quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Handigquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij werkt weer. Bleek toch verzopen te zijn.
Oja en een lege accu.
Hmm, dat is ook weer zonde ja, wat kosten die kaartjes eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
@peu: omdat ik als ik alleen ga heel snel weer pleite ben
Had gekund op zich, hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef Buurpoes het volgende:
Peu, had ik nou gister bier moeten bestellen?
Geen idee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had gekund op zich, hoezo?
Trouwens, verkopen ze daar wel bier?
Toen we er net zaten vond ik het misschien nog een beetje vroeg. Als 2e drankje had wel gekund eigenlijkquote:
12 euro of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer zonde ja, wat kosten die kaartjes eigenlijk?
Ziet er goed uit. Wie is het?quote:
Geen idee, random chick via The Chive donderdag is meestal Red Head dagquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wie is het?
Hmm, vind ik teveel, aangezien ik toch zeker weet dat ik voorlopig geen rijbewijs en motor ga halen.quote:
Ja het is ook best een hoop geld. Ik denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, vind ik teveel, aangezien ik toch zeker weet dat ik voorlopig geen rijbewijs en motor ga halen.
Ik waarschijnlijk ook, ik heb op dit moment ook niks nodig eigenlijk en ik ga geen nieuwe motor kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het is ook best een hoop geld. Ik denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla.
Staan genoeg foto's toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ja hey ik mis nog steeds de foto in je FB
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, ik heb op dit moment ook niks nodig eigenlijk en ik ga geen nieuwe motor kopen.
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodig
Collega van me staat op de motorbeurs, daar wilde ik eigenlijk ook even voor kijken.
Ik heb eigenlijk nog zo'n motormover nodig bedenk ik me netquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo
Oja, ik heb wel een acculader nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 13:38:04 ]
Kon hij geen vrijkaarten regelen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Behalve als de motorbeurs is geweest, dan heb ik wel weer wat nodig
Collega van me staat op de motorbeurs, daar wilde ik eigenlijk ook even voor kijken.
Vind alleen de benaming perfecte chick een beetje voorbarig.... Misschien heeft ze geen tandenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Vind alleen de benaming perfect chick een beetje voorbarig.... Misschien heeft ze geen tanden
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Als de meet zaterdag was geweest was ik wel ff gekomen...Ik ga vrijdag die richting op dus kon ik wel ff een biertje meepakken andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heeft ie wel geprobeerd. Kon niet omdat hij daar al gesponsord staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon hij geen vrijkaarten regelen dan?
Ben je lid van de ANWB?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit, die kaartjes zijn nog duurder dan ik dacht
17,50 voor een dag en 13 voor een avondkaartje
Heilige shit wat is die accreditatie strengquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit, die kaartjes zijn nog duurder dan ik dacht
17,50 voor een dag en 13 voor een avondkaartje
Hey, ik heb vannacht een TGND-nachtje gehad; maar een paar uur geslapen. Respect dat jij dan kunt functioneren zonder bloedvergieten.quote:
Ik had iets leukers verwacht na deze zin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb vannacht een TGND-nachtje gehad;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |