quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef klaprooss het volgende:
Dames ik heb wat advies nodig wat betreft het invriezen van gekolfde melk.
J. heeft het ineens helemaal door, hij is minder misselijk en hij snapt het aanhappen ineens heel goed!
Hij drinkt sinds vanochtend aan mijn borst!
Ik moest er zo van huilen, helemaal trots op hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mijn vraag.. Ik heb nu 200+ ml gekolfde melk staan die we dus nu waarschijnlijk niet hoeven te gebruiken. Graag wil ik dit in gaan vriezen maar wat vinden jullie nou echt handig? Van die ijsblokzakjes, kolfzakjes, in flesjes zelf? Graag hoor ik jullie ervaringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]Ik ga er op lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn!thanks.. Zijn trouwens wel flink gestuwde borsten weet niet of dat ook een beetje meewerkt/tegenwerkt?
♥ J & S
Oh, ja dan zit het neusje al snel in de borst. Maar het was echt maar een klein tipje. Zeker voor zo'n eerste keer aan de borst ziet het er toch super uit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik ga er op lettenthanks.. Zijn trouwens wel flink gestuwde borsten weet niet of dat ook een beetje meewerkt/tegenwerkt?
Ik sta er ook helemaal open voor hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ja dan zit het neusje al snel in de borst. Maar het was echt maar een klein tipje. Zeker voor zo'n eerste keer aan de borst ziet het er toch super uit?
Die zakjes, Hoe doe je dat precies bewaren in de vriezer, neem aan staand? in een bakje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Kyara het volgende:
Wat goed Klaproos!!!![]()
![]()
En wat een mooie foto![]()
![]()
Qua invriezen: ik heb steeds porties van 50 ml aangehouden. Maar ik had een heleboel flesjes van de wegwerpkolfsets in het ziekenhuis over dus die heb ik gebruikt. Inmiddels gebruik ik Elanee moedermelkzakjes.
Er zijn universele. Maar ze zijn wel heeel duur... Ik had eerst Medela, maar ik koop ze nu op Ebay. Ik google altijd eerst even de naam en ik heb nu bijv. de Medela van Singapore in huisquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef Kimpossible het volgende:
Kolfzakjes! Ik wist niet dat dat bestond, maar het klinkt mega handig! Moet je dan ook verplicht van zelfde merk als je kolf of bestaan er ook universele?
Ik had deze: http://www.moedermelknetw(...)ermelkzakjes-elanee/quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef Kimpossible het volgende:
Kolfzakjes! Ik wist niet dat dat bestond, maar het klinkt mega handig! Moet je dan ook verplicht van zelfde merk als je kolf of bestaan er ook universele?
http://www.baby-walz.nl/i(...)17&mb3_wersch=767610quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef Kimpossible het volgende:
Nouja..ik betaalde er 8¤ vooor 25 stuks voor laatst, dus zo goedkoop is dat volgens mij niet..quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Lansiloh zakjes, die zijn in Duitsland trouwens een stuk makkelijker te krijgen en goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |