Is niet overdreven. Salzburg won laatst ook van Bayern. Stonden gewoon bijna allemaal basisspelers in bij Bayern toen. Salzburg won overtuigend met 3-0.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer overdreven. Hebben gewoon inzet en knallen erin, Ajax onderschat de boel gewoon. Met de zelfde wedstrijdinstelling als tegen Barcelona win je dit gewoon.
Baasquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Wij hebben gewoon een veel minder team dan Salzburg. En dat is ook echt niet gek hoor. Salzburg kan gewoon goed mee met de semi-top uit de Champions League. En misschien ook nog wel met de top.
Kerel flikker op manquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is niet overdreven. Salzburg won laatst ook van Bayern. Stonden gewoon bijna allemaal basisspelers in bij Bayern toen. Salzburg won overtuigend met 3-0.
Terecht, gebeurd andersom ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Stiggie het volgende:
Wel grappig om te zien dat iedereen van alle andere clubs nu hier even komt trollen![]()
Ach wel lief en attent van jullie
Gast ga je nu lopen indekken. Laatste keer dat Salzburg (:') ) de Cl won kan ik me anders niet herinneren. Is gewoon een leuk gekocht ploegje, maar meer ook niet. Gewoon een dikke vette wanprestatie van Ajax, niets minder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is niet overdreven. Salzburg won laatst ook van Bayern. Stonden gewoon bijna allemaal basisspelers in bij Bayern toen. Salzburg won overtuigend met 3-0.
En de tweede helft winnen dan? GVDquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef TJV het volgende:
Schade beperken en de zaterdagamateurs op een tripje naar Salzburg sturen, valt toch geen eer te haken.
Dat sowieso. Tel daarbij op dat bij Ajax echt iedereen door de hoeven zakt onder druk en je bent zo weg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Wij hebben gewoon een veel minder team dan Salzburg. En dat is ook echt niet gek hoor. Salzburg kan gewoon goed mee met de semi-top uit de Champions League. En misschien ook nog wel met de top.
Nee hij heeft gelijk, ondanks dat het een Feyenoorder is. Natuurlijk kan je niet van deze jongens verwachten dat ze kans maken tegen Salzburg. Dat gaat gewoon iets tever.quote:
Ik ben serieus. Mensen die dachten dat ze wel even simpel zouden winnen van Salzburg dromen teveel.quote:
Dat Bayern stond toen met dezelfde instelling als Ajax op het veld ( ze kunnen er geen reet van ).quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hahaha je hebt gelijkquote:
Waarom? Dit is gewoon waar. Ik ben ajacied hoor, en ik vind het ook jammer. Maar je moet gewoon realistisch blijven.quote:
Er is een verschil tussen een kans maken en deze kutzooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Mensen die dachten dat ze wel even simpel zouden winnen van Salzburg dromen teveel.
En in het verkeerde topic trouwens. Moest in het livetopic zitten
Precies het valt allemaal best wel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Jivis het volgende:
Ach, als Salzburg er drie kan maken in één helft, kunnen wij dat ook. En dan nog eentje in de blessuretijd.
Tekenend voor deze wedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Stiggie het volgende:
Geweldige goal die derde moet ik nageven
Ik mezelf indekken? Ik volg Salzburg het hele seizoen al regelmatig. En vanaf het moment dat de loting bekend was heb ik hier meerdere malen gezegd dat het een godswonder zou zijn als we dit zouden winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast ga je nu lopen indekken. Laatste keer dat Salzburg (:') ) de Cl won kan ik me anders niet herinneren. Is gewoon een leuk gekocht ploegje, maar meer ook niet. Gewoon een dikke vette wanprestatie van Ajax, niets minder.
Gewoon ook fantastische goalquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef truedestiny het volgende:
Jasper die op de 16m lijn staat te slapen.
Jij volgt Salzburgquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik mezelf indekken? Ik volg Salzburg het hele seizoen al regelmatig. En vanaf het moment dat de loting bekend was heb ik hier meerdere malen gezegd dat het een godswonder zou zijn als we dit zouden winnen.
Ja leuk en aardig, maar je mag hier toch niet 3-0 achter staan met rust? Je kunt praten wat je wilt maar het is toch geen Bayern Munchen waar je tegen speelt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik mezelf indekken? Ik volg Salzburg het hele seizoen al regelmatig. En vanaf het moment dat de loting bekend was heb ik hier meerdere malen gezegd dat het een godswonder zou zijn als we dit zouden winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |