Wat is dit voor alien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dan ben ik zeker perfect? Of werkt het niet zo.
[ afbeelding ]
En je vingers fotograferen is lastiger dan ik dacht
Kleur matcht wel goed bij huidkleurig steunondergoed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dan ben ik zeker perfect? Of werkt het niet zo.
[ afbeelding ]
En je vingers fotograferen is lastiger dan ik dacht
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
dat moet mijn wijsvinger voorstellen maar het lukte niet helemaal.
Nou ja Yokiquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa! Broek uit en finger finger!
Het is zilverkleurig maar dat zie je dus niet op de foto.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Kleur matcht wel goed bij huidkleurig steunondergoed.
Voor wie ben jij je zo aan het optutten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]In het echt ziet het er prima uit hoor. Al zeg ik het zelf.
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor wie ben jij je zo aan het optutten?
Geloof er geen reet van. Ik zou ook niet voor mezelf m'n ballen scheren. Voor een ander ook niet hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.
Groot gelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor niemand zei ik toch. Gewoon voor mezelf. Sjongejonge.
Dan geloof je het niet. Ik ga zometeen gewoon Ajax kijken (daar heb ik het niet voor gedaan trouwensquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van. Ik zou ook niet voor mezelf m'n ballen scheren. Voor een ander ook niet hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |