quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Handigquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij werkt weer. Bleek toch verzopen te zijn.
Oja en een lege accu.
Hmm, dat is ook weer zonde ja, wat kosten die kaartjes eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
@peu: omdat ik als ik alleen ga heel snel weer pleite ben
Had gekund op zich, hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef Buurpoes het volgende:
Peu, had ik nou gister bier moeten bestellen?
Geen idee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had gekund op zich, hoezo?
Trouwens, verkopen ze daar wel bier?
Toen we er net zaten vond ik het misschien nog een beetje vroeg. Als 2e drankje had wel gekund eigenlijkquote:
12 euro of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zonde ja, wat kosten die kaartjes eigenlijk?
Ziet er goed uit. Wie is het?quote:
Geen idee, random chick via The Chive donderdag is meestal Red Head dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wie is het?
Hmm, vind ik teveel, aangezien ik toch zeker weet dat ik voorlopig geen rijbewijs en motor ga halen.quote:
Ja het is ook best een hoop geld. Ik denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, vind ik teveel, aangezien ik toch zeker weet dat ik voorlopig geen rijbewijs en motor ga halen.
Ik waarschijnlijk ook, ik heb op dit moment ook niks nodig eigenlijk en ik ga geen nieuwe motor kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het is ook best een hoop geld. Ik denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla.
Staan genoeg foto's toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ja hey ik mis nog steeds de foto in je FB
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, ik heb op dit moment ook niks nodig eigenlijk en ik ga geen nieuwe motor kopen.
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodig
Collega van me staat op de motorbeurs, daar wilde ik eigenlijk ook even voor kijken.
Ik heb eigenlijk nog zo'n motormover nodig bedenk ik me netquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo
Oja, ik heb wel een acculader nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 13:38:04 ]
Kon hij geen vrijkaarten regelen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodig
Collega van me staat op de motorbeurs, daar wilde ik eigenlijk ook even voor kijken.
Vind alleen de benaming perfecte chick een beetje voorbarig.... Misschien heeft ze geen tandenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Vind alleen de benaming perfect chick een beetje voorbarig.... Misschien heeft ze geen tanden
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Als de meet zaterdag was geweest was ik wel ff gekomen...Ik ga vrijdag die richting op dus kon ik wel ff een biertje meepakken andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heeft ie wel geprobeerd. Kon niet omdat hij daar al gesponsord staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon hij geen vrijkaarten regelen dan?
Ben je lid van de ANWB?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit, die kaartjes zijn nog duurder dan ik dacht
17,50 voor een dag en 13 voor een avondkaartje
Heilige shit wat is die accreditatie strengquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit, die kaartjes zijn nog duurder dan ik dacht
17,50 voor een dag en 13 voor een avondkaartje
Hey, ik heb vannacht een TGND-nachtje gehad; maar een paar uur geslapen. Respect dat jij dan kunt functioneren zonder bloedvergieten.quote:
Ik had iets leukers verwacht na deze zin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb vannacht een TGND-nachtje gehad;
Awquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb vannacht een TGND-nachtje gehad; maar een paar uur geslapen. Respect dat jij dan kunt functioneren zonder bloedvergieten.
Ik ook in eerste instantiequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had iets leukers verwacht na deze zin.
Zeker bij je werk, lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AwMjuh, is moeilijk wel
Mwa, valt mee. Lekker afreageren juistquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker bij je werk, lijkt me.
Ja belachelijk. Je kon ook via FOK! Kaartjes winnen en vast nog wel op meer plekken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heilige shit wat is die accreditatie strengAls ik er heen zou willen dan red ik dat niet eens
![]()
Weet dat mn broertje wel kaartjes heeft gekregen, vraag me nu af hoe.
"Hai, ik wil graag een portie frites, een cola en een hamburger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Lekker afreageren juist
Hmm dan zou ik maar 8 euro hoeven te betalen, das iets aantrekkelijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je 5 euro korting regelen meen ik.
http://www.anwb.nl/landvananwb/motorbeurs
- JE MAAKT HET ZELF MAAR!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hai, ik wil graag een portie frites, een cola en een hamburger."
- "Och ja, dat kan er allemaal wel bij, he."
Zoiets?
Nou ja, wel logisch hoor, er zijn genoeg lui zoals die die er mis/gebruik van makenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Je kon ook via FOK! Kaartjes winnen en vast nog wel op meer plekken.
Nah, neequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets?
"Zou je geen cola light nemen?"quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Zou je geen cola light nemen?"
Dat klinkt al beter jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik maar 8 euro hoeven te betalen, das iets aantrekkelijker
Neem dan ook gelijk een salade ipv friet, water en laat die hb dan gewoon zitten joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Zou je geen cola light nemen?"
Truequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, wel logisch hoor, er zijn genoeg lui zoals die die er mis/gebruik van maken![]()
Begreep net dat mn vader ze geregeld heeft via de organisatie door het te vragen. Hij werkt veel met ze samen.
Hehehe, ik 1. Moet nog een cadeautje halenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter ja
Hm als ik zo terugdenk, ik heb elk jaar in dat weekend 2 verjaardagen.
Misschien volgend jaar vrij nemen en dan de donderdag gaan kijken.
Ik 1, de ander wil klinkende muntenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe, ik 1. Moet nog een cadeautje halen
Ik zit nog te twijfelen of ik vanavond zal gaan of niet... Zo lang loop je er niet rond.
Hehehe, dan ben je wel even bezig jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik 1, de ander wil klinkende munten
Nee, tenzij je iets nodig hebt
Vorig jaar ben ik wel een tijd zoet geweest om kleding te zoeken, vinden, passen en aanschaffen.
Ik durfde niet op een motor te gaan zitten trouwens, bang voor schade of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dan ben je wel even bezig ja
Whehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durfde niet op een motor te gaan zitten trouwens, bang voor schade of iets dergelijks.
Wel flink rondgelopen, zo ver dat ik, nadat ik de kleding/helm/laarzen had gekocht, ik de uitgang niet meer kon vinden.
Ach als je interesse hebt kan het wel leuk zijn denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Whehehe
Ik heb daar sowieso al geen behoefte aan.
Handigzijn wel aardig wat hallen ja
Ja dat dan weer wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach als je interesse hebt kan het wel leuk zijn denk ik.
Ja man en met grote tassen geen pretje.
Zware rit terug zeker. Ik had mijn auto op 10 minuten lopen staan. Afzien als een malle.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ja dat dan weer wel.
Nee ik ken het. Mijn eerste pak was van leer en die had ik in Breda gekocht en moest met de trein terug
Whehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zware rit terug zeker. Ik had mijn auto op 10 minuten lopen staan. Afzien als een malle.
Weet je hoe zwaar en onhandig het is om met een compleet pak, een helm, laarzen en handschoenen te lopen?quote:
Door de mensenmassa heen, denk maar niet dat ze opzij gaan voor je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
Weet je hoe zwaar en onhandig het is om met een compleet pak, een helm, laarzen en handschoenen te lopen?
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Door de mensenmassa heen, denk maar niet dat ze opzij gaan voor je.
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef rival het volgende:
Enige vervelende van het leren pak vond ik het uittrekken
Mijn pak was ook 1 geheel.. op hele warme dagen had ik serieus hulp nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb/had ook nog eens een overall wat helemaal kut is om uit te doen
Rival in een leren pakje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef rival het volgende:
Enige vervelende van het leren pak vond ik het uittrekken
Je moet er ook iets onderaan trekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn pak was ook 1 geheel.. op hele warme dagen had ik serieus hulp nodig
Ik wil ooit nog eens een Dainese pak, die zitten echt als een 2e huidquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef rival het volgende:
Maar het pak moet wel goed strak zitten zodat je niet met een volle luier rondloopt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat hoofdpijn na en een zeurende kaak primaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef rival het volgende:
[..]Die is niet helemaal groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof![]()
Dankje, was er ook erg blij mee.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is niet helemaal groen.
Wel tof
Thuis de ziekenboeg wel weer opgeknapt? Kusje op je hoofdpijn en kaakquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op wat hoofdpijn na en een zeurende kaak prima
Gisteravond leuke avond gehad, in tijden niet zo gelachen... Heerlijk
Ja J. is aan het werk. Zijn mama mag morgen naar huis. En het is nu vakantie voor K en S (alleen S moet morgen nog naar school)quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuis de ziekenboeg wel weer opgeknapt? Kusje op je hoofdpijn en kaak![]()
Wat heb je gedaan gisteravond?
Fijn!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja J. is aan het werk. Zijn mama mag morgen naar huis. En het is nu vakantie voor K en S (alleen S moet morgen nog naar school)
Gewoon een filmpje gekeken en verder veel geouwehoerd en enorm gelachen
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!Heel blij om te horen
Of nouja, lezen
Nu 3 nachten zonder gedaan. Ging al beter, in die zin; eerste nacht 3 uur geslapen, tweede nacht 8 uur (maar wel actief gedroomd), afgelopen nacht hooguit 4 uur en wederom onrustig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
En hoe is het met jou meis.. wil het slapen niet zo?
Hmmm, klinkt wel iets beter dan de vorige 3 dagen zonder.. toen was het 8 uur in 3 dagen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu 3 nachten zonder gedaan. Ging al beter, in die zin; eerste nacht 3 uur geslapen, tweede nacht 8 uur (maar wel actief gedroomd), afgelopen nacht hooguit 4 uur en wederom onrustig.
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel iets beter dan de vorige 3 dagen zonder.. toen was het 8 uur in 3 dagen toch?
Het lijkt er op dat je lichaam dan toch aan het wennen is om zonder de nacht door te komen. Welliswaar met wat meer onrust maar misschien wordt dat ook nog beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KloptIn 4 nachten was dat. Als het zo doorgaat ga ik voor de 5 nachten zonder, afhankelijk van komende nacht dus
![]()
Ben wel wat kapot, maar niet zo als de vorige keer nog
Ja, precies. De onrust probeer ik met meditatie te minimaliseren. En hopelijk binnenkort een weekend in een stiltehuis. En sowieso wat meer duidelijkheid en zekerheid op het moment. En de financiele zorgen worden wat minder. En maandag shoppen, na ruim een jaar eindelijk weer nieuwe klerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je lichaam dan toch aan het wennen is om zonder de nacht door te komen. Welliswaar met wat meer onrust maar misschien wordt dat ook nog beter.
Ik heb veel baat gehad bij ademhalingsoefeningen maar meditatie kan ook enorm rustgevend zijn .. het is ook maar net wat er in jouw straatje past en waar jij je gemakkelijk bij voelt natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. De onrust probeer ik met meditatie te minimaliseren. En hopelijk binnenkort een weekend in een stiltehuis. En sowieso wat meer duidelijkheid en zekerheid op het moment. En de financiele zorgen worden wat minder. En maandag shoppen, na ruim een jaar eindelijk weer nieuwe kleren
Ehm.. denk bijvoorbeeld aan een soort van bezinningsweekend. Kijk anders maar even op stiltehuis-nijmegen.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb veel baat gehad bij ademhalingsoefeningen maar meditatie kan ook enorm rustgevend zijn .. het is ook maar net wat er in jouw straatje past en waar jij je gemakkelijk bij voelt natuurlijk
Wat moet ik mij precies voorstellen bij een stiltehuis?
Goede vooruitzichten
oh wauwquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm.. denk bijvoorbeeld aan een soort van bezinningsweekend. Kijk anders maar even op stiltehuis-nijmegen.nl
Lijkt me niet. Ga ik sowieso niet doen in ieder gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wauw
Mag je je mobiel meenemen?
Nijmegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm.. denk bijvoorbeeld aan een soort van bezinningsweekend. Kijk anders maar even op stiltehuis-nijmegen.nl
Dus wij moeten ook maar een weekend zonder je doen? Nou jaaaa, zeg!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ga ik sowieso niet doen in ieder geval
Alsof jullie me missenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus wij moeten ook maar een weekend zonder je doen? Nou jaaaa, zeg!
Ik altijd, dat weet je toch. :$ :$ :$quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof jullie me missen![]()
note: nofishing
Neequote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel lief. Maar stiekem geloof ik dat niet. Mistte je me de afgelopen dagen ook dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik altijd, dat weet je toch. :$ :$ :$
Precies! Jullie kunnen prima topics volplempen zonder mij. Overigens ben ik volgens sommigen alleen maar een chagrijnig kutwijf in dit topic, dus achquote:
Alleen op dinsdagquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig is het een stilteweekend en hoef jij mij dus niet te missenquote:
Ach we hebben allemaal wel eens onze momentjes maar goed...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies! Jullie kunnen prima topics volplempen zonder mij. Overigens ben ik volgens sommigen alleen maar een chagrijnig kutwijf in dit topic, dus ach
Wat een leuk nieuws zo vlak voor mijn weekendquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig is het een stilteweekend en hoef jij mij dus niet te missen
Die momentjes heeft ze wel vaker dan dinsdagsquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach we hebben allemaal wel eens onze momentjes maar goed...
Alleen op dinsdag volgens Rival
Och meid, kon er vannacht niet van slapen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel lief. Maar stiekem geloof ik dat niet. Mistte je me de afgelopen dagen ook dan?
Ik snap het probleem niet helemaal... maar okequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Die momentjes heeft ze wel vaker dan dinsdags
Welk probleem?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet helemaal... maar oke
Dat doe ik toch nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
maak dan niet overal een probleem van
Jij was de eerste die het woord probleem in de mond nam!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet
Dit gesprek gaat nergens over
Ik zal wat anders in mijn mond nemenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Jij was de eerste die het woord probleem in de mond nam!
hihi ik zei...
Dat is kut, gelukkig zijn er nog genoeg weekendenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ook weekend![]()
moet alleen het hele weekend studerendinsdag belangrijk examen
Ja klopt, maar weet dit pas sinds gisteren en het is veel. Daarbij had ik weer eens lekker willen gaan stappenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is kut, gelukkig zijn er nog genoeg weekenden
Zal je Cryo blij mee makenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wat anders in mijn mond nemen
Wat zei je ook alweer?
Ik heb geen weekend, wederom. Niet eens vakantiequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach we hebben allemaal wel eens onze momentjes maar goed...
Alleen op dinsdag volgens Rival
Ik heb weekend
dinsdag 1 dag werken en verder lekker vrij
Veel plezierquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een leuk nieuws zo vlak voor mijn weekend
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och meid, kon er vannacht niet van slapen.
Prioriteitenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar weet dit pas sinds gisteren en het is veel. Daarbij had ik weer eens lekker willen gaan stappen
Ik wil ook neuken, gaat ook al niet gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik wil ook wel eens wat
Nou, blijkbaar wordt in ieder geval je leven wel geneukt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, gaat ook al niet gebeurenFuck My Life.
Nee hoor, want als ik het examen goed genoeg maakt, maak ik een sprong voorwaartsquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wordt in ieder geval je leven wel geneukt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, gaat ook al niet gebeurenFuck My Life.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wordt in ieder geval je leven wel geneukt.
Als ik het halve land door reis kan ik ook wel neuken ja, maar dat doe ik alleen voor relaties.quote:
Je zegt zelf Fuck My Lifequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, want als ik het examen goed genoeg maakt, maak ik een sprong voorwaarts
ik snapte emquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zegt zelf Fuck My LifeGrapjes uit moeten leggen, jammer weer.
Jij bent zo triestquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het halve land door reis kan ik ook wel neuken ja, maar dat doe ik alleen voor relaties.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel lief
Ik niet, stelletje hommos hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Lesbo's in haar gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik niet, stelletje hommos hier.
Wat doe je hier dan nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik niet, stelletje hommos hier.
Ik jou ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dan rijst de vraag, waarom je hier rond hangt als je bijna niemand lief vindquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
Maar verder eigenlijk bijna niemand.
Omdat het me gaat om de mensen die ik wel lief vind.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan rijst de vraag, waarom je hier rond hangt als je bijna niemand lief vind
Whut whut whut?quote:
Ja ja ik ga alweer hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog
ksssst MOVEN
Fijne avondquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eten maken, vriendinnetje komt zo eten en daarna nog de stad in
Ben nu bij aflevering twee van OITNB. Krijg plaatsvervangende woede van haar uithongering.quote:
Ik dacht dat je het een slechte serie vond?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu bij aflevering twee van OITNB. Krijg plaatsvervangende woede van haar uithongering.!
Ben ik net gewend aan de ene UI verander je hem weer terugquote:
Het is ook nooit goed he...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik net gewend aan de ene UI verander je hem weer terug
Heb het toch nog even een kans gegeven en het is nu wel beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een slechte serie vond?
Sorry, kusje om het goed te makenquote:
Welke serie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu bij aflevering twee van OITNB. Krijg plaatsvervangende woede van haar uithongering.!
Orange Is The New Black.quote:
Ok, duidelijk. Die serie ken ik nietquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, kusje om het goed te maken
De porno werd beter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb het toch nog even een kans gegeven en het is nu wel beter.
Ga kijken dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Die serie ken ik niet
Plaatje kapotquote:
Woef!quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond verdronken en ik heb voor het eerst in jaren een huge kater die niet weg wil. Ga straks weer sjouwen dus morgen zal ik wel helemaal dood zijnquote:
Hoe laat moet jouw club spelen vanavond?quote:
quote:
Ai,quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond verdronken en ik heb voor het eerst in jaren een huge kater die niet weg wil. Ga straks weer sjouwen dus morgen zal ik wel helemaal dood zijn
Wij zijn vrij zo dat we darten kunnen kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond verdronken en ik heb voor het eerst in jaren een huge kater die niet weg wil. Ga straks weer sjouwen dus morgen zal ik wel helemaal dood zijn
[..]
Hoe laat moet jouw club spelen vanavond?
[..]![]()
Kijk, Jules:
[ afbeelding ]
Darten is er pas om 23:40 op hequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn vrij zo dat we darten kunnen kijken
En wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hoe laat moet jouw club spelen vanavond?
[..]![]()
Kijk, Jules:
[ afbeelding ]
Niks, ik zei toch niet dat het er iets mee te maken had?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken?
Op de stream nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Darten is er pas om 23:40 op he
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ik zei toch niet dat het er iets mee te maken had?
quote:
Wat jij boos kijken naar mij?quote:
Wat wat wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat jij boos kijken naar mij?
Etterbakquote:
Aahw, wat is dit een lief kikkervisjequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
ZEG ME DAT DIT GEEN KIKKERVISje IS!!!
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Looks like someone refused to grow upquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kermit junior.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je achterna in je dromen mwahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat jullie allemaal![]()
* Huppelmuts kruipt een hoekje in
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt op een reuzenpad, die komen normaal in zuid afrika en zuid amerika voor, maar kunnen in theorie ook in Nederland overleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom? Je post het zelf. Rare Huppelmuts.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De Goliath kikkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt op een reuzenpad, die komen normaal in zuid afrika en zuid amerika voor, maar kunnen in theorie ook in Nederland overleven.
Slaap lekker vanavondquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Goliath kikker![]()
[ afbeelding ]
Gaat wel lukken hoorquote:
Holy shit, a trip down memory lane never had such an awful soundtrackquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Dit is de beste show van heel 2014, dat weet ik nu al!
Zo slecht dat het gewoon briljant is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, a trip down memory lane never had such an awful soundtrack![]()
17 oktober in Nederland. Zal ik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo slecht dat het gewoon briljant is.
Het is een buiten show en ik vermoed staan. Dus 17 oktober is dan wel een gok, op Assen? Wijd open vlakte... Dat zal goed koud worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
17 oktober in Nederland. Zal ik?
Ja, maar vorig jaar nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
In 2012 zal ik op 14 oktober nog op het terras zonder jas
Dat weet ik niet meer. Ik weet dat ik 2 november nog een motorrit gehad heb, en toen was het ook nog goed weerquote:
De laatste decennia kun je bijna elke dag zonder jas op het terras zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
In 2012 zal ik op 14 oktober nog op het terras zonder jas
als het zo doorgaat vier ik mijn verjaardag nog een keer in tshirt en korte broekquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste decennia kun je bijna elke dag zonder jas op het terras zitten.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste decennia kun je bijna elke dag zonder jas op het terras zitten.
mja goed druk weekend voor de boegquote:
Kom op. Hoeveel dagen per jaar is het te koud om een terrasje te pakken?quote:
Been there, done that.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het zo doorgaat vier ik mijn verjaardag nog een keer in tshirt en korte broek
Das altijd tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja goed druk weekend voor de boeg
zeker heb er ook wel zin in vooral morgenaaf in utrecht wordt een mooi feestjequote:
Genoeg. Moet ik er wel even bij vermelden dat ik een koukleum benquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Hoeveel dagen per jaar is het te koud om een terrasje te pakken?
17 december leent zich daar niet echt voor tot nog toequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Been there, done that.
Ik ben de 27ste jarig.
En inderdaad ook al eens in korte broek op die dag gelopen..
Mooi manquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeker heb er ook wel zin in vooral morgenaaf in utrecht wordt een mooi feestje
Ah, dat scheelt flink..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg. Moet ik er wel even bij vermelden dat ik een koukleum ben
Ik heb die dag wel eens staan bbq-en.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
17 december leent zich daar niet echt voor tot nog toe
bbq-en is al helemaal niet seizoensgebonden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb die dag wel eens staan bbq-en.
Hoi.quote:
Jouw verjaardag is vast niet binnen een weekquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag ook op een terrasje zitten.
Kan vast wel
Ben jij ook een koukleum?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw verjaardag is vast niet binnen een week
Nopequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw verjaardag is vast niet binnen een week
Ligt eraan, als ik bezig ben niet, maar 's avonds moe op de bank, ja dan wel.quote:
Jepquote:
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit met een dekentje op de bank
Ga je het nog vieren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik bezig ben niet, maar 's avonds moe op de bank, ja dan wel.
[..]
Jep
Dan kun jij dus ook wel op een terrasje zitten op een "winterse" dag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik bezig ben niet, maar 's avonds moe op de bank, ja dan wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Domme vraag Wat minder opletttende Lola .... let eens op
Ik ga dit jaar een BBQ feest geven van de zomer. Op de parkeerplaats, die sluit ik dan af, grote partytent, tap, etc.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar een BBQ feest geven van de zomer. Op de parkeerplaats, die sluit ik dan af, grote partytent, tap, etc.
Ik ga zaterdag of zondag toch echt wel weer even een terrasje pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel weer lekker op terrasjes zitten. Bbrrr moet er nu alleen niet aan denken.
Ooh ja hoor. Rij ook gewoon met het dak naar beneden met de Triumph, zolang er geen zout op de weg ligt, maar het mij niks uit hoe koud het is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun jij dus ook wel op een terrasje zitten op een "winterse" dag.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh ja hoor. Rij ook gewoon met het dak naar beneden met de Triumph, zolang er geen zout op de weg ligt, maar het mij niks uit hoe koud het is.
Ja hrt is alweer zo lang geleden hequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag of zondag toch echt wel weer even een terrasje pakken.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hrt is alweer zo lang geleden he![]()
Doei.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een serietje kijken.
Tis me hier toch te rustig
Verwarming hoger gezet?quote:
Daar doe ik niet zo lang overquote:
Heb zin in mei, 3 dagen door de ardennen, met veel bier erbijquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doe ik niet zo lang over![]()
Even gedoucht.
Even OT, ik heb ook zin in terrasweerEerst lekker motorrijden en dan afsluiten met een koud pilsje
![]()
Laatste keer zat ik 10 dagen dagen in de Ardennen maar heb ik alleen de laatste avond bier gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb zin in mei, 3 dagen door de ardennen, met veel bier erbij
Wat voor t werk zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste keer zat ik 10 dagen dagen in de Ardennen maar heb ik alleen de laatste avond bier gezien.
Lekker hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb zin in mei, 3 dagen door de ardennen, met veel bier erbij
Wettelijk gezien mogen ze het niet weigeren om je dagen mee te laten nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik hoop ook nog even weg te kunnen dit jaar. Vakantiedagen moet ik toch op maken want ik mag er maar 5 meenemen
Ja, dat was in 2012. 10 dagen met rugzak de Ardennen in. Slapen in een tentje of onder de sterrenhemmel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor t werk zeker?![]()
Wij (pa, broertje en ik) 3 dagen toeren incl een bezoek aan Spa Classic.
Op zich niet verkeerd, mits lekker weer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2012. 10 dagen met rugzak de Ardennen in. Slapen in een tentje of onder de sterrenhemmel.
Laatste avond afsluiten met bier een bbq.
Dat boeit mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd, mits lekker weer.
Meh ja als je er meer hebt kan het volgens mij wel met overleg. Ach, 25 dagen heb je eigenlijk zo opquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mogen ze het niet weigeren om je dagen mee te laten nemen.
In 5 jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh ja als je er meer hebt kan het volgens mij wel met overleg. Ach, 25 dagen heb je eigenlijk zo op
Dan kan het wel lekker zijn ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat boeit mij eigenlijk vrij weinig.
Een Goretex hoes om de slaapzak doet wonderen.
25 dagen in 5 jaar? Ik bedoel dat ik 25 dagen per jaar krijg, en dan kun je er nog 5 bij "kopen".quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In 5 jaar?gewoon op mooie dagen spontaan vrij nemen en lekker gaan ontspannen in het park of zo.
[..]
Dan kan het wel lekker zijn ja.
Hoewel ik toch liever lekker weer heb als ik buiten slaap![]()
Vond op de heide trouwens een paar van die hutjes met takken gemaakt. Zagen er stevig uit. Hier in NL mag dat toch helemaal niet, hutten/overkappingen bouwen in de natuur en daar in overnachten?
Ik sliep altijd heerlijk in de buitenlucht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
Dan kan het wel lekker zijn ja.
Hoewel ik toch liever lekker weer heb als ik buiten slaap![]()
Vond op de heide trouwens een paar van die hutjes met takken gemaakt. Zagen er stevig uit. Hier in NL mag dat toch helemaal niet, hutten/overkappingen bouwen in de natuur en daar in overnachten?
Ach dat valt nog mee, ik hoor verhalen van mensen die hun vakantie planning meer dan een jaar vooruit moeten maken. Dus in december de planning voor de vakantiedagen van het volgende jaar in plannen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
25 dagen in 5 jaar? Ik bedoel dat ik 25 dagen per jaar krijg, en dan kun je er nog 5 bij "kopen".
En zomaar vrij nemen kan ik nietMinimaal 2 weken van te voren aangeven.
Als ik met Pasen vrij zou willen hebben moest ik al 2 weken terug aangeven
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee, ik hoor verhalen van mensen die hun vakantie planning meer dan een jaar vooruit moeten maken. Dus in december de planning voor de vakantiedagen van het volgende jaar in plannen.
Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.quote:
Ik ben wat verwend, als het qua werk kan, mag ik gaan wanneer ik wilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
25 dagen in 5 jaar? Ik bedoel dat ik 25 dagen per jaar krijg, en dan kun je er nog 5 bij "kopen".
En zomaar vrij nemen kan ik nietMinimaal 2 weken van te voren aangeven.
Als ik met Pasen vrij zou willen hebben moest ik al 2 weken terug aangeven
Oh ja logisch. Maar deze waren van takken met blad eraan gemaakt en het waren er teveel om van de boom gevallen takken te zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik sliep altijd heerlijk in de buitenlucht.
Overnachten mag niet nee. Hutten bouwen mag. Gelukkig maar, anders hadden we wel veel kinderen in de lik zitten.
2 weken van te voren is redelijk standaard en het liefst nog langer eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wat verwend, als het qua werk kan, mag ik gaan wanneer ik wil2 weken van te voren aangeven zou ik gek van worden
Het scheelt dat ik niet op vakantie hoef wanneer iedereen dat perse wil/moet. Dus kan lekker overal tussendoor gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.
Zoals ik zeg, ik ben verwend. Heb dat nog nooit gehad. Wel een week van te voren, maar een maand nog nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 weken van te voren is redelijk standaard en het liefst nog langer eigenlijk.
Dat scheelt al een hoop inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet op vakantie hoef wanneer iedereen dat perse wil/moet. Dus kan lekker overal tussendoor gaan.
Dat vind ik ook zo'n bullshitquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.
Ja dat is dus meestal het punt, het kan qua werk niet. Daarom moet de planning dat ook van te voren wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wat verwend, als het qua werk kan, mag ik gaan wanneer ik wil2 weken van te voren aangeven zou ik gek van worden
Het zal per werkgever en branche verschillen, 3 jaar geleden mocht er in december bijvoorbeeld geen vrij worden genomen bij het bedrijf waar ik werk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik ben verwend. Heb dat nog nooit gehad. Wel een week van te voren, maar een maand nog nooit.
Je hebt misschien ook een ietwat andere functie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik ben verwend. Heb dat nog nooit gehad. Wel een week van te voren, maar een maand nog nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |