dat is erg interessant!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:00 schreef Ynske het volgende:
Weer verder aan t gaan met verdieping over rouwverwerking bij kinderen.
interessant
Bij de kruitvatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
even gezocht en dat vind ik een mooi kleurtje!!! ga ik ook eens naar op zoek
Haha, ik dacht al dat je het voor de naam deedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij de kruitvatik vind vooral de naam tof.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat je het voor de naam deed
Wat is het voor kleur dan? Klinkt als paars.
klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info:
ik eet een broodje met kip kerrie en 1 met komijnekaas.
Het is een duochrome dus in het licht verkleurd de lak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat je het voor de naam deed
Wat is het voor kleur dan? Klinkt als paars.
Oh leuk! Kende k nog niet :p doe eigenlijk nooit nagellak op namelijk, want vind het altijd een irritant gevoel op mn vingers op de een of andere manier. Maar is wel weer eens leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is een duochrome dus in het licht verkleurd de lak.
Catrice en essence kosten echt geen fluit. Hema heeft ook duochrome.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh leuk! Kende k nog niet :p doe eigenlijk nooit nagellak op namelijk, want vind het altijd een irritant gevoel op mn vingers op de een of andere manier. Maar is wel weer eens leuk
Zijn die duochrome dingetjes duur?
nagellak is sowieso niet duurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh leuk! Kende k nog niet :p doe eigenlijk nooit nagellak op namelijk, want vind het altijd een irritant gevoel op mn vingers op de een of andere manier. Maar is wel weer eens leuk
Zijn die duochrome dingetjes duur?
De echte goedkope zooi werkt idd niet. En altijdeeen topcoat eroverheen. De nagellak van de action van 49 cent is trouwens wel verbazingwekkend goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
nagellak is sowieso niet duur(vind ik), ik heb weleens nagellak gekocht die best goedkoop was maar er na 2 uur al half af lag! maar van essence zijn ze goedkoop en goed naar mijn eigen ervaring
ik heb zoveel kleurtjes en vind het ook erg vrouwelijk en verzorgd staan
vrouwelijk checkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
nagellak is sowieso niet duur(vind ik), ik heb weleens nagellak gekocht die best goedkoop was maar er na 2 uur al half af lag! maar van essence zijn ze goedkoop en goed naar mijn eigen ervaring
ik heb zoveel kleurtjes en vind het ook erg vrouwelijk en verzorgd staan
kijk daar gaan we dit weekend dus een kijkje nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De echte goedkope zooi werkt idd niet. En altijdeeen topcoat eroverheen. De nagellak van de action van 49 cent is trouwens wel verbazingwekkend goed.
Ik doe altijd 2 laagjes top coat en dan blijft het best lang netjes zitten. Mocht ik nou 1 nagel slopen doe ik die opnieuw. Scheelt weer 9 vingers werk. En doe toch eens per week maskertje enzo en dan kan ik ook meteen mijn nagels even doen. Maar zonder nagellak breken mijn nagels ook af. Zijn heel dun.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrouwelijk check
verzorgd nope
zo vaak dat t afbladdert, en ik ga t echt niet elke dag bijewrken
totaal geen tijd voor
Wie heeft het hier over figuurtjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: vrouwen boven de 16 die allerlei figuurtjes op hun nagels verven zijn niet serieus te nemen.
Uh, ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over figuurtjes.
Jeetje! Vrouwelijk hoor hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doe altijd 2 laagjes top coat en dan blijft het best lang netjes zitten. Mocht ik nou 1 nagel slopen doe ik die opnieuw. Scheelt weer 9 vingers werk. En doe toch eens per week maskertje enzo en dan kan ik ook meteen mijn nagels even doen. Maar zonder nagellak breken mijn nagels ook af. Zijn heel dun.
Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje! Vrouwelijk hoor haha
Wel super chill natuurlijk. Ik denk er nooit aan om een maskertje enzo te nemen, al heb ik ze wel liggen.
Ik ga ook maar eens wat vaker dat soort dingen doen
De tutmomentjes...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Heb groene klei masker van de tuinen met tea tree werkt fijn tegen de puistjes, rode plekjes enzo.
Ik vind het gewoon lekker even een uurtje me time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |