vreselijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.
Ik vind het gewoon lekker even een uurtje me time.
Oeh klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.
Ik vind het gewoon lekker even een uurtje me time.
Dan heb jij net pech gehad waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb ooit 1x een maskertje gebruikt. En ondanks afspoelen zag je het 4-5 dagen later nog als dank aan de rode uitslag van de allergische reactie. Nooit meer
Ik had dit getest op een klein stukje, maar blijkbaar doordat het daar wat langer zat was de reactie zo heftigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dan heb jij net pech gehad waarschijnlijk
Dat had ik een keer met dagcreme van de kruidvat. Heb een aantal dagen rondgelopen met een knalrood gezicht... vreselijk. Heb er wel van geleerd dat je altijd eerst een beetje moet testen op je hand oid!
wat voor voedselallergie heb je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had dit getest op een klein stukje, maar blijkbaar doordat het daar wat langer zat was de reactie zo heftig![]()
Maar ik reageer wel vaker zo op dingen. Mijn voedsel allergie is ook weer in heftige mate aanwezig deze week
Verschillende producten, vrij weinig complete productgroepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat voor voedselallergie heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet super slank, maar ik heb normaal zeker niet zo'n toeter![]()
Ik moet daar idd ook goed mee uitkijken. Kan ook maar tegen dusver 1 dagcreme. Blijf daarom ook maar trouw aan de spullen waarvan ik weet dat het goed gaat haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Puala het volgende:
Ik heb ooit 1x een maskertje gebruikt. En ondanks afspoelen zag je het 4-5 dagen later nog als dank aan de rode uitslag van de allergische reactie. Nooit meer
Ja dat is dus het fijne van zo'n masker je hoeft het alleen maar op te smeren en dan kun je doen wat je wilt. Zoals bijv. Een boek een ^^ alles is misschien wat overdreven want ik zou er niet mee naar buiten gaan tenzij ik wil dat mensen denkn dat ik shrek ben ^^quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
vreselijk
dan liever met een boek op de bank
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Verschillende producten, vrij weinig complete productgroepen.
Over het algemeen is dit het resultaat:O jeetje dat is wel heftig.. ook veel pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet super slank, maar ik heb normaal zeker niet zo'n toeter
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Verschillende producten, vrij weinig complete productgroepen.
Over het algemeen is dit het resultaat:Dacht even dat het een zwanger buik wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet super slank, maar ik heb normaal zeker niet zo'n toeter
I solemnly swear i'm up to no good
ik vind alles vies aan mn handenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is dus het fijne van zo'n masker je hoeft het alleen maar op te smeren en dan kun je doen wat je wilt. Zoals bijv. Een boek een ^^ alles is misschien wat overdreven want ik zou er niet mee naar buiten gaan tenzij ik wil dat mensen denkn dat ik shrek ben ^^
same herequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet daar idd ook goed mee uitkijken. Kan ook maar tegen dusver 1 dagcreme. Blijf daarom ook maar trouw aan de spullen waarvan ik weet dat het goed gaat haha.
Nee gewoon een vervelend gevoel. Alles blaast op en drukt je organen ook weg. Dus vooral dat gevoel is heel vervelend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
O jeetje dat is wel heftig.. ook veel pijn?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dacht even dat het een zwanger buik was
Gebruik voor mijn gezicht een kwast maar ben ook niet zo van de handcreme's hoor. Alleen voor het slapen gaan lemony flutter op mijn nagelriemen. En in de winter af en toe eens tegen de droge handen die roze van vaseline die trekt snel in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind alles vies aan mn handen![]()
creme is ook zoiets
Pfoe.. ja ik ken het helaas. Echt vervelend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee gewoon een vervelend gevoel. Alles blaast op en drukt je organen ook weg. Dus vooral dat gevoel is heel vervelend.
[..]
Gelukkig niet
De moeder van Kano heeft een goeie voorzet gegeven met een of andere alternatieve behandelingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Pfoe.. ja ik ken het helaas. Echt vervelend.
Ben al paar keer naar zo'n Chinese dokter geweest die met allerlei gekke apparaatjes ging kijken waar ik niet goed tegen kon. Want ik weet het gewoon niet. Kreeg toen homeopathische medicijnen, maar heeft eigenlijk niet veel geholpen...
Ben het wel zelf gaan bijhouden na wat ik zo'n opgeblazen gevoel krijg, maar is lastig omdat je het vaak in combinatie met dingen eet.
Hoe ben jij er achter gekomen waar je niet tegen kan?
Misschien een keertje naar een echte dokter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
...
Ben al paar keer naar zo'n Chinese dokter geweest die met allerlei gekke apparaatjes ging kijken waar ik niet goed tegen kon.
..
Ja mee eens, alhoewel die je waarschijnlijk wel doorstuurt naar het ziekenhuis ..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien een keertje naar een echte dokter?
WAT????quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dacht even dat het een zwanger buik was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |