Tsja, shoarma gegeten en nu zit ik in slaap te vallenquote:
After dinner trip ^^quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, shoarma gegeten en nu zit ik in slaap te vallen
Ja. En met nog 1 uur werken te gaan wil ik eigenlijk een uur vrij nemen maar dat vind ik dan ook weer zondequote:
Gewoon blijven zitten. Uur is zo voorbij. Ik heb het opgegeven voor vandaag doe van het weekend wel wat ben toch alleen thuis. Net een uurtje wat uit mijn handen gekregen en toen was het weer klaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. En met nog 1 uur werken te gaan wil ik eigenlijk een uur vrij nemen maar dat vind ik dan ook weer zonde
Ik ga straks wel vroeg naar huis en tot die tijd FOK!kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten. Uur is zo voorbij. Ik heb het opgegeven voor vandaag doe van het weekend wel wat ben toch alleen thuis. Net een uurtje wat uit mijn handen gekregen en toen was het weer klaar.
Goede besteding van de dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga straks wel vroeg naar huis en tot die tijd FOK!ken
Zo hardgelopen, gedoucht en zelfs nog wat meegekregen van het schaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Mironda90 het volgende:
Ik ga maar even hardlopen aangezien ik nu weekend hebeen 5 kilometer en dan heb ik echt weekend
Snel een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
Mijn auto is verkocht en ik vind het helemaal niet leuk
Dat was toch de bedoeling? Het geld wat je ervoor hebt gekregen opzij zetten kun je later een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
Mijn auto is verkocht en ik vind het helemaal niet leuk
Klopt. Maar doet wel pijn hoor! Ik hield van mijn autootje. Maar rekeningen kunnen betalen is belangrijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Dat was toch de bedoeling? Het geld wat je ervoor hebt gekregen opzij zetten kun je later een nieuwe kopen
dat is wel waar..gelukkig kun je nu je rekeningen betalenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Klopt. Maar doet wel pijn hoor! Ik hield van mijn autootje. Maar rekeningen kunnen betalen is belangrijker.
Yep! En als ik eenmaal een baantje heb koop ik wel weer een leuk autootjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
dat is wel waar..gelukkig kun je nu je rekeningen betalen
Grote lichtbron, liefst 5500k. Kun je doen door een flitser te bouncen op een a2/a3 vel papier, of natuurlijk een muur/plafond. Dit gebruiken als main lichtbron. Verder kun je het zo gek maken als je wilt. Schaduwen iets opvullen met een reflector of extra flitser. Wat felle catchlights in het reflecterende voedsel (zoals olie) door een flitser ook rechtstreeks te laten flitsen etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yep! En als ik eenmaal een baantje heb koop ik wel weer een leuk autootje
Even een vraagje over fotografie. Jaja.
Voor mn foodblog wil ik mooie foto's maken van mn gerechten, maar omdat t steeds donker is wanneer ik eet krijg ik niet zulke mooie foto's.. hoe kan ik zo natuurlijk mogelijk licht krijgen/maken om mn foto's zo mooi mogelijk te maken? Iemand die mij daarmee kan helpen?
Oke thanks! Een externe flitser heb ik nog niet, maar ik ga kijken of ik daar voorlopig even iets anders voor kan vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Grote lichtbron, liefst 5500k. Kun je doen door een flitser te bouncen op een a2/a3 vel papier, of natuurlijk een muur/plafond. Dit gebruiken als main lichtbron. Verder kun je het zo gek maken als je wilt. Schaduwen iets opvullen met een reflector of extra flitser. Wat felle catchlights in het reflecterende voedsel (zoals olie) door een flitser ook rechtstreeks te laten flitsen etc.
Beetje color grading en je bent klaar!
Misschien iets van een nachtlampje erbij zetten ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke thanks! Een externe flitser heb ik nog niet, maar ik ga kijken of ik daar voorlopig even iets anders voor kan vinden
Ja dat zou op zich ook kunnen. Ga het morgen eens proberen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien iets van een nachtlampje erbij zetten ofzo?
Bouwlamp (liefst met CTB filter) kan ook prima werken! Zolang de lichtbron maar een beetje sterk is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke thanks! Een externe flitser heb ik nog niet, maar ik ga kijken of ik daar voorlopig even iets anders voor kan vinden
Een witte CTB filter dan neem ik aan? Want die dingen heb je volgens mij in verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bouwlamp (liefst met CTB filter) kan ook prima werken! Zolang de lichtbron maar een beetje sterk is.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:08 schreef andreas612 het volgende:
Moet morgen 5 uur s ochtends taxi naar vliegveld hebben.. twijfel of ik vanaaf braaf ga slapen of dat ik 'm door haal en dan party pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |