Wat is dit voor alien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dan ben ik zeker perfect? Of werkt het niet zo.
[ afbeelding ]
En je vingers fotograferen is lastiger dan ik dacht
Kleur matcht wel goed bij huidkleurig steunondergoed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dan ben ik zeker perfect? Of werkt het niet zo.
[ afbeelding ]
En je vingers fotograferen is lastiger dan ik dacht
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
dat moet mijn wijsvinger voorstellen maar het lukte niet helemaal.
Nou ja Yokiquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa! Broek uit en finger finger!
Het is zilverkleurig maar dat zie je dus niet op de foto.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Kleur matcht wel goed bij huidkleurig steunondergoed.
Voor wie ben jij je zo aan het optutten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]In het echt ziet het er prima uit hoor. Al zeg ik het zelf.
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor wie ben jij je zo aan het optutten?
Geloof er geen reet van. Ik zou ook niet voor mezelf m'n ballen scheren. Voor een ander ook niet hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.
Groot gelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.
Dan geloof je het niet. Ik ga zometeen gewoon Ajax kijken (daar heb ik het niet voor gedaan trouwensquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van. Ik zou ook niet voor mezelf m'n ballen scheren. Voor een ander ook niet hoor, daar niet van.
Dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had me vandaag opgemaakt voordat ik de honden ging uitlaten in de regen
Wat draag je allemaal voor make-up? Als ik thuis blijf maak ik me eigenlijk niet opquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doenBeetje gewoonte ook elke dag opmaken.
Als ik weet dat ik niet de deur uit hoef niks hoor. Maar meestal moet ik wel even boodschappen doen of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat draag je allemaal voor make-up? Als ik thuis blijf maak ik me eigenlijk niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Tem het volgende:
okéTeveel oestrogeen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Oja, zoiets doe ik ook. Maar geen oogschaduw, wel eyeliner.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik niet de deur uit hoef niks hoor. Maar meestal moet ik wel even boodschappen doen of zo.
Beetje oogschaduw en oogpotlood alleen, anders heb ik van die 'kale' ogen vind ik. Als ik uitga dan ook nog wat lippenstift en mascara. En dagcreme die een klein beetje gekleurd is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
Als ik naar buiten moet maak ik mij nooit op maar als ik binnen blijf vaak wel.
En van die getekende wenkbrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tem het volgende:
Doen jullie ook van die lijntjes rond je lippen?
Had je daar je telefoon voor nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wenkbrauwen is met au. Was zeker ook een test?
ja coke.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tem het volgende:
Doen jullie ook van die lijntjes rond je lippen?
Nee voor die niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je daar je telefoon voor nodig?
Je staat er leuk op.quote:
En de dag dat jij een keertje lacht moet nog komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
De dames liggen dan ook 3 uur in een deuk als je pies of poep zegt.
Keihard dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de dag dat jij een keertje lacht moet nog komen.
Njostilin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, thuis zeggen ze ook altijd dat ik altijd zo snel lach. Soms zo hard dat ik moet kwijlen.
Charmant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, thuis zeggen ze ook altijd dat ik altijd zo snel lach. Soms zo hard dat ik moet kwijlen.
Nou zo een vrolijkerd ben ik nou ook weer niet hoor. Dan heb ik toch al een paar dagen in mijn leven niet geleefd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, toch Karina?
Sexy. Maar ik zou maar editen, straks krijg je een ban van Specularium.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Aanschouw mijn mannenkutje.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sexy. Maar ik zou maar editen, straks krijg je een ban van Specularium.
Ik kan niet bannen, zustertje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sexy. Maar ik zou maar editen, straks krijg je een ban van Specularium.
En daar zijn we allemaal heel dankbaar voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen, zustertje.
Wat kan je wel? Behalve notes uitdelen en posts verwijderen/editen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen, zustertje.
Nikszeggende oneliners met matige gifjes posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat kan je wel? Behalve notes uitdelen en posts verwijderen/editen.
Dus alle andere dingen kunnen alleen de admins? Accountinformatie inzien enzo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nikszeggende oneliners met matige gifjes posten.
Geen idee wat die allemaal precies kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus alle andere dingen kunnen alleen de admins? Accountinformatie inzien enzo?
Ja okee, maar mods kunnen dat dus niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee wat die allemaal precies kunnen.
Ze schijnen wel te weten waar je moeder haar boodschappen doet.
Mods kunnen meer dan je denkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja okee, maar mods kunnen dat dus niet?
Bij de AH trouwens, nu weet iedereen het
Mooi! Hoe warm is het daar? Zonnig zo te zien.quote:
Nice, jij zit goedquote:
Nou ik denk niks, daarom vraag ik het.quote:
Corriiiiieeeee!quote:
Verschans jij je hier tegenwoordig?quote:
Tamelijk goed, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in de high finance?
Ja is wel gezellie en ik mag het café niet meer in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verschans jij je hier tegenwoordig?
Lekker, ik heb ook nog steeds vakantiequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tamelijk goed, ik heb vakantie.
Enkel een cursus waar ik voor moet blokken, maar geen puf voor.
Oh? Wieso das?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja is wel gezellie en ik mag het café niet meer in.
Heerlijk toch, kom je morgen taart halen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker, ik heb ook nog steeds vakantieEn nergens puf voor.
Morgen heb ik al iets, jeweetwelquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kom je morgen taart halen?
Ik kan toch heul niet weg op m'n eigen geburtstag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen heb ik al iets, jeweetwelMaar je mag het wel komen brengen, lijkt me wel leuk
Oh je bent morgen jarig! Dan mag je het restje zaterdag brengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan toch heul niet weg op m'n eigen geburtstag.
Ik was ietsjes te ver gegaan en had ook een ban gekregen welke ik accepteerde maar nadat ik wat uitleg had gegeven en min of meer had beloofd om het daar te laten rusten werd ik unbanned met als voorwaarde dat ik de POL SC met rust laat.quote:
Restje taart, of de drank?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bent morgen jarig! Dan mag je het restje zaterdag brengen.
20 graden.Of net daar boven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi! Hoe warm is het daar? Zonnig zo te zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm niks van meegekregen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was ietsjes te ver gegaan en had ook een ban gekregen welke ik accepteerde maar nadat ik wat uitleg had gegeven en min of meer had beloofd om het daar te laten rusten werd ik unbanned met als voorwaarde dat ik de POL SC met rust laat.
Ik heb eigenlijk moet niemand echt ruzie daar alleen heb ik het dus een beetje voor mijzelf verpest.
Lekker hoor, waar zit je?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]Yarrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Wel met mijn glazuur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever de drank dan. Taart van een dag oud is niet zo lekker
Mmm taart met champagne erbij is misschien wel lekker ja. Want ik ga ervan uit dat je dat drinkt op je verjaardagquote:
Die moet ik nog halen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm taart met champagne erbij is misschien wel lekker ja. Want ik ga ervan uit dat je dat drinkt op je verjaardag
Ja maar naar de Gall&Gall.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Winkels zijn nog open. Hier tenminsteAnders morgenvroeg maar even snel naar de slijter he?
Niks mis met de G&G. Misschien haal ik morgen ook nog wat 'lekkers'. Als mijn budget het toelaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar naar de Gall&Gall.
Toch 10% korting.
Mjah, wie weet komt het nog wel een keertje goed. Ik lees nog wel eens mee en zie vaak genoeg posts waar ik op wil reageren, heb er toch een aardige tijd rondgehangen. Beetje lol maken met die Pruis en zo, dat mis ik wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm niks van meegekregen.
Maar jammer man.
Ah vast wel, en anders goedkope drank. Ook prima als je er al paar op hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met de G&G. Misschien haal ik morgen ook nog wat 'lekkers'. Als mijn budget het toelaat.
Fles Prosecco kan er nog wel af denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah vast wel, en anders goedkope drank. Ook prima als je er al paar op hebt.
Lekker tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Fles Prosecco kan er nog wel af denk ikEn daarna idd de goedkope drank.
Hoop het ook ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, wie weet komt het nog wel een keertje goed. Ik lees nog wel eens mee en zie vaak genoeg posts waar ik op wil reageren, heb er toch een aardige tijd rondgehangen. Beetje lol maken met die Pruis en zo, dat mis ik wel.
My favourite pasttime.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon dronken op de bank. Maakt het uit.
En de mijne uiteraard. Al heb ik nu alleen nog maar bier in huisquote:
Hmmmm... beer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En de mijne uiteraard. Al heb ik nu alleen nog maar bier in huisEn daar heb ik niet zo een trek in nu.
Wanneer gaan wij nou lunchen moppie.quote:
Sowieso, ik zeg doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zometeen ik kijk wel voetbal daar hoort eigenlijk wel bier bij.
Ik was even mijn teennagels lakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
Dat je dat niet uit jezelf postte Tem, valt me tegen van je.
Ik weet precies wat er gebeurt als ik bier ga pakken, dan mis ik een goalquote:
Jij zou mij even een berichtje sturen. Vandaag was ik weer in het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou lunchen moppie.
Violet staat je beeldig schat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik was even mijn teennagels lakken.
Ja had een vergadering elders vandaag, maar je was er toch enkel 's woensdags?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij zou mij even een berichtje sturen. Vandaag was ik weer in het hoofdkantoor.
Nu ook weer op donderdag. Maar dat kan op korte termijn steeds veranderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja had een vergadering elders vandaag, maar je was er toch enkel 's woensdags?
Hm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu ook weer op donderdag. Maar dat kan op korte termijn steeds veranderen.
Ok, komende weken zit ik daar denk ik sowieso op woensdag en donderdag. Laat maar weten wanneer het schikt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm.
Ik kan denk ik wel na volgende week. Woensdag a.s. heb ik al een vergadering in Zwolle.
En lekker roken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Wat doen voetbalsupporters als ze winnen?
Bier drinken.
Wat doen ze als ze verliezen?
Bier drinken.
Als ze winnen of verliezen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel meer roken dan normaal inderdaad.
Maakt niet uit. Van de spanning ga je vanzelf meer rokenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze winnen of verliezen?
Nieuwe slof nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Van de spanning ga je vanzelf meer roken
Echt een vrouw van extremen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Écht heh.. nageltjes lakken en daarna met bier al scheldend naar voetbal kijken
Ja hopelijk blijven mijn nagels heel want ik zit nu heel kwaad te typenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Écht heh.. nageltjes lakken en daarna met bier al scheldend naar voetbal kijken
Ok leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, komende weken zit ik daar denk ik sowieso op woensdag en donderdag. Laat maar weten wanneer het schikt.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hopelijk blijven mijn nagels heel want ik zit nu heel kwaad te typen
Waarom kijk jij dit soort rommel steeds?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
TV / Net5 doc: 40 en nog steeds maagd
Mooiste verjaardascadeau ooit dit.quote:
zaterdag vast welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin in eten nu eigenlijk.
Morgen komt ie niet want jarig, dus was hij zaterdag toch welkomquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? En ik hoop eigenlijk morgen al anders val ik flauw
Om te troosten moet hij vanavond komen met die champagne.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Morgen komt ie niet want jarig, dus was hij zaterdag toch welkom
Organiseer dan een meet joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht al dat er een meet was waar ik niet mocht komen ofzo.
Nee mallequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht al dat er een meet was waar ik niet mocht komen ofzo.
Kom je ook dan? Maak ik me extra mooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Organiseer dan een meet joh.
Maar niet in Belgie.
Gaat dat over die 29-jarige maagd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
Fakkin' Nederlandse vrouwen, ze willen een buitenlandse lul, maakt niet uit als het maar een buitenlander is.. tering
Onzin, mevrouwuh willen allemaal Yokidrinkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
Fakkin' Nederlandse vrouwen, ze willen een buitenlandse lul, maakt niet uit als het maar een buitenlander is.. tering
ja daar zal het programma over gaan he? Het is niet zo dat alle vrouwen zo denken joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef arjan1112 het volgende:
Nee.. het programma wat nu bezig is... whaha... Turken , Spanjaarden .. Nederlanders nee dank je .. weheh
Wel een beetje over 1 kam scheren inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daar zal het programma over gaan he? Het is niet zo dat alle vrouwen zo denken joh.
Sowieso onzin natuurlijk. Dat zou betekenen dat ALLE Nederlandse mannen vrijgezel zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een beetje over 1 kam scheren inderdaad.
Ietsjes maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso onzin natuurlijk. Dat zou betekenen dat ALLE Nederlandse mannen vrijgezel zijnAl zal het percentage op FOK! ietwat hoger liggen dan het landelijk gemiddelde
Nou ja eerlijk is eerlijk, bij de vrouwen op FOK! ook.quote:
Tuurlijk.quote:
Mweh, ik ben wel benieuwd welke of wat voor soort vrouw het met mij weet uit te houdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk.
Ik gooi er gewoon een cliche in: op elk potje past een dekseltje, ook op die van Arjan.
Nah niet zo gek doen Yoki, ik vind je in ieder geval een schat en ik zal heus de enige niet zijn. Iedereen heeft wel een 'dingetje' god weet dat ik ze iig ook hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mweh, ik ben wel benieuwd welke of wat voor soort vrouw het met mij weet uit te houden
Wel sneu als ze een dingeTJE hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Alle mannen hebben een dingetje.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Alle mannen hebben een dingetje.
Ik ben Actionman en nerd tegelijk. Ik ben meer machine dan mensquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah niet zo gek doen Yoki, ik vind je in ieder geval een schat en ik zal heus de enige niet zijn. Iedereen heeft wel een 'dingetje' god weet dat ik ze iig ook heb
Ach dat nerd herken ik wel hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben Actionman en nerd tegelijk. Ik ben meer machine dan mensAl kan ik wel heel lief en een schatje zijn
Dat heb ik veel vaker gehoord. Punt is alleen dat ik nogal snel in mijn eigen wereldje zit of aanvalletjes van hyperactiviteit heb, maarja daar ben ik dan ook autist en ADHD'er voor.. dat krijgt men er gratis bij
Hij heeft wel een vriendinquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
That's me, alleen dan met computers ipv sterrenkunde.
Mjah, je moet de film gezien hebben om te begrijpen dat die relatie niet loopt zoals het hoort.quote:
Ik ben meer opzoek naar een fitte, vlotte en sportieve meid die geen totale afkeer van al mijn interesses heeft, het geduld heeft om met mijn eigenaardigheden te leren leven en waar ook nog eens een slim koppie op zit. Iemand die ik kan aanvullen en zij mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
Een hippie meisje is wat voor jou Yoki.
Neuh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
Dat filmpje is code voor 'ik ga me buurvrouw versieren' ?
ELKE man of vrouw heeft wel interesses die de ander misschien niet superleuk vindt dus dat moet lukken. Sportieve, slimme vrouwen zijn er ook. En vast ook wel vrouwen die zelf 'eigenaardig' zijn. Ik zie het probleem niet hoor Yokiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, je moet de film gezien hebben om te begrijpen dat die relatie niet loopt zoals het hoort.
[..]
Ik ben meer opzoek naar een fitte, vlotte en sportieve meid die geen totale afkeer van al mijn interesses heeft, het geduld heeft om met mijn eigenaardigheden te leren leven en waar ook nog eens een slim koppie op zit. Iemand die ik kan aanvullen en zij mij.
[..]
Neuh.
Ach ik moet altijd huilen als ik lach, daar gaat de make-upquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat Karina zegt. Komt wel goed met jou, Yoki. Je komt hier in ieder geval altijd heel leuk over.
Ik kwijl als ik hard moet lachen en toch is er iemand verliefd op me geworden.
Mjah, ik sluit ook niets uit. Alleen buurvrouw gaat het niet worden, ik woon 2 onder 1 kap en heb alleen een buurmanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ELKE man of vrouw heeft wel interesses die de ander misschien niet superleuk vindt dus dat moet lukken. Sportieve, slimme vrouwen zijn er ook. En vast ook wel vrouwen die zelf 'eigenaardig' zijn. Ik zie het probleem niet hoor YokiWant je bent ook nog lief.
En wie weet IS je buurvrouw wel zo.
Nou ja bij wijze van spreken. Wie weet woont de 'ideale vrouw' wel bij je om de hoek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik sluit ook niets uit. Alleen buurvrouw gaat het niet worden, ik woon 2 onder 1 kap en heb alleen een buurman
Hmm, ff alle netwerken in de buurt sniffen en de drone de lucht in sturen van de zomerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bij wijze van spreken. Wie weet woont de 'ideale vrouw' wel bij je om de hoek.
Alle dames die op balkon liggen even checken, goed planquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, ff alle netwerken in de buurt sniffen en de drone de lucht in sturen van de zomer
Nee man, een oud huisje uit de jaren 30.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
2 onder 1 kap ?? je woonde toch in een studio appartementje ?
Ik had mijn GoPro camera alleen iets te hoog.quote:
Als ik rustig ben wel ja, anders praat ik veel sneller en drukker.quote:
Hoe praat jij dan Arjan? Heb je een rokersstem?quote:
Ik weet hoe Corrie's douche eruit ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zal er wel opzitten... ga het toch niet doen.
Vind trouwens dat je dat filmpje beter kan verwijderen.
Dat onbekenden weten hoe je huis eruit ziet, is niet echt handig ofzo
Mijn huis is prima beveiligd en de locatie laat zich ook niet extreem makkelijk raden. En dan alsnog heb ik er weinig problemen mee of zie ik er geen gevaar in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zal er wel opzitten... ga het toch niet doen.
Vind trouwens dat je dat filmpje beter kan verwijderen.
Dat onbekenden weten hoe je huis eruit ziet, is niet echt handig ofzo
Blauwe tegeltjes?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet hoe Corrie's douche eruit ziet.
Die foto heb je bewaard he?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet hoe Corrie's douche eruit ziet.
Die badkamer is ook niet zo groot, dat scheeltquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee die heb ik 3 dagen lang bestudeerd, dus geen foto meer nodig.
Ja en dan gaat iedereen stiekem soppen op mijn stem zeker...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blauwe tegeltjes?
Wil jij wel iets inspreken, latert?
Haha dat is wel tof. Maar niemand durft vast mee te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef YokiKater het volgende:
Eigenlijk moeten jullie allemaal wat inspreken en dan maak ik een NWS SC remix
Dat klopt. En ik ga slapenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof. Maar niemand durft vast mee te doen.
Ja dus dat wil sowieso niemand horen. En nu ben ik echt wegquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n plat Amsterdams accent ofnie?
Trustequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dus dat wil sowieso niemand horen. En nu ben ik echt wegToedeloe.
Haha nice! Dat wordt de nieuwe sound wanneer ik mijn computer uitzetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YsL7mN9rZF
Hm nu is ze vast al weg.
Ik ga gewoon net doen of het voor mij bedoeld was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Heb het nu 5 keer gehoord en word er nu al gek van.
Ja hahahah!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef YokiKater het volgende:
Eigenlijk moeten jullie allemaal wat inspreken en dan maak ik een NWS SC remix
Wat is dit voor rokersstem?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YsL7mN9rZF
Hm nu is ze vast al weg.
Ja ik had net een hijs van mijn shag genomen.quote:
Hoppa!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Heb het nu 5 keer gehoord en word er nu al gek van.
Yeah, de J-002 en de J-006 van de Koninklijke Luchtmachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
kicke vliegtuig als bureaubladachtergrond, gozer
Letterlijk en figuurlijk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef YokiKater het volgende:
Corrie helemaal aan het soppen.. want het is vrijdag.
Hihaho!
Moet ik vanavond ook doen en stofzuigen...vogeltjes hebben een bende gemaakt van de vloer, overal liggen houtjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik doe gewoon gezellig mee, ben een wassie aan het draaien en straks ga ik lekker swifferen.
Haha, waren ze van plan een nest te maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik vanavond ook doen en stofzuigen...vogeltjes hebben een bende gemaakt van de vloer, overal liggen houtjes.
Nee, ik heb geen opvangbak en als ze over de bodem rennen, dan schuiven ze alles de kooi uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, waren ze van plan een nest te maken?
Ik ben helemaal in een schoonmaakbui, ga denk straks mijn ramen even lappen, muziekje erbij en zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik vanavond ook doen en stofzuigen...vogeltjes hebben een bende gemaakt van de vloer, overal liggen houtjes.
Ik denk dat ik dit weekend ook even lekker ga poetsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in een schoonmaakbui, ga denk straks mijn ramen even lappen, muziekje erbij en zo.
Poets je normaal meerdere keren per week?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef Uccie het volgende:
Ik heb de hele week niets schoongemaakt alleen een beetje de afwas gedaan, dus ik moet wel
Nou wel even stofzuigen en een paar wassen. En meestal de badkamer ook nog wl een keertje even snel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Poets je normaal meerdere keren per week?
Pfoe, netjes hoor. Al snap ik wel dat je zo vaak moet stofzuigen als je vogels er zo'n bende van maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou wel even stofzuigen en een paar wassen. En meestal de badkamer ook nog wl een keertje even snel.
Ja en ik heb zelf heel lang zwart haar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe, netjes hoor. Al snap ik wel dat je zo vaak moet stofzuigen als je vogels er zo'n bende van maken.
I knowquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik heb zelf heel lang zwart haar.
Neuh ik gebruik wa sowieso ampEr..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand hier al overgestapt naar telegram ipv whatsapp?
Nou en. Zit ik niet mee johj.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
De gevatheid komt nog steeds niet helemaal tot uiting he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |