Ja maar motivatie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon man
Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.
Welke post?
En mij blijf je wel corrigeren!?quote:
Ohquote:
?!*quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En mij blijf je wel corrigeren!?
U wot!?quote:
Straks niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Whehe.
"We" zijn momenteel wel voorzien ja.
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.
Ja, jij bent hier de checker
Hehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen als paintbaas of supervogel.
Bovendien klopt jouw tagje niet.
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.
En ik zit mobiel, moeilijk zoeken enalles.
Zeur erover. Opa B en Pharkie wilden niet luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeheMaar dat kan ik niet veranderen
Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.quote:
Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellcheckerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wat een verkiezingen waren het
Quote dan even.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.
Smoesjes.
Sowieso grootste opkomst ooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |