Ow, ik heb ze al 3 jaar liggen maar toen waren ze hier echt schreeuwend duur en kocht ik ze in Berlijn voor veel minder. Weet niet wat er dan veranderd is (of hier zijn ze gewoon nog duurder).quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nouja..ik betaalde er 8¤ vooor 25 stuks voor laatst, dus zo goedkoop is dat volgens mij niet..
Misschien koop ik ze gewoon bij de verkeerde winkels (wel ook Berlijn)quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ow, ik heb ze al 3 jaar liggen maar toen waren ze hier echt schreeuwend duur en kocht ik ze in Berlijn voor veel minder. Weet niet wat er dan veranderd is (of hier zijn ze gewoon nog duurder).
Grappig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)rden-overschat-.html
True, maar hij wordt ook wel -tig keer wakker 's nachts.. Hoewel dat volgens sommigen ligt aan het feit dat hij naast mij ligt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar logeren en bv staan toch los van elkaar?
Dot ging regelmatig bij opa en oma logeren met een flinke voorraad gekolfde melk.
Nou… Als Bram naast me slaapt of op zijn eigen kamer, zit daar wel verschil in. Maar hij komt evengoed nog drinken hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
True, maar hij wordt ook wel -tig keer wakker 's nachts.. Hoewel dat volgens sommigen ligt aan het feit dat hij naast mij ligt.
Oh dat meld ik er dan netjes bij. Als ze alsnog willen, des te fijner.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
True, maar hij wordt ook wel -tig keer wakker 's nachts.. Hoewel dat volgens sommigen ligt aan het feit dat hij naast mij ligt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
Mijn oudste ging ook pas logeren toen ze er zelf om vroeg én kon inschatten wat het betekende (mijn ouders wonen bijna een uur ver, dus eventjes heen en weer rijden is niet zo gedaan). En dan ligt ze ook nog steeds lekker naast oma.
Ik hoor vanaf ze klein is dat ze mij moet laten slapen s'nachts. Onze ouders hebben ons vanaf heel jong hele nachten ook laten huilen.....mooi niet dat ik een baby bij zowel mijn ouders als schoonouders laat logerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:44 schreef Vanyel het volgende:
Dot ging al voor de zes maanden voor t eerst bij opa en oma logeren. Vanaf de eerste keer was dat een groot succes. Ze vindt t altijd heerlijk daar. We hopen dat t voor nr 2 ook zo fijn gaat zijn.
Oh dan zou ik er ook wel 100x over nadenken. Wij konden daar wel afspraken over maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik hoor vanaf ze klein is dat ze mij moet laten slapen s'nachts. Onze ouders hebben ons vanaf heel jong hele nachten ook laten huilen.....mooi niet dat ik een baby bij zowel mijn ouders als schoonouders laat logeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |