SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Misschien ook leuk als ze dan even het stukje wat haar dochter geschreven heeft erbij doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow en nog ff dat clipje van die boterham in de kas. Gewoon om dat het kan ;-) ( zie Andrea topic)![]()
Febo betekent : de mensen achter de schermen. Afgeleid van de trekmuur Febo:
Hamburgers achter een scherm:![]()
![]()
Huub van de Gouden Kooi zou in de productieteam van Utopia werkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:18 schreef Patoshik het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst de livestreams + dit topic en ik heb even een paar vragen.
Wat/wie is huub en febo?
Febo: de productie/regie. Oude code van de Gouden Kooi-bewoners om de "mensen van achter" te duiden.Française aux Pays-Bas![]()
Streams momenteel angstvallig op andrea.
Wat voert dat secreet in der schild?
Wil ze weer dingen laten verdwijnen? Het is nu wel druk overal dus dat gaat der niet redden.
Secreet is nu aan het slijmen bij Vanessa.
Het eten is klaar, voedertijd.
Krijgen we een centraaltje?Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Nee dit gaat nog door etteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef Grunge. het volgende:
Is het serieus over nu? Geen Centraal meer ook?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Andrea in het nauw!
Ergens heb ik wel met haar te doen, ze scoort immers niet de volledige honderd punten.
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door LaCatastrophe op 20-02-2014 14:24:19 (typo) ]Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Gewoon ademhalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ik op mijn fucking 50ste jaar door zo'n kut niet weet of ik moet janken of boos moet worden. En dat achter een laptop. Het moet niet gekker gaan worden hier
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ohhhh die feboburgerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef lwmeffix het volgende:
Febo betekent : de mensen achter de schermen. Afgeleid van de trekmuur Febo:
Hamburgers achter een scherm:
[ afbeelding ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Ik denk dat voor Aike dit verhaal ook nog niet afgerond is. En hopelijk Isa & Vanes ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef rokkutsaains het volgende:
Die Rienk is ook echt gestoord.
Gelooft in zijn eigen leugens.
De hele wereld ziet het verkeerd.
Gelukkig gaat nu zelfs Nicoline niet mee in dit geleuter.
Toch maar aansnijden tijdens Centraal; kom op Nicoline !!!
Vanes legt iets uit aan Andrea, iets met kaarsjes en dat ze dan elkaars gezicht niet meer kunen zien aan tafel?
"Ja goed ben ik he"
"Dankje Andrea, hoorr het snalle begrip vandaag!"![]()
50? En ik maar denken dat u in een aanleunwoning woont, genietend van een oude dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ik op mijn fucking 50ste jaar door zo'n kut niet weet of ik moet janken of boos moet worden. En dat achter een laptop. Het moet niet gekker gaan worden hier![]()
![]()
![]()
Is dat meneer Humana?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Onderschat haar niet. Ze is gehaaid, dat blijkt al aan haar positie in de groep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Andrea in het nauw!
Ergens heb ik wel met haar te doen, ze scoort immers niet de volledige honderd punten.
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.![]()
Ze gaan allemaal doen alsof er niks aan de hand c.q. gebeurd is. Show must go on.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Streams momenteel angstvallig op andrea.
Wat voert dat secreet in der schild?
Wil ze weer dingen laten verdwijnen? Het is nu wel druk overal dus dat gaat der niet redden.
Secreet is nu aan het slijmen bij Vanessa.
Het eten is klaar, voedertijd.
Krijgen we een centraaltje?![]()
Iets daadwerkelijk uitpraten doen ze daar niet, want 'dan maak je het groter dan het is'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Toch doet het me al goed om te zien dat Andrea nu heel nerveus loopt heen en weer te dribbelen, héhéhé![]()
![]()
Dat laatste weet ik niet, en met de rest ben ik het eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Andrea in het nauw!
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.
Zij moet beschermd, door anderen, tegen zichzelf.![]()
Goeie planningquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef Persefoneia het volgende:
Visite, terwijl ze weer eens gaan eten....
Wie doet de agenda? Aike?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Vanessa deelde nog mede, dat er geen kaarsen meer op tafel mogen want dan kunnen ze elkaar niet aankijken tijdens het eten
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nog even en die hele utopia bende wordt daar een grote sekte.
Het is al wij - zij
Zij zijn de enige die het goed zien en de rest van de wereld heeft het allemaal fout
Alles wordt bedekt met de mantel der liefde, ach oops beetje fout gegaan, joh weet je, we praten erg gewoon niet meer over.
Waarom kijk ik nog....![]()
Haloooohooooo leest er hier iemand mee van de regie, of is het bij jullie vrij normaal dat er een stel dieven het hand boven hun hoofd wordt gehouden?
Stelen is een misdrijf waar zelf John de Mol geen invloed op heeft.
Humana is erg "humaan"om niet een aanklacht in te sturen.
Zij worden nu voor gek gezet door mevrouw met de bijbel die van alles heeft lopen klauwen.
Is dat dus jullie utopia??
Is dit wat jullie mensen willen laten zien?
Oh stelen is geen stelen zolang je het omruild, aldus kleptomane daar.
Doe er iets aan. Ook voor een voorbeeld te stelen voor kinderen..desnoods.
Toch maar even wat op die graf site daar neer gezet![]()
ja..krijg je als je niet op vaste tijden eetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef RVer het volgende:
Er komt altijd bezoek als ze net willen gaan eten![]()
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
En dan ook centraal erachteraan, laat de mensen maar ff wachten, en vooral niet aankijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie planning
Wie dat de agenda? Aike?
🐱![]()
dat komt omdat ze de hele dag door vretenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef RVer het volgende:
Er komt altijd bezoek als ze net willen gaan etenTwinning = boring![]()
Alsof je al niet genoeg op elkaars lip zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa deelde nog mede, dat er geen kaarsen meer op tafel mogen want dan kunnen ze elkaar niet aankijken tijdens het eten
🐱![]()
Sorry een haakje verkeerd geplaatst. kan ik helaas niet veranderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kon wel doorklikken, maar hij is wel vernaggeld....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
Haloooohooooo leest er hier iemand mee van de regie, of is het bij jullie vrij normaal dat er een stel dieven het hand boven hun hoofd wordt gehouden?
Zij worden nu voor gek gezet door mevrouw met de bijbel die van alles heeft lopen klauwen.
![]()
![]()
ook dat ja, maar 15 uur is bekende etenstijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Inca het volgende:
[..]
dat komt omdat ze de hele dag door vretenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
ga ik even douchen mis ik gelijk de drama rondom humana.
ik heb ook altijd een slechte timing![]()
nu maar hopen dat ze er even op door gaan en andrea even flink gaan aanpakken![]()
![]()
Ik heb Huub een PM gestuurd. Hij reageert meestal wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
welkomquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:18 schreef Patoshik het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst de livestreams + dit topic en ik heb even een paar vragen.
Wat/wie is huub en febo?
en VOOR dta je het vraagt .........
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
UTO / Streamverslagen # 6HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Hoe is het afgelopen met de traktor? Zag in de streamverslagen niet echt iets over de reactiesOp maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht![]()
lol, nee leunen doe ik wel eens aan de barquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
50? En ik maar denken dat u in een aanleunwoning woont, genietend van een oude dag
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Stuur een mail. Op de barricaden!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
Toch maar even wat op die graf site daar neer gezetCuriosity cultured the cat
let er nou verder niemand op de visite hier?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:28 schreef Mokum020 het volgende:
Ja hoor! Waardetransport voor een lege kas?![]()
![]()
Nee, die zoekt zijn auto nogquote:
Liesel!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry een haakje verkeerd geplaatst. kan ik helaas niet veranderen.![]()
Ik mag Nicolien wel, zij lijkt tot nu toe de enige normale en meeste eerlijke daar. Hoop dat ze mag blijven.![]()
wat deed ht doerakje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef Urb het volgende:
Ruud voelt zich niet best, beter houd ie er niks aan over.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
de wederopstanding staat gepland op zaterdag. Voorafgaand is een heilige mis geleidt door Rienk en opgevrolijkt met het haleluja van Andreaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe is het afgelopen met de traktor? Zag in de streamverslagen niet echt iets over de reacties...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ben ook blij dat het nicorink verhaal gauw uit de picture was, gelukkig had ze hem snel doorquote:There's a virus in my system
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
lol, nee leunen doe ik wel eens aan de bar![]()
![]()
Denk alleen niet dat hij invloed genoeg daar heeft om er wat aan te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb Huub een PM gestuurd. Hij reageert meestal wel.
Nou ik hoop eigenlijk van wel.
Stom gedoe, had me zo voorgenomen nooit meer boos te laten maken door een rls.
Stelen is bij mij echt een no go.![]()
Niemand boos?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
de wederopstanding staat gepland op zaterdag. Voorafgaand is een heilige mis geleidt door Rienk en opgevrolijkt met het haleluja van AndreaOp maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht![]()
Toch maar even wat op die graf site daar neer gezet
Zou we leuk zijn als Utopia uit zou groeien tot één groot roversnest. Dat de PLUS-bus ontdaan wordt van haar wielen als ze de boodschappen binnen afleveren, de zonnepanelen doorverkocht worden, de SONY XPERIA verpatst ...![]()
Ik stel voor dat Emil eruit gaat en Andrea meeneemt in zijn kist, mag in stukjes, mag compleet net wat het beste past. Het is dan wel stelen maar ach... dat is wat zij ook doet dus moet kunnen!![]()
dat wist ik al maar waarom zou je daar wat aan over houdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef Urb het volgende:
[..]
De trekker begraven de hele nacht door. Zie streamverslagen.![]()
waar komt dat tafelkleed ineens vandaan ?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Heeft ze die dansjurk al, kan ze er ook nog een mooi reli-dansje bij doen....quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
de wederopstanding staat gepland op zaterdag. Voorafgaand is een heilige mis geleidt door Rienk en opgevrolijkt met het haleluja van Andrea![]()
![]()
Ondertussen aan de eettafel die nu in de keuken staat is er onduidelijkheid over of Ruud vanavond wel in bad kan.
Ze zoeken een stand inn.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Een vrijstaat vol gestolen goederen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou we leuk zijn als Utopia uit zou groeien tot één groot roversnest. Dat de PLUS-bus ontdaan wordt van haar wielen als ze de boodschappen binnen afleveren, de zonnepanelen doorverkocht worden, de SONY XPERIA verpatst ...Curiosity cultured the cat
dan is het toch omruilen ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Starlie het volgende:
Ik stel voor dat Emil eruit gaat en Andrea meeneemt in zijn kist, mag in stukjes, mag compleet net wat het beste past. Het is dan wel stelen maar ach... dat is wat zij ook doet dus moet kunnen!
andrea voor amanda of joey
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Stel.............dat je bij het eerstvolgende...................meenemen en niet een keer extra komen.
Die geldmevrouw en geldmeneer gaan er vanuit dat ze kunnen plannen en vooruit kijken.![]()
![]()
ik stel gewoon voor dat ze beslissen, andea eruit voor dr gepik en de rest blijftquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Starlie het volgende:
Ik stel voor dat Emil eruit gaat en Andrea meeneemt in zijn kist, mag in stukjes, mag compleet net wat het beste past. Het is dan wel stelen maar ach... dat is wat zij ook doet dus moet kunnen!There's a virus in my system
Gejatquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Capaja het volgende:
waar komt dat tafelkleed ineens vandaan ?![]()
![]()
Waarom? de meid komt voor hem! Wat een jankert, hij kan nog bijslapen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ondertussen aan de eettafel die nu in de keuken staat is er onduidelijkheid over of Ruud vanavond wel in bad kan.
Ze zoeken een stand inn....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ook goed! Charlotte heeft ook gepikt toch? Die mag ook wel weg, als 1 een stoker is is zij het wel!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stel gewoon voor dat ze beslissen, andea eruit voor dr gepik en de rest blijft![]()
ruud denkt dat ie de griep heeftHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ja, dat is ook gewoon ruilen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan is het toch omruilen ?
andrea voor amanda of joey![]()
Voor!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stel gewoon voor dat ze beslissen, andea eruit voor dr gepik en de rest blijft
En als dat pikken de reden zou zijn, moeten er meer uit.
Mag ook![]()
![]()
Niet geslapen, voelt zich beroerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wist ik al maar waarom zou je daar wat aan over houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou we leuk zijn als Utopia uit zou groeien tot één groot roversnest. Dat de PLUS-bus ontdaan wordt van haar wielen als ze de boodschappen binnen afleveren, de zonnepanelen doorverkocht worden, de SONY XPERIA verpatst ...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Illegale casino's en een bordeel, een autosloperij en een wietplantage. Ik zie het wel voor me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrijstaat vol gestolen goederen!![]()
Bah!
Doe zelf altijd veel in tweedekans dingen. Zowel kleding als meubels en andere spullen.
Triest dat er van goede doelen geklauwd wordt.
Als wij mensen daarop betrappen gaan ze eruit met een fikse waarschuwing dat ze blij mogen zijn dat ze geen aanklacht aan hun reet krijgen.
Nu hou ik me kop. Ben alweer fokked up genoeg.![]()
en ze hebben gezegd dat dat wel mag !quote:
en nu wil ik er niks meer over horen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
die er ook uit, dan kunen er 2 nieuwe blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook goed! Charlotte heeft ook gepikt toch? Die mag ook wel weg, als 1 een stoker is is zij het wel!There's a virus in my system
quote:Geeft niet, ben wel oma, maar nog niet in bejaardentehuis
Lachen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:33 schreef Urb het volgende:
Emil doet een TV Educate avec rene stemmetje. Rembo & Rembo
Wilt u in bad met Emil, hij is boos, en maakt u kapot.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |