SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.![]()
Ja hoor Aikut.
Rekeningen tegen elkaar wegstrepen...
Dat mens heeft werkelijk geen verstand van boekhouden.![]()
Andrea zegt letterlijk dat die man een goeie vriend is die haar al jaren behandeld, dat mens spoort niet en mag alles zeggen en doen.![]()
![]()
ziet er beter uit dan de verlepte willem en drees groente in de super, man wat triest dat ze zo met je product omgaan, de super hier laat alles verleppen, de paksoi stond op jankenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
dan kunnen ze niet meer in tshirtjes lopen en moeten ze jassen aanquote:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Het was een voorstel van de beste man zelf. Die is ook ondernemer. Gaat alleen om de BTW.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoor Aikut.
Rekeningen tegen elkaar wegstrepen...
Dat mens heeft werkelijk geen verstand van boekhouden.![]()
Andrea laat niet zomaar iemand dr rug kraken (dus mocht haar goede vriend bellen), maar ze mag anderen wel kneden en wat nie, dat dan weer wel.![]()
![]()
Kleding zatquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dan kunnen ze niet meer in tshirtjes lopen en moeten ze jassen aanhe Andrea
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pastinaak![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Vanassa weet niet hoe je schorseneren moet klaarmaken.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat gokte ik wel. Zou wel eens vies tegen kunnen vallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
(Geeft een soort boomschors af als je ze schoonmaakt zonder voor te weken..)![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb ook geen idee waar het naar smaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PastinaakHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef Urb het volgende:
Andrea laat niet zomaar iemand dr rug kraken (dus mocht haar goede vriend bellen), maar ze mag anderen wel kneden en wat nie, dat dan weer wel.
Die regel zou juist Andrea goed in d'r hoofd moeten hebben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Die houden zich wijselijk stil tot na de exitsquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Ik vind de twee nieuwen een beetje... uh.. nietszeggend.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vanaf minuut 1 al. Zijn ook nog erg kat uit de boom kijkerig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Ik vind de twee nieuwen een beetje... uh.. nietszeggend.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Vanassa weet niet hoe je schorseneren moet klaarmaken.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mijn weten heb ik het nog nooit gegeten...waar kan je het mee vergelijken dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Echt niet? Dan moet je dat echt eens proberen, schorseneren zijn beslist erg lekker.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dan is het al te laat. Ze moeten nu laten zien, anders zijn ze gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die houden zich wijselijk stil tot na de exitsAllemaal cabaretteketet!![]()
En daar gaat dus de illusie van biologisch en duurzaam.quote:
(ik kan ze ook niet maken hoor, wil het ook niet).
Maar daar gilden ze in Utopia wel de hele tijd over.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
dat dacht ik van laura ook, die beloofde ook veel maar heb er nog weinig van gezienquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die houden zich wijselijk stil tot na de exits![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik het nog nooit gegeten...waar kan je het mee vergelijken dan?Asperges voor de armen heette het (heul) vroegerquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik het nog nooit gegeten...waar kan je het mee vergelijken dan?![]()
![]()
Ik zag genoegquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
dat dacht ik van laura ook, die beloofde ook veel maar heb er nog weinig van gezien
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
In de verte kun je het met asperges vergelijken, maar de smaak is toch wel anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik het nog nooit gegeten...waar kan je het mee vergelijken dan?![]()
Ik denk het wel...paar keer in string alquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die man is al vaker geweest, heeft ze echt alles mbt regels (en mazen in de wet) van biomarkten voorgekauwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Dutchguy het volgende:
Symphatieke groentenman, jammer dat die daar niet zit. Die zou Hakim rauw opvreten denk ik.![]()
omg Billy lult Ruud's trekker-geheim door aan Lot, ze moest het wel 4 keer zeggen voordat het doorkwam bij Lot.![]()
![]()
Ik denk toch van wel. (blijven van Amanda)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het nietEn zeker niet in deze 4 dagen, dan kun je gewoon weinig. Risico is te groot dat het ook een meelopertje wordt. De skills heeft ze wel namelijk.
De redactie bepaalt en die zijn dat halfbakken gedoe van Aike en Hakim wel een beetje zat nu.
Men wil nu wel eens proberen of het anders kan, door er iemand in te zetten van het type "niet lullen, maar poetsen". Of het haar gaat lukken, weet ik ook nog niet, maar het lijkt me het experiment waard.
Ze is geen streling voor het oog, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet, wanneer iedereen eens goed aan het werk zet en er echt poen wordt verdiend. Dat gaat namelijk ook een heleboel heibel geven, onderling. Doormodderen zoals ze nu doen, zal nooit een kasinhoud gaan opleveren van meer dan 10.000,--![]()
dan duurt het nog 5 minuutjes voordat het bij Listig en Bedrog isquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Die man is al vaker geweest, heeft ze echt alles mbt regels (en mazen in de wet) van biomarkten voorgekauwd.![]()
omg Billy lult Ruud's trekker-geheim door aan Lot, ze moest het wel 4 keer zeggen voordat het doorkwam bij Lot.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
net als lauraquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die houden zich wijselijk stil tot na de exits![]()
![]()
![]()
Bij vaste gasten mis ik nog de dokter, de groenteboer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HAHAHAHAHAHA. nou op die manier bedoelde ik het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het wel...paar keer in string al![]()
![]()
Lot mocht van Billy niks tegen Ruud zeggen, rara van wie zal Lot dit gehoord kunnen hebben.![]()
Lot zit lekker te freubelen ineens Gio naast dr oor "CHAAAAARLOTTTTEEE!"![]()
![]()
Ik ben ook bang dat Amanda blijft. Kan zij op de achtergrond de boekhouding doen en worden Aike en Hakim zo vrij gespeeld om zich meer te profileren.
Hakim gaat klussen met Paul en het WK gebeuren.
Aike krijgt een relatie met Jimmy ofzo..![]()
![]()
Ok tnxquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
In de verte kun je het met asperges vergelijken, maar de smaak is toch wel anders.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
schattig tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef renevanlaaren het volgende:
rot eens op met knutselende lot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen ze in der string op tafel stond te dansen zekersquote:![]()
![]()
Ik denk dat je er overschat. Heb aardig wat mensenkennis opgebouwd maar zie dat haar gewoon niet doen. Maar bewijs maar eens het tegendeel, ik laat me graag aangenaam verrassen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:58 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk toch van wel. (blijven van Amanda)
De redactie bepaalt en die zijn dat halfbakken gedoe van Aike en Hakim wel een beetje zat nu.
Men wil nu wel eens proberen of het anders kan, door er iemand in te zetten van het type "niet lullen, maar poetsen". Of het haar gaat lukken, weet ik ook nog niet, maar het lijkt me het experiment waard.
Ze is geen streling voor het oog, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet, wanneer iedereen eens goed aan het werk zet en er echt poen wordt verdiend. Dat gaat namelijk ook een heleboel heibel geven, onderling. Doormodderen zoals ze nu doen, zal nooit een kasinhoud gaan opleveren van meer dan 10.000,--Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
schattig toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de streamverslagen kan ik het niet terugvinden maar ik ben zo benieuwd of ze de tractor al missen??![]()
Billy, Lot, Emil, Gio en Isa weten er al van. Verder is het nog even afwachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef KnalPoenani het volgende:
In de streamverslagen kan ik het niet terugvinden maar ik ben zo benieuwd of ze de tractor al missen??
ja, ik ook !quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef KnalPoenani het volgende:
In de streamverslagen kan ik het niet terugvinden maar ik ben zo benieuwd of ze de tractor al missen??![]()
wie ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef renevanlaaren het volgende:
is jim al in beeld geweest vandaag![]()
![]()
oww, dat zijn er veel te veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Billy, Lot, Emil, Gio en Isa weten er al van. Verder is het nog even afwachten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
schattig toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgenavond dus muziek, dan hebben wij niets te kijken. Nou ja, luisteren
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ligt eraan, de helft weet het ondertussen al (Emil. Gio. Billy, Lot, Isa, Ruud zowieso) maar de degenen die het meest pissig worden nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:03 schreef KnalPoenani het volgende:
btw Andrea heeft t wel snel verwerkt he, dat ze VALS beschuldigd is... Ik was meteen naar huis gegaan!![]()
Waarom zou zij dat kunnen dan, het is een bankmedewerkster, geen ervaren manager of een geslaagd ondernemer ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:58 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk toch van wel. (blijven van Amanda)
Ze is geen streling voor het oog, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet, wanneer iedereen eens goed aan het werk zet en er echt poen wordt verdiend. Dat gaat namelijk ook een heleboel heibel geven, onderling. Doormodderen zoals ze nu doen, zal nooit een kasinhoud gaan opleveren van meer dan 10.000,--![]()
Dat is die man die wel eens zou zorgen dat alles anders ging in Utopiaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, zijn voorstel was gewoon met factuur en tegenfactuur, i.v.m. de belasting.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het was een voorstel van de beste man zelf. Die is ook ondernemer. Gaat alleen om de BTW.
Dus niet zo ff onder tafel de boel oplossen, maar ook administratief.![]()
andrea: ik heb liever dat een mooie man die aan me zit dan een lelijke man, ik kies ze wel uit natuurlijk.
sorry hoor, maar je vent is niet zo mooi.![]()
![]()
echt he ga je vertellen dat je gerukt hebt soms denk ik echt of ze het kleuter nivo al achter de rug hebbenOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef liesje-hb het volgende:
andrea: ik heb liever dat een mooie man die aan me zit dan een lelijke man, ik kies ze wel uit natuurlijk.
sorry hoor, maar je vent is niet zo mooi.Ze bedoelt mooi van binnen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ik wacht met smart op post van Anton of haar zusquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
btw Andrea heeft t wel snel verwerkt he, dat ze VALS beschuldigd is... Ik was meteen naar huis gegaan!
Ben heel erg benieuwd of die iets zeggen in hub brief.
Had al wel een stuk in de telegraaf verwacht van een boze Anton
Net als fLauwraquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is die man die wel eens zou zorgen dat alles anders ging in Utopia![]()
![]()
haha !! o god ja...die zien dat natuurlijk ook niet zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op post van Anton of haar zus
Ben heel erg benieuwd of die iets zeggen in hub brief.
Had al wel een stuk in de telegraaf verwacht van een boze Anton![]()
![]()
Nee, die is echt heel erg lelijk, kan die man ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef liesje-hb het volgende:
sorry hoor, maar je vent is niet zo mooi.![]()
![]()
Hebben ze die 50 man al dan?, want voor minder komt Ruud de Wild niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgenavond dus muziek, dan hebben wij niets te kijken. Nou ja, luisteren![]()
Die krijg je ook niet voor dit programma.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zou zij dat kunnen dan, het is een bankmedewerkster, geen ervaren manager of een geslaagd ondernemer ofzo
Daarom willen ze dit proberen vermoed ik.
Uiteraard wordt ze daarbij aan alle kanten ondersteund door de redactie.
Dat hebben ze bij Aike ook vanaf de eerste dag gedaan, maar erg veel heeft dat niet opgeleverd.![]()
Amanda wil kijken met Aike mbt rekeninge, Aike zegt nee we krijgen een pakketje, vorige week al iemand voor langs gewest.Weten ze al dat Amanda financieel adviseur is?
Amanda stelt voor een printer, kun je stapeltjes maken per week. Aike wil liever alles digitaal, Joey zegt ja lekker duurzaam![]()
Ik denk dat ze wel eens eerder voor winkeldiefstal aangehouden is, het stadium van schaamte is ze al voorbij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
btw Andrea heeft t wel snel verwerkt he, dat ze VALS beschuldigd is... Ik was meteen naar huis gegaan!![]()
ik snap ook niet dat het ze niet opgevallen,dat andrea al die lakens doeken nu opeens heeft.
ze had het ook voor gordijnen te maken voor haar hoekje.
en de rest wat gegapt is.![]()
Ze bedoelt een mooie portemonnee, liefst van slangen- of krokodillenleer. En goed gevuld natuurlijk.quote:![]()
Andrea heeft ooit eens laten doorschemeren dat als ze slecht neer gezet zou worden of heel erg verdrietig zou zijn Anton haar kwam weghalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha !! o god ja...die zien dat natuurlijk ook niet zo![]()
Nou ik hou die poort angstvallig in de gaten hoor
't gaat ook niet om uitijquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die is echt heel erg lelijk, kan die man ook niets aan doen natuurlijk.![]()
't gaat ook niet om uiterlijk, maar dan moet je niet zoiets zeggen, maar misschien vind ze hem wel heel mooi, smaken verschillen natuurlijk. Hij is ook veel ouder toch? of had ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die is echt heel erg lelijk, kan die man ook niets aan doen natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze willen het niet zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:10 schreef renevanlaaren het volgende:
ik snap ook niet dat het ze niet opgevallen,dat andrea al die lakens doeken nu opeens heeft.
ze had het ook voor gordijnen te maken voor haar hoekje.
en de rest wat gegapt is.En dat meen ik echt oprecht!![]()
Joey tegen Aike "Niemand rookt shag hier he?" Amnda wilde zo'n klik-ding meenemen maar had daar half 11 savonds geen tijd meer voor.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef rokkutsaains het volgende:
Die krijg je ook niet voor dit programma.
Dat hebben ze bij Aike ook vanaf de eerste dag gedaan, maar erg veel heeft dat niet opgeleverd.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
De eerste keer, toen Peter tegen zweefgedoe inging en ze los ging vertelde ze daags erop dat Anton al voor het hek had gestaan maar dat Huub hem had omgepraat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Andrea heeft ooit eens laten doorschemeren dat als ze slecht neer gezet zou worden of heel erg verdrietig zou zijn Anton haar kwam weghalen.![]()
Nou ik hou die poort angstvallig in de gaten hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Persefoneia het volgende:
Grappige shots, eerst de diepvriesgroenten en dan de verse, in het kistje![]()
![]()
![]()
die vreet ook niks uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Giorgio is weer het pisgozertje aan het uithangen.![]()
Dat laatste is zeker waar, maar ik zie niet in waarom die Andrea dat beter zou doen, het is sowieso niet iemand die anderen kan enthousiasmeren of harder laten lopen dat durf ik nu wel al te beweren, dus waar ze het dan van moet hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet voor dit programma.
Dat hebben ze bij Aike ook vanaf de eerste dag gedaan, maar erg veel heeft dat niet opgeleverd.![]()
Haha bedankt. Dan hou ik de streams maar in de gaten vanmiddag. Pissige bewoners zijn altijd leuk om naar te kijken;)quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan, de helft weet het ondertussen al (Emil. Gio. Billy, Lot, Isa, Ruud zowieso) maar de degenen die het meest pissig worden nog niet.
En Pannekoekmix: jij ook bedankt voor je reactie op mijn vraag!![]()
altijd het goeie zien in een mensquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:08 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
net zo mooi van binnen als zijzelf zeker.
sorry, die muts heeft t bij mij echt gedaan.
Oh, dat weet ik niet. Dat had ik ff niet meegekregen. 50 bezoekers? Of alles bij elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze die 50 man al dan?, want voor minder komt Ruud de Wild niet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik begrijp ook totaal niet waarom die ruggegraatloze lamzak zo populair is bij de bewoners.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Giorgio is weer het pisgozertje aan het uithangen.![]()
Hij had haar vader kunnen zijn iets van 82 jaar of zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
't gaat ook niet om uitij
[..]
't gaat ook niet om uiterlijk, maar dan moet je niet zoiets zeggen, maar misschien vind ze hem wel heel mooi, smaken verschillen natuurlijk. Hij is ook veel ouder toch? of had ik dat verkeerd begrepen?
Nee, klopt, ze roept het over haar zelf af. Wel gek eigenlijk dat ze zelf geen mannen mag behandelen van Anton. Maar dat ze zelf wel behandeld mag worden door een man. Strookt niet echt met elkaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor anderhalve paardenkop draait ie niet ( zo zei hij dat)quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze die 50 man al dan?, want voor minder komt Ruud de Wild niet.🐱![]()
Zonde van zijn tijd riep hij er achter aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor anderhalve paardenkop draait ie niet ( zo zei hij dat)
Volgens mij zei Ruud grappend dat ie niet voor anderhalve ppaardenkop wilden komen draaien (ze hadden toen 5 vrouw en 2 man) En dat ie minsten 150 (of 50 LS?) man wilde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Dat had ik ff niet meegekregen. 50 bezoekers? Of alles bij elkaar![]()
Maar dit is allemaal al in kannen en kruiken lijkt me omdat hij eind december ok al in Utopia overnacht heeft enzo.![]()
![]()
Tja, onbegrijpelijk. Maar hij is het prototype RLS'er die met alle winden mee waait en overal mee weg komt en ook vrij blijft van stemmen tegen hem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook totaal niet waarom die ruggegraatloze lamzak zo populair is bij de bewoners.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja daarom, dit is toch veel erger voor de tv voor dievegge neergezet te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef Urb het volgende:
[..]
De eerste keer, toen Peter tegen zweefgedoe inging en ze los ging vertelde ze daags erop dat Anton al voor het hek had gestaan maar dat Huub hem had omgepraat.
[..]![]()
![]()
En dan s avonds in Showlaat nog een keer
Ruud de Wild neemt geen blad voor de mond. Ga ook zeker dan de streams kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zonde van zijn tijd riep hij er achter aan![]()
![]()
Maar Ruud de Wild komt wel hoor * achter * regelt wel zoveel mannetjes en vrouwtjes, weer een * project * te laten mislukken ze nemen geen risicoOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ik denk dat een burka een betere keuze zou zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
zo'n strakke staart haalt vanas ook heel erg op he........
Volgens mij had Huub m niet omgepraat maar gewoon gauw een drempeltje neergelegd waar de rollator van Anton niet overheen kon!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:12 schreef Urb het volgende:
[..]
De eerste keer, toen Peter tegen zweefgedoe inging en ze los ging vertelde ze daags erop dat Anton al voor het hek had gestaan maar dat Huub hem had omgepraat.
[..]![]()
verhip, een signature!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat een burka een betere keuze zou zijn![]()
![]()
Daarna een gesprek met Sjon gehad, die komt wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor anderhalve paardenkop draait ie niet ( zo zei hij dat)Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik blijf het ook onvoorstelbaar vinden....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is toch niet normaal, dat mensen daar ¤15 voor neertellen.
[ afbeelding ]
Ik kom dit op mijn FB tegen (nee, dit is geen spam voor Tabitha (vampey), maar een "deel" van een oud klasgenootje van me )
[ afbeelding ]![]()
Ik weet wel welke ik zou kiezen. Mooi hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is toch niet normaal, dat mensen daar ¤15 voor neertellen.
[ afbeelding ]
Ik kom dit op mijn FB tegen (nee, dit is geen spam voor Tabitha (vampey), maar een "deel" van een oud klasgenootje van me )
[ afbeelding ]
Iedere nitwit met te veel tijd maakt tegenwoordig die kampermeuk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]Curiosity cultured the cat
die mensen kunnen best als ze weer langs start gaan,...lees de poort,...weer hun geld terug krijgen van godquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik blijf het ook onvoorstelbaar vinden....![]()
jaaaa, maar het is wel door de Lot gemaakt he.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik blijf het ook onvoorstelbaar vinden....
(lekkersimpel, leuke armband)![]()
Dat zou al een reden zijn om het vooral NIET te kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jaaaa, maar het is wel door de Lot gemaakt he.
(lekkersimpel, leuke armband)![]()
En je kunt dan tegelijk naar de streams kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedere nitwit met te veel tijd maakt tegenwoordig die kampermeuk.![]()
![]()
Straks hebben ze een miljoen van de postcode loterijfeestparadijsje maken voor de rest van het jaar
🐱![]()
Geen blauwe enveloppen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef renevanlaaren het volgende:
allemaal bankzaken,het geld stroomt binnen![]()
![]()
Kampermeuk!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedere nitwit met te veel tijd maakt tegenwoordig die kampermeuk.![]()
![]()
![]()
Want wie wil daar nou niet mee gezien worre![]()
![]()
Ghehe, snap dan ook niet wie het wel wil kopen voor dat astronomische bedragquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat zou al een reden zijn om het vooral NIET te kopen.![]()
Van de bank..toevallig nu Amanda er bij zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Veel post van de bank en één voor Laura.
Dus nog niet van de belastingdienst....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gewoon afschriften lijkt me?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van de bank..toevallig nu Amanda er bij zit.En dat meen ik echt oprecht!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedere nitwit met te veel tijd maakt tegenwoordig die kampermeuk.Ghèhèhè ....quote:![]()
![]()
Laura voor 3de keerquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik val net in, wie is er nu weer jarig?![]()
![]()
Volgende week weer 400 manquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ghehe, snap dan ook niet wie het wel wil kopen voor dat astronomische bedrag
Ohhhh, wat is die zeug jaloers, moet je die kop zien. Omdat Laura ook wat kreeg.
WEL OP HAAR JALOERSE KOP LETTEN HÉ!!??![]()
![]()
Nog ff en dan hangt Ruud eraan, die vergist zichquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik denk dat ze een aardig dikke huid heeft en stoicijns kan zijn, als ze eenmaal de groep overtuigd heeft van haar doelen, namelijk poen verdienen en niet meer vandaag dit, morgen dat. Ik verwacht van haar ook dat ze betere gesprekken zal voeren met externe partijen, want dat is nu een aanfluiting.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, maar ik zie niet in waarom die Andrea Amanda dat beter zou doen, het is sowieso niet iemand die anderen kan enthousiasmeren of harder laten lopen dat durf ik nu wel al te beweren, dus waar ze het dan van moet hebben?![]()
Gewoon namaken, die meuk! Lekker creatief bezig zijn!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef -sabine- het volgende:
http://www.bluelans.com/w(...)ath=8_14004_14004003
Import armbandjes als zelfgemaakte verkopen
En dan verkopen via Facebook, met bijpassend glitterplaatje.Curiosity cultured the cat
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
post voor lau met een tshirt voor lot .. ikke nie snap![]()
Die tractor man had toch vanochtend afgebeld vanwege dat geintje Ruud? Ik denk dat Jimmy wel pissig zal worden als hij het hoort.![]()
Natuurlijk met glitterplaatje!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon namaken, die meuk! Lekker creatief bezig zijn!
En dan verkopen via Facebook, met bijpassend glitterplaatje.![]()
Nee volgens mij alleen om iets te bespreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Mylene het volgende:
Die tractor man had toch vanochtend afgebeld vanwege dat geintje Ruud? Ik denk dat Jimmy wel pissig zal worden als hij het hoort.![]()
Vooralsnog kan ik alleen maar een dikke kont ontdekken .....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:24 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aardig dikke huid heeft en stoicijns kan zijn, als ze eenmaal de groep overtuigd heeft van haar doelen, namelijk poen verdienen en niet meer vandaag dit, morgen dat. Ik verwacht van haar ook dat ze betere gesprekken zal voeren met externe partijen, want dat is nu een aanfluiting.![]()
Nee hij belde om de kleuren te weten e.d. zodat hij een offerte kon maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Mylene het volgende:
Jimmy heeft een dagje vrij genomen vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Mylene het volgende:
Die tractor man had toch vanochtend afgebeld vanwege dat geintje Ruud? Ik denk dat Jimmy wel pissig zal worden als hij het hoort.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
hij is nog aan het werk in de beveiliging,komt pas over een uur in beeldquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Mylene het volgende:
Die tractor man had toch vanochtend afgebeld vanwege dat geintje Ruud? Ik denk dat Jimmy wel pissig zal worden als hij het hoort.
verrek ik zie hem opeens![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef ddww het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub m niet omgepraat maar gewoon gauw een drempeltje neergelegd waar de rollator van Anton niet overheen kon!
Verjaardagskadootje van Billy dacht ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
post voor lau met een tshirt voor lot .. ikke nie snapAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Zal wel weer via sopie hun mutal vriendin komen, Laura had ook een boodschap van haar voor Lot meteen toen ze binnenkwam waardoor Lot moest huiliequote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
post voor lau met een tshirt voor lot .. ikke nie snap![]()
![]()
LoL dat heb ik al jaren niet meer gedaan...quote:
Hoezo heeft Lot een shirt gekregen dan? Zomaar? van der Fadur, van een fan?![]()
Oh ja, Sopie! "Oh wacht, je schrijft de naam van mijn beste vriendin met een H. ertussen, net als bij alle Sophies met 'ph' trouwens, hihi!"quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel weer via sopie hun mutal vriendin komen, Laura had ook een boodschap van haar voor Lot meteen toen ze binnenkwam waardoor Lot moest huilie![]()
Waar zie jij staan dat die zelf gemaakt zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef -sabine- het volgende:
http://www.bluelans.com/w(...)ath=8_14004_14004003
Import armbandjes als zelfgemaakte verkopen![]()
![]()
![]()
Denk jij dat dat nagemaakt is? Ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon namaken, die meuk! Lekker creatief bezig zijn!
En dan verkopen via Facebook, met bijpassend glitterplaatje.
Ik zie dat te vaak: Ingekochte accessoires als zelfgemaakt aan de man willen brengen.![]()
Het was gewoon het verlate verjaardagscadeau voor Charlotte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel weer via sopie hun mutal vriendin komen, Laura had ook een boodschap van haar voor Lot meteen toen ze binnenkwam waardoor Lot moest huilie![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Veel post van de bank en één voor Laura.
Dus nog niet van de belastingdienst.en geen brief van Anton voor Andrea
wooooooooww, zo oud.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had haar vader kunnen zijn iets van 82 jaar of zo
Nee, klopt, ze roept het over haar zelf af. Wel gek eigenlijk dat ze zelf geen mannen mag behandelen van Anton. Maar dat ze zelf wel behandeld mag worden door een man. Strookt niet echt met elkaar.nee, inderdaad maar die principes die ze telkens heeft spreken zich in verschillende situaties ook tegen. 't is maar net hoe het der uitkomt ofzo. net als dat ze kwaad word als iemand godverdomme zegt, maar ik heb het haar zelf ook een paar keer horen zeggen.
![]()
Die heeft een deal met Happie, hij rijdt met zijn hummer het hek en de hele graftakketyfusloods aan barrelsquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]en geen brief van Anton voor Andrea
Vanwaar die fan's van Amanda?
Ik zie alleen een griet die zich gisteravond voor schut zette bij Ruud in bad.vooral veel verveelde en ongeïnteresseerde niet leuke gesprekjes heeft en verder vrij visieloos wat rond hangt.![]()
Ik zeg dat ik dat vaak zie en het siert haar als ze dat niet doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat die zelf gemaakt zijn?![]()
![]()
![]()
Nico is wel druk met haar scriptie zeg, weer druk aan het schrijven... Zal wel denken, laatste data verwerken voordat ik er uit ga.![]()
Dat dacht ik wel, met kraaltjes en zooi van de Action en aanverwanten. Maar ik heb me er nooit zo in verdieptquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef -sabine- het volgende:
Denk jij dat dat nagemaakt is? Ik niet.
Ik zie dat te vaak: Ingekochte accessoires als zelfgemaakt aan de man willen brengen..
Curiosity cultured the cat
Omdat Joey ook geen klap aan is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef zwellever het volgende:
Vanwaar die fan's van Amanda?
Ik zie alleen een griet die zich gisteravond voor schut zette bij Ruud in bad.vooral veel verveelde en ongeïnteresseerde niet leuke gesprekjes heeft en verder vrij visieloos wat rond hangt.
wel leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Omdat Joey ook geen klap aan is.![]()
![]()
Misschien doet hij z'n coming out wel in Utopia,weer een dag gevuld.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
wel leuker om naar te kijken.![]()
Ik vind er geen ruk aan als er nieuwe "Utopianen" zijn, maar of ik meer zin in 60 toetsen nakijken heb? Na neuh, da maar curling kijken.
Ik houd niet zo van veranderingen in een groep.![]()
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef zwellever het volgende:
[..]
Misschien doet hij z'n coming out wel in Utopia,weer een dag gevuld.....![]()
![]()
LoL,... en loopt het, misschien ga ik ook wel een toko beginnen in zelf ingekochte armbandjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat die zelf gemaakt zijn?![]()
![]()
2.89 $ en dan verkopen voor bijna 6 euro...![]()
![]()
Nico "Ken je die van die zwerver op een station met een potje mosterd?"
Rienk nee maar wel die van Ernie met een banaan in zn oor, tegen de krokodillen, maar er zijn hier helelmaal geen krokodillen, ja psies!"![]()
![]()
kan niet in de streamverslagen terug lezen of ze ruud's grap al hebben ontdekt....kan iemand me daarover informeren?![]()
Ligt eraan, aantal weten het maar degenen die meest pissig zouden kunnen worden nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef danilel het volgende:
kan niet in de streamverslagen terug lezen of ze ruud's grap al hebben ontdekt....kan iemand me daarover informeren?![]()
Amanda voegt werkelijk helemaal niets toe.
Zit een blaadje te lezen en ze lijkt niet geneigd om ook maar voor iets in de benen te komen.
Echt heel duf type, wat ik tot nu gezien heb.![]()
![]()
die vraag was hierboven al beantwoord hahah.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef danilel het volgende:
kan niet in de streamverslagen terug lezen of ze ruud's grap al hebben ontdekt....kan iemand me daarover informeren?
maar een aantal weten het al, billy gio en emil en nog wat, maar de andere helft nog niet![]()
![]()
Daar zijn ze nog niet aan toe in het script...;) Zal wel met een sisser af lopen en geen vuurwerk veroorzaken ben ik bang.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef danilel het volgende:
kan niet in de streamverslagen terug lezen of ze ruud's grap al hebben ontdekt....kan iemand me daarover informeren?Allemaal cabaretteketet!![]()
.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan, aantal weten het maar degenen die meest pissig zouden kunnen worden nog niet.
Thanx!![]()
Dat. Maar Joey ook niet bepaald.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Persefoneia het volgende:
Zit een blaadje te lezen en ze lijkt niet geneigd om ook maar voor iets in de benen te komen.
Echt heel duf type, wat ik tot nu gezien heb.Allemaal cabaretteketet!![]()
Alweer 130 euro voor een kledderdoek van die jatmoos??? Zit Anton zijn erfenis er doorheen te jagen?![]()
Ik heb bij hem wel meer de indruk dat hij aansluiting bij de groep zoekt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Maar Joey ook niet bepaald.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 13:41:30 ]![]()
Dat zou mooi zijn, komt ze er eindelijk uit, gaat Ruud ofzo er met de erfenis die dan op is vandoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Alweer 130 euro voor een kledderdoek van die jatmoos??? Zit Anton zijn erfenis er doorheen te jagen?![]()
![]()
![]()
Nee, Joey doet lekker mee met klussen en is zich nu aan 't inlikken bij Rienk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amanda loopt de hele morgen al rond als aangereden wild.
Is wel ff bezig geweest met nietjes uit de vloer trekken maar dat schoot ook niet op.
Leek wel of ze voor het eerst een stuk gereedschap in der jatten had.
Is liever lui dan moe krijg ik zo het idee.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
amanda zou nog goed kunnen helpen met de administratie, maar aike laat het niet toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
wat joey kan dat weet ik echt nog niet, want gisteravond zat ie al te piepen dat er vuil onder zn nagels zat. leuk om naar te kijken, maar toch wel te ijdel.![]()
![]()
waar is truus de mier überhaupt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Persefoneia het volgende:
Echt heel duf type, wat ik tot nu gezien heb.![]()
bij deze heb ik mijn antwoord, daar zit ze dus, was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:42 schreef lwmeffix het volgende:
Stemming is al beslist.
[ afbeelding ]![]()
En het wordt met de dag erger....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef liesje-hb het volgende:
die verhalen van rienk maken mij moe.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoorde ik nu op de valreep Dre zeggen dat ze meestal 39 geschat wordt? In het blindeninstituut zeker![]()
![]()
Verschil 16 jaartjes...ben ik dus ouderder.
Andrea ziet er gewoon niet uit.Ok ok, ik weet het, ik ook niet.
Maar als ik haar zie, valt het bij mij nog wel mee...vinnik zelfIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Hakim en Paul lopen Gio te bespelen.
Die willen Nico eruit.
Zo te horen willen ze Joey erin houden.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Maar liever lui dan moe zijn de meeste. Die knutselkutten heb ik ook nog nooit met een bezem of iets dergelijks gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee, Joey doet lekker mee met klussen en is zich nu aan 't inlikken bij Rienk.
Amanda loopt de hele morgen al rond als aangereden wild.
Is wel ff bezig geweest met nietjes uit de vloer trekken maar dat schoot ook niet op.
Leek wel of ze voor het eerst een stuk gereedschap in der jatten had.
Is liever lui dan moe krijg ik zo het idee.
En grotere bullshit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En het wordt met de dag erger....![]()
![]()
Hoe laat en wanneerquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft een deal met Happie, hij rijdt met zijn hummer het hek en de hele graftakketyfusloods aan barrels
agreequote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als ik haar zie, valt het bij mij nog wel mee...vinnik zelf![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als ik haar zie, valt het bij mij nog wel mee...vinnik zelf
Ik had niet anders verwacht, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef Urb het volgende:
Wat leuk, Rienk kent de Discworld boeken!Curiosity cultured the cat
Als je het boek van Descartes leest, hoef je de rest van het jaar niet meer naar Rienk te luisteren.![]()
Ik wou dat het waar was.quote:
Andrea ziet er gewoon niet uit, maar heeft ook een onbetrouwbare rotkop.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis met hoe jij er uit ziet. Ik zou mijn foto niet eens durven plaatsen.
NIemand niet denk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Mylene het volgende:
Gio ik heb Hakim nog nooit zo hard zien werken.![]()
![]()
wat vreemdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef renevanlaaren het volgende:
humana wil niet meer samenwerkenTwinning = boring![]()
Hij is van de herenliefde toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
amanda zou nog goed kunnen helpen met de administratie, maar aike laat het niet toe.
wat joey kan dat weet ik echt nog niet, want gisteravond zat ie al te piepen dat er vuil onder zn nagels zat. leuk om naar te kijken, maar toch wel te ijdel.Allemaal cabaretteketet!![]()
wat een verassing !quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef renevanlaaren het volgende:
humana wil niet meer samenwerken
en alles of niets dus![]()
niks meer uitzoeken
dat wil ik wel, dat wil ik niet
we love u marc, we do !HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Aike, Isa en Nico schamen zich plaatsvervangend voor Dre.
Isa "Om je dood te schamen" (over humana)
Vanessa haalt nog onbekende kleding uit de was, Isa weet dat er nog wel sokken boven komen ook.![]()
Dan zijn ze ook weer gedraaid sinds gisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die willen Nico eruit.
Zo te horen willen ze Joey erin houden.Allemaal cabaretteketet!![]()
er komen nu nog dingen naar boven
isa heeft al sokken gezien
vanes gisteren in de was al dingen gevonden
isa vind persoonlijk , ze is al aangesproken, maar ze heeft veel gestolen, blauw vestje met ruit, sokken, slippersHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ze hebben Andrea nu pas door. Tsja.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Urb het volgende:
Vanessa haalt nog onbekende kleding uit de was, Isa weet dat er nog wel sokken boven komen ook.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
het blauwe vest met ruit aan de binnenkant, had ik gisteren dat ik dacht..... he die is niet van jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Urb het volgende:
Vanessa haalt nog onbekende kleding uit de was, Isa weet dat er nog wel sokken boven komen ook.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeten ze doen, denk dat die Hakim wel naar huis wil sturen. Emil zou hij niet doen vanwege de sport en Nico mag hij volgens mij wel. En Hakim heeft hij op de streams kunnen begluren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die willen Nico eruit.
Zo te horen willen ze Joey erin houden.
Dag Hakim.
aike vind dat ze met de ballen op tafel moeten![]()
isa heeft dr mond gehouden tot nu toeHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
OWie is datquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als ik haar zie, valt het bij mij nog wel mee...vinnik zelf![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
wat een verrassingquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef renevanlaaren het volgende:
humana wil niet meer samenwerkenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
lot begrijpt het goed !
ze hoeft alleen sportschoenen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Nico staat te vertellen dat "er nog steeds dingen opduiken".
Geen idee waneer het laatste kledings stuk gevonden is.
Isa heeft het nu over sokken die ergens lagen.
Andrea heeft heel veel achter over gedrukt zegt Isa.
Blauw vestje, slippers, spijkerbroek.
Isa dus nu in gesprek met Nico en aike
Komen meer meiden bij staan, Amanda, Vanessa, Laura.
Kortom, gaat andrea met der billen bloot ( FIGUURLIJK DAN )Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Complimenten hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mijn kop staat bij de avator, ik ben 9 jaar ouder dan Dre
Ik ben 67 en gooi niet zo snel mij koppie op het www.
Maar als Andrea dat dag in dag uit doet...durfik het ook
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Hoor Lot dan, die verdedigd Andrea ook nog steeds hé.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben Andrea nu pas door. Tsja.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broek, sokken, shirtjes. Allemaal gejat door Andrea.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zij zo populair is buiten Utopia.... Echt zijn tienermeisjes dan zo dom?quote:Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
lot vind dat er weer een heeel drama van gemaakt word
nu is het utopia de stelers, en is het een dingHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mijn kop staat bij de avator, ik ben 9 jaar ouder dan Dre
tuurlijk ze heeft zelf ook dingen "geruild"quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor Lot dan, die verdedigd Andrea ook nog steeds hé.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Een heleboel wel, ben ik bang. Maar ik denk ook wel dat heel veel mensen haar 'lekker gewoon' vinden. Geen moeilijke (...) woorden en zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zij zo populair is buiten Utopia.... Echt zijn tienermeisjes dan zo dom?.
![]()
Als ze die stenen uit Utopia maar wel terugbrengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef renevanlaaren het volgende:
humana wil niet meer samenwerken![]()
Lot wil het onder tafel schuiven, tsja. Met al die cameras op ze gericht, maar de streamers zijn gekkies he?![]()
![]()
lekker verwend en naïef eerderquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een heleboel wel, ben ik bang. Maar ik denk ook wel dat heel veel mensen haar 'lekker gewoon' vinden. Geen moeilijke (...) woorden en zo..
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Oh ja! Want Andrea is ontoerekeningsvatbaar, dat is waar ook!
Ergens wel waar trouwens. Als je die rare zinnen van haar hoort.![]()
van lot mag je de wond niet verder open maken
uhm
zolang de spullen niet terug zijn moet dat wel !
lot : we hebben onze centjes gegeven om soort sorry te zeggenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ja Lot, stel je voor dat men er achter komt dat jij ook schuldig bent heGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
vertel !quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ook buiten gaat andrea over de tong.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Billyboy heeft dus ook gejat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vanessa noemt Billy en andrea bij naam.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
ik had het teruggevonden, maar ik durfde het niet meer
straks moet ze WEER met de psycholoog gaan praten
ik snap het wel, maar die meneer gaat er weer over beginnen
(lot)HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ik gooi 'm even aan.Curiosity cultured the cat
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: