SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Misschien ook leuk als ze dan even het stukje wat haar dochter geschreven heeft erbij doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow en nog ff dat clipje van die boterham in de kas. Gewoon om dat het kan ;-) ( zie Andrea topic)![]()
Febo betekent : de mensen achter de schermen. Afgeleid van de trekmuur Febo:
Hamburgers achter een scherm:![]()
![]()
Huub van de Gouden Kooi zou in de productieteam van Utopia werkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:18 schreef Patoshik het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst de livestreams + dit topic en ik heb even een paar vragen.
Wat/wie is huub en febo?
Febo: de productie/regie. Oude code van de Gouden Kooi-bewoners om de "mensen van achter" te duiden.Française aux Pays-Bas![]()
Streams momenteel angstvallig op andrea.
Wat voert dat secreet in der schild?
Wil ze weer dingen laten verdwijnen? Het is nu wel druk overal dus dat gaat der niet redden.
Secreet is nu aan het slijmen bij Vanessa.
Het eten is klaar, voedertijd.
Krijgen we een centraaltje?Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Nee dit gaat nog door etteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef Grunge. het volgende:
Is het serieus over nu? Geen Centraal meer ook?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Andrea in het nauw!
Ergens heb ik wel met haar te doen, ze scoort immers niet de volledige honderd punten.
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door LaCatastrophe op 20-02-2014 14:24:19 (typo) ]Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Gewoon ademhalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ik op mijn fucking 50ste jaar door zo'n kut niet weet of ik moet janken of boos moet worden. En dat achter een laptop. Het moet niet gekker gaan worden hier
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ohhhh die feboburgerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef lwmeffix het volgende:
Febo betekent : de mensen achter de schermen. Afgeleid van de trekmuur Febo:
Hamburgers achter een scherm:
[ afbeelding ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Ik denk dat voor Aike dit verhaal ook nog niet afgerond is. En hopelijk Isa & Vanes ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef rokkutsaains het volgende:
Die Rienk is ook echt gestoord.
Gelooft in zijn eigen leugens.
De hele wereld ziet het verkeerd.
Gelukkig gaat nu zelfs Nicoline niet mee in dit geleuter.
Toch maar aansnijden tijdens Centraal; kom op Nicoline !!!
Vanes legt iets uit aan Andrea, iets met kaarsjes en dat ze dan elkaars gezicht niet meer kunen zien aan tafel?
"Ja goed ben ik he"
"Dankje Andrea, hoorr het snalle begrip vandaag!"![]()
50? En ik maar denken dat u in een aanleunwoning woont, genietend van een oude dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ik op mijn fucking 50ste jaar door zo'n kut niet weet of ik moet janken of boos moet worden. En dat achter een laptop. Het moet niet gekker gaan worden hier![]()
![]()
![]()
Is dat meneer Humana?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Onderschat haar niet. Ze is gehaaid, dat blijkt al aan haar positie in de groep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Andrea in het nauw!
Ergens heb ik wel met haar te doen, ze scoort immers niet de volledige honderd punten.
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.![]()
Ze gaan allemaal doen alsof er niks aan de hand c.q. gebeurd is. Show must go on.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Streams momenteel angstvallig op andrea.
Wat voert dat secreet in der schild?
Wil ze weer dingen laten verdwijnen? Het is nu wel druk overal dus dat gaat der niet redden.
Secreet is nu aan het slijmen bij Vanessa.
Het eten is klaar, voedertijd.
Krijgen we een centraaltje?![]()
Iets daadwerkelijk uitpraten doen ze daar niet, want 'dan maak je het groter dan het is'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Toch doet het me al goed om te zien dat Andrea nu heel nerveus loopt heen en weer te dribbelen, héhéhé![]()
![]()
Dat laatste weet ik niet, en met de rest ben ik het eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
Andrea in het nauw!
Als die er lang in blijft dan raakt ze op een bepaald moment volledig de weg kwijt. Ik merk nu al een forse psychische decompensatie.
Zij moet beschermd, door anderen, tegen zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |