abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136970590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

De tutmomentjes...
Ja :D
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 februari 2014 @ 13:09:51 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136970609
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.
Ik vind het gewoon lekker even een uurtje me time.
vreselijk :X

dan liever met een boek op de bank
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_136970711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.
Ik vind het gewoon lekker even een uurtje me time.
Oeh klinkt heerlijk!
Heb al vaker gehoord dat Tea Tree Oil heel goed is voor de huid. Ik heb vaak last van rode vlekjes en droge huid, dus ga het eens proberen! Wie weet helpt het heel goed :) Heb al zo veel er tegen geprobeerd namelijk :(
pi_136970722
Maskertjes. Dat jullie daar t geduld voor hebben zeg :o
pi_136970737
Ik heb ooit 1x een maskertje gebruikt. En ondanks afspoelen zag je het 4-5 dagen later nog als dank aan de rode uitslag van de allergische reactie. Nooit meer :D
pi_136970841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb ooit 1x een maskertje gebruikt. En ondanks afspoelen zag je het 4-5 dagen later nog als dank aan de rode uitslag van de allergische reactie. Nooit meer :D
Dan heb jij net pech gehad waarschijnlijk :')
Dat had ik een keer met dagcreme van de kruidvat. Heb een aantal dagen rondgelopen met een knalrood gezicht... vreselijk. Heb er wel van geleerd dat je altijd eerst een beetje moet testen op je hand oid!
pi_136970870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dan heb jij net pech gehad waarschijnlijk :')
Dat had ik een keer met dagcreme van de kruidvat. Heb een aantal dagen rondgelopen met een knalrood gezicht... vreselijk. Heb er wel van geleerd dat je altijd eerst een beetje moet testen op je hand oid!
Ik had dit getest op een klein stukje, maar blijkbaar doordat het daar wat langer zat was de reactie zo heftig :P

Maar ik reageer wel vaker zo op dingen. Mijn voedsel allergie is ook weer in heftige mate aanwezig deze week :')
pi_136970951
ik krijg die rode plekjes en pukkeltjes vaak als ik vet heb gegeten of veel dingen met suiker heb gegeten :( en dan kan ik er ook niks aan veranderen
pi_136970958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik had dit getest op een klein stukje, maar blijkbaar doordat het daar wat langer zat was de reactie zo heftig :P

Maar ik reageer wel vaker zo op dingen. Mijn voedsel allergie is ook weer in heftige mate aanwezig deze week :')
wat voor voedselallergie heb je?
pi_136970981
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

wat voor voedselallergie heb je?
Verschillende producten, vrij weinig complete productgroepen.

Over het algemeen is dit het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben niet super slank, maar ik heb normaal zeker niet zo'n toeter :P
pi_136971015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Puala het volgende:
Ik moet daar idd ook goed mee uitkijken. Kan ook maar tegen dusver 1 dagcreme. Blijf daarom ook maar trouw aan de spullen waarvan ik weet dat het goed gaat haha.
pi_136971084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

vreselijk :X

dan liever met een boek op de bank
Ja dat is dus het fijne van zo'n masker je hoeft het alleen maar op te smeren en dan kun je doen wat je wilt. Zoals bijv. Een boek een ^^ alles is misschien wat overdreven want ik zou er niet mee naar buiten gaan tenzij ik wil dat mensen denkn dat ik shrek ben ^^
pi_136971092
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef Puala het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O jeetje dat is wel heftig.. ook veel pijn?
pi_136971105
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef Puala het volgende:

[..]

SPOILER
Dacht even dat het een zwanger buik was :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 februari 2014 @ 13:24:17 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136971106
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is dus het fijne van zo'n masker je hoeft het alleen maar op te smeren en dan kun je doen wat je wilt. Zoals bijv. Een boek een ^^ alles is misschien wat overdreven want ik zou er niet mee naar buiten gaan tenzij ik wil dat mensen denkn dat ik shrek ben ^^
ik vind alles vies aan mn handen :X :D
creme is ook zoiets
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136971107
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moet daar idd ook goed mee uitkijken. Kan ook maar tegen dusver 1 dagcreme. Blijf daarom ook maar trouw aan de spullen waarvan ik weet dat het goed gaat haha.
same here
pi_136971128
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

O jeetje dat is wel heftig.. ook veel pijn?
Nee gewoon een vervelend gevoel. Alles blaast op en drukt je organen ook weg. Dus vooral dat gevoel is heel vervelend.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gelukkig niet :P
pi_136971183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik vind alles vies aan mn handen :X :D
creme is ook zoiets
Gebruik voor mijn gezicht een kwast maar ben ook niet zo van de handcreme's hoor. Alleen voor het slapen gaan lemony flutter op mijn nagelriemen. En in de winter af en toe eens tegen de droge handen die roze van vaseline die trekt snel in.
pi_136971485
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee gewoon een vervelend gevoel. Alles blaast op en drukt je organen ook weg. Dus vooral dat gevoel is heel vervelend.

[..]

Gelukkig niet :P
Pfoe.. ja ik ken het helaas. Echt vervelend.
Ben al paar keer naar zo'n Chinese dokter geweest die met allerlei gekke apparaatjes ging kijken waar ik niet goed tegen kon. Want ik weet het gewoon niet. Kreeg toen homeopathische medicijnen, maar heeft eigenlijk niet veel geholpen...
Ben het wel zelf gaan bijhouden na wat ik zo'n opgeblazen gevoel krijg, maar is lastig omdat je het vaak in combinatie met dingen eet.
Hoe ben jij er achter gekomen waar je niet tegen kan?
pi_136971513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:

[..]

Pfoe.. ja ik ken het helaas. Echt vervelend.
Ben al paar keer naar zo'n Chinese dokter geweest die met allerlei gekke apparaatjes ging kijken waar ik niet goed tegen kon. Want ik weet het gewoon niet. Kreeg toen homeopathische medicijnen, maar heeft eigenlijk niet veel geholpen...
Ben het wel zelf gaan bijhouden na wat ik zo'n opgeblazen gevoel krijg, maar is lastig omdat je het vaak in combinatie met dingen eet.
Hoe ben jij er achter gekomen waar je niet tegen kan?
De moeder van Kano heeft een goeie voorzet gegeven met een of andere alternatieve behandeling :P
pi_136971665
Ik heb bijna weekend :) ! Daar ben ik wel aan toe!
Vanavond met vriendinnen en vrienden gezellig op stap (hapje eten en misschien nog naar de bios) XD , morgen naar een verjaardag van een nichtje en zondag nog geen plannen :)
pi_136971870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
...
Ben al paar keer naar zo'n Chinese dokter geweest die met allerlei gekke apparaatjes ging kijken waar ik niet goed tegen kon.
..
Misschien een keertje naar een echte dokter?
pi_136971960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Misschien een keertje naar een echte dokter?
Ja mee eens, alhoewel die je waarschijnlijk wel doorstuurt naar het ziekenhuis ..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 februari 2014 @ 13:49:20 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136971963
wat voedsel allergieėn betreft zweer ik bij een natuurgeneeskundige om vast te stellen wat de problemen zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:50:39 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136972018
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

WAT????
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')