, want elke Ajacied die in het Feyenoord topic post is aan het zuigen en trollen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:40:32 #203
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137388307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja, want elke Ajacied die in het Feyenoord topic post is aan het zuigen en trollen.
Zeg ik dat dan? Als men blijft zuigen dan volgen er vanzelf dergelijke reacties, edoch als men gewoon normaal inhoudelijk meepost is er niks aan de hand.
  Forum Admin dinsdag 4 maart 2014 @ 18:44:18 #204
35723 crew  GGMM
pi_137388402
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Als men blijft zuigen dan volgen er vanzelf dergelijke reacties, edoch als men gewoon normaal inhoudelijk meepost is er niks aan de hand.
Mwa, zo ligt het niet helemaal natuurlijk. Zulke grapjes worden ook wel eens gemaakt zonder uitlokking of bij een verkeerd geïnterpreteerde reactie, maar hoe dan ook is het niet toegestaan. Hoe het komt is dus niet zo'n interessante vraag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:56:35 #205
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137388778
Dat is ook weer zo, maar na die influx van zuigende Ajacieden de afgelopen tijd vind ik deze selectieve verontwaardiging een beetje sneu overkomen.

Als voor de zoveelste keer in korte tijd iemand interessant wil komen doen in het Feijenoordtopic word zelfs ik daar moe van. Rechtvaardigt dat dergelijke reacties? Nee, maar het lokt de boel natuurlijk wel uit op den duur. Tevens, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
pi_137389103
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef Dekatria het volgende:
Dat is ook weer zo, maar na die influx van zuigende Ajacieden de afgelopen tijd vind ik deze selectieve verontwaardiging een beetje sneu overkomen.

Als voor de zoveelste keer in korte tijd iemand interessant wil komen doen in het Feijenoordtopic word zelfs ik daar moe van. Rechtvaardigt dat dergelijke reacties? Nee, maar het lokt de boel natuurlijk wel uit op den duur. Tevens, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
'Zelfs ik.' Ik herinner me nog dat jij letterlijk iets zij dat de joden maar op een trein naar Polen gezet moesten worden na een paar doodgewone posts van een aantal Ajacieden.
pi_137389181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
de joden maar op een trein naar Polen gezet moesten worden na
niets mis met polen

Polen _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:10:29 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137389281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

'Zelfs ik.' Ik herinner me nog dat jij letterlijk iets zij dat de joden maar op een trein naar Polen gezet moesten worden na een paar doodgewone posts van een aantal Ajacieden.
Dat heb ik nooit zo gezegd. Anders trek je het even uit z'n verband :z

Mijn punt is meer dat als het lang genoeg doorgaat iedereen het zat wordt, en in de tegenaanval gaat. Om dan achteraf te gaan klagen vind ik een beetje treurig - post gewoon normaal mee, dan gebeuren dat soort dingen uiteindelijk ook niet. Oorzaak-gevolg, enzo.
pi_137389601
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit zo gezegd. Anders trek je het even uit z'n verband :z

Mijn punt is meer dat als het lang genoeg doorgaat iedereen het zat wordt, en in de tegenaanval gaat. Om dan achteraf te gaan klagen vind ik een beetje treurig - post gewoon normaal mee, dan gebeuren dat soort dingen uiteindelijk ook niet. Oorzaak-gevolg, enzo.
"Kunnen die joden niet op een trein naar polen worden gezet?" was het dacht ik. Het punt is dat het gros van de Ajacieden heel normaal meepost en dat dan al een 'tegenaanval' wordt ingezet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:25:02 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137389804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

"Kunnen die joden niet op een trein naar polen worden gezet?" was het dacht ik. Het punt is dat het gros van de Ajacieden heel normaal meepost en dat dan al een 'tegenaanval' wordt ingezet.
Ik weet heel goed wat ik heb gepost, en dat was het in elk geval niet. Het gebruik van het woord 'joden' voor Ajacieden vind ik sowieso even treurig als '020' voor Amsterdam danwel Ajax. Maargoed, verder niet echt relevant voor deze kwestie.

Waar het om gaat is dat de laatste paar weken (aanloop van de Klassieker natuurlijk) er steeds meer Ajacieden interessant wilden komen doen. Op een gegeven moment is de maat dan wel vol.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:28:39 #211
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137389925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:25 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat ik heb gepost, en dat was het in elk geval niet. Het gebruik van het woord 'joden' voor Ajacieden vind ik sowieso even treurig als '020' voor Amsterdam. Maargoed, verder niet echt relevant voor deze kwestie.

Waar het om gaat is dat de laatste paar weken (aanloop van de Klassieker natuurlijk) er steeds meer Ajacieden interessant wilden komen doen. Op een gegeven moment is de maat dan wel vol.
Misschien moeten jullie ook eens het verschil kennen tussen interessant lopen doen en wat je net zelf zegt, inhoudelijk meeposten. Er zijn bepaalde types die alleen maar komen trollen daar natuurlijk, maar als je één keer een klein grapje maakt moet je maar 'meteen oprotten naar je eigen topic met je jodenvriendjes'. Neemt niet weg dat ik met sommige Feyenoorders een prima discussie kan voeren, maar er zitten me een paar tussen.. :r
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:30:05 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137389984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
Misschien moeten jullie ook eens het verschil kennen tussen interessant lopen doen en wat je net zelf zegt, inhoudelijk meeposten. Er zijn bepaalde types die alleen maar komen trollen daar natuurlijk, maar als je één keer een klein grapje maakt moet je maar 'meteen oprotten naar je eigen topic met je jodenvriendjes'. Neemt niet weg dat ik met sommige Feyenoorders een prima discussie kan voeren, maar er zitten me een paar tussen.. :r
Dat klopt, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel hopelijk dat als er maar lang genoeg een hoop Ajacieden komen trollen, uiteindelijk alle Ajacieden voor trollen worden aangezien. Dat is dan ook een gevolg van zo'n zuigert-invasie - het zijn dan de knulletjes die het voor de rest verpesten.
pi_137395537
Waar gaat het allemaal over?
pi_137400330
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Doublepain het volgende:
Waar gaat het allemaal over?
Ik maak 40-45 keer een 40-45 grap.

Ik word uitgemaakt voor Heinrich Himmler en Arthur Seyss-Inquart en NSB'er en dat soort shit.

Ik reageer niet boos maar TR de shit out of Da_Sadmad (Sandman).

Hij huiliet vervolgens in Feedback. Daar wordt hij ook al niet serieus genomen.

Ik neem me voor 40-45 keer een kleine juichbeweging te maken achter mijn PC in de wetenschap dat ik volwassener ben geworden en niet meer als een imbeciel reageer op dit soort trolletjes. Waardoor ze zichzelf alleen maar hebben. ^O^.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 23:03:25 ]
pi_137400352
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik maak 40-45 keer een 40-45 grap.

Ik word uitgemaakt voor Heinrich Himmler en Arthur Seyss-Inquart en NSB'er en dat soort shit.

Ik reageer niet boos maar TR de shit out of Da_Sadmad (Sandman).

Hij huiliet vervolgens in Feedback. Daar wordt hij ook al niet serieus genomen.

Ik neem me voor 40-45 keer een kleine juichbeweging te maken achter mijn PC in de wetenschap dat ik volwassener ben geworden en niet meer als een imbeciel reageer op dit soort trolletjes. Waardoor ze zichzelf alleen maar hebben. ^O^.
Kortom, het gaat dus nergens over.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137400414
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie ook eens het verschil kennen tussen interessant lopen doen en wat je net zelf zegt, inhoudelijk meeposten. Er zijn bepaalde types die alleen maar komen trollen daar natuurlijk, maar als je één keer een klein grapje maakt moet je maar 'meteen oprotten naar je eigen topic met je jodenvriendjes'. Neemt niet weg dat ik met sommige Feyenoorders een prima discussie kan voeren, maar er zitten me een paar tussen.. :r
Het is een beetje dezelfde tendens als ik tijdenlang in het PSV topic heb veroorzaakt. Omdat ik a-l-t-i-j-d trollend binnen kwam daar, was er geen normale discussie meer te voeren. Daar heb ik achteraf best spijt van, want de hele situatie leren kennen was veel leuker geweest. Hetzelfde zie je nu gebeuren met de gemiddelde Ajacied in het Feyenoordtopic. Vervolgens wordt geen Ajacied meer serieus genomen.

Inmiddels zit ik relatief goed met DoublePain, Geo4kant, Buenos et cetera en doe ik daar 'gewoon' normaal. PSV'ers kunnen nu ook veel beter een geintje hebben.

Kortom, in drie woordjes: alles. met. mate.

;).

Imbecielen als Shreyas maken het er naar dat geen Ajacied zijn leven meer veilig is in het topic. :').

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 23:05:49 ]
pi_137400745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef Helpmefok het volgende:

Imbecielen als Shreyas maken het er naar dat geen Ajacied zijn leven meer veilig is in het topic. :').
Vaak genoeg discussieer ik gewoon mee. Je zal me ook zelden betrappen op scheldpartijen en/of verwensingen en heb nog nooit een TR gemaakt en zelden hier lopen klagen. Mijn mening over Feyenoord is anders dan de meeste, maar dat geldt ook voor mijn mening over bijvoorbeeld Ajaxspelers. Het kan dat ik een afwijkende mening heb, maar daar kan dan over gediscussieerd worden.

Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik het triest vind dat Rutten naar Feyenoord gaat of dat Pelle's schorsing voor 2 wedstrijden door Feyenoord laf is omdat de schorsing van de KNVB er toch al over heen gaat, is dat niet meteen trollen. Dat vind ik echt en die mening mag ik hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137400860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vaak genoeg discussieer ik gewoon mee. Je zal me ook zelden betrappen op scheldpartijen en/of verwensingen en heb nog nooit een TR gemaakt en zelden hier lopen klagen. Mijn mening over Feyenoord is anders dan de meeste, maar dat geldt ook voor mijn mening over bijvoorbeeld Ajaxspelers. Het kan dat ik een afwijkende mening heb, maar daar kan dan over gediscussieerd worden.

Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik het triest vind dat Rutten naar Feyenoord gaat of dat Pelle's schorsing voor 2 wedstrijden door Feyenoord laf is omdat de schorsing van de KNVB er toch al over heen gaat, is dat niet meteen trollen. Dat vind ik echt en die mening mag ik hebben.
Eerlijk is eerlijk: de afgelopen week heb ik je op weinig bagger kunnen betrappen, ook al deel ik je meningen niet doe je iig. je best. Chapeau wat dat betreft.

Er zijn echter momenten geweest waarop ik de ratten in mijn huis zichzelf zag verhangen bij de zoveelste trollactie, ook van jouw hand. :*
pi_137422896
Mag ik vragen waarom idioten als die Herqules nog steeds mogen posten? Behalve topicvervuiling voegt die gast echt 0.0 toe.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:25:53 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_137422979
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mag ik vragen waarom idioten als die Herqules nog steeds mogen posten? Behalve topicvervuiling voegt die gast echt 0.0 toe.
Ik zag het al idd. Heb hem er al op gewezen in het topic.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137440866
Hij blijft wel bezig. Niemand reageert er meer op, maar het blijven irritante nietszeggende posts:

VBL / FEIJENOORD #1353 Er gaat niets boven Feijenoord
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin donderdag 6 maart 2014 @ 10:43:28 #222
35723 crew  GGMM
pi_137440947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Muto het volgende:
Hij blijft wel bezig. Niemand reageert er meer op, maar het blijven irritante nietszeggende posts:

VBL / FEIJENOORD #1353 Er gaat niets boven Feijenoord
Nu wel leuk geweest idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137464088
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag het al idd. Heb hem er al op gewezen in het topic.
Wat doe ik verkeerd dan?
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:46:54 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_137464169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat doe ik verkeerd dan?
Je zat te voeren in het Roda topic vanmiddag of zo. Daarna niet meer trouwens ;) Toen postte je gewoon leuk mee.

Als je dat bedoelt tenminste.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137464262
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Je zat te voeren in het Roda topic vanmiddag of zo. Daarna niet meer trouwens ;) Toen postte je gewoon leuk mee.
Ik begreep t trouwens verkeerd. Die herqueles was een ander. Ik dacht dat ze mij bedoelden, omdat ik voor Heracles ben, maar begreep het verkeerd. Excuses.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')