Dat laatste weet ik niet, en met de rest ben ik het eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Andrea in het nauw!
Ergens heb ik wel met haar te doen, ze scoort immers niet de volledige honderd punten.
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.
Goeie planningquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef Persefoneia het volgende:
Visite, terwijl ze weer eens gaan eten....
ja..krijg je als je niet op vaste tijden eetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef RVer het volgende:
Er komt altijd bezoek als ze net willen gaan eten
En dan ook centraal erachteraan, laat de mensen maar ff wachten, en vooral niet aankijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie planning
Wie dat de agenda? Aike?
dat komt omdat ze de hele dag door vretenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef RVer het volgende:
Er komt altijd bezoek als ze net willen gaan eten
Alsof je al niet genoeg op elkaars lip zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa deelde nog mede, dat er geen kaarsen meer op tafel mogen want dan kunnen ze elkaar niet aankijken tijdens het eten
Sorry een haakje verkeerd geplaatst. kan ik helaas niet veranderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kon wel doorklikken, maar hij is wel vernaggeld.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
Haloooohooooo leest er hier iemand mee van de regie, of is het bij jullie vrij normaal dat er een stel dieven het hand boven hun hoofd wordt gehouden?
Stelen is een misdrijf waar zelf John de Mol geen invloed op heeft.
Humana is erg "humaan"om niet een aanklacht in te sturen.
Zij worden nu voor gek gezet door mevrouw met de bijbel die van alles heeft lopen klauwen.
Is dat dus jullie utopia??
Is dit wat jullie mensen willen laten zien?
Oh stelen is geen stelen zolang je het omruild, aldus kleptomane daar.
Doe er iets aan. Ook voor een voorbeeld te stelen voor kinderen..desnoods.
Toch maar even wat op die graf site daar neer gezet
Haloooohooooo leest er hier iemand mee van de regie, of is het bij jullie vrij normaal dat er een stel dieven het hand boven hun hoofd wordt gehouden?
Zij worden nu voor gek gezet door mevrouw met de bijbel die van alles heeft lopen klauwen.
ook dat ja, maar 15 uur is bekende etenstijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Inca het volgende:
[..]
dat komt omdat ze de hele dag door vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |