Je kunt in elk geval nog in DLA's pratenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen die ik spreek heeft er vandaag niet zo'n zin in. Ik ook niet trouwens ^^
CAD machine's zijn koel, net als tekenaarsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Puala het volgende:
Ik ook niet, moet met een CAD machine bezig maar heb geen zin
Onze tekenaars zijn 50+, weinig koels aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
CAD machine's zijn koel, net als tekenaars
haha , wel een vrolijk kleurtje?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had al een heel eind klaar kunnen zijn. Maar mijn nagels zijn gelakt van tenen en handen. Dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
CAD machine's zijn koel, net als tekenaars
Ik met inventor. Ben je architect?quote:
dat programma zegt me zo niks, straks ff naar googlenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met inventor. Ben je architect?
Check even :quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef DonJames het volgende:
Hmm, ik kwam er gister achter dat m'n photoshop elements 10 de RAW-bestanden van de 6D niet kan lezen..
Ha thanks, zal van het weekend even kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Check even :
http://blogs.adobe.com/cr(...)te.html#notconnected
http://blogs.adobe.com/cr(...)pport-my-camera.html
voor de RAW drivers.
Rozequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
haha , wel een vrolijk kleurtje?
krijg er honger vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef DonJames het volgende:
Zo. Eerst even naar Dungelmann. Oude kroketten en hete ballen![]()
haha welke kleur??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Rozewil eigenlijk nog even naar de grote kruitvat. Er is een lakje wat ik wil hebben haha. Heb er nog niet genoeg.
oeee, eet smakelijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef DonJames het volgende:
Zo. Eerst even naar Dungelmann. Oude kroketten en hete ballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |