SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.![]()
Ja hoor Aikut.
Rekeningen tegen elkaar wegstrepen...
Dat mens heeft werkelijk geen verstand van boekhouden.![]()
Andrea zegt letterlijk dat die man een goeie vriend is die haar al jaren behandeld, dat mens spoort niet en mag alles zeggen en doen.![]()
![]()
ziet er beter uit dan de verlepte willem en drees groente in de super, man wat triest dat ze zo met je product omgaan, de super hier laat alles verleppen, de paksoi stond op jankenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
dan kunnen ze niet meer in tshirtjes lopen en moeten ze jassen aanquote:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Het was een voorstel van de beste man zelf. Die is ook ondernemer. Gaat alleen om de BTW.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoor Aikut.
Rekeningen tegen elkaar wegstrepen...
Dat mens heeft werkelijk geen verstand van boekhouden.![]()
Andrea laat niet zomaar iemand dr rug kraken (dus mocht haar goede vriend bellen), maar ze mag anderen wel kneden en wat nie, dat dan weer wel.![]()
![]()
Kleding zatquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dan kunnen ze niet meer in tshirtjes lopen en moeten ze jassen aanhe Andrea
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pastinaak![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Vanassa weet niet hoe je schorseneren moet klaarmaken.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat gokte ik wel. Zou wel eens vies tegen kunnen vallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
(Geeft een soort boomschors af als je ze schoonmaakt zonder voor te weken..)![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb ook geen idee waar het naar smaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PastinaakHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef Urb het volgende:
Andrea laat niet zomaar iemand dr rug kraken (dus mocht haar goede vriend bellen), maar ze mag anderen wel kneden en wat nie, dat dan weer wel.
Die regel zou juist Andrea goed in d'r hoofd moeten hebben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Die houden zich wijselijk stil tot na de exitsquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Ik vind de twee nieuwen een beetje... uh.. nietszeggend.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Vanaf minuut 1 al. Zijn ook nog erg kat uit de boom kijkerig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Ik vind de twee nieuwen een beetje... uh.. nietszeggend.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:53 schreef Tayu het volgende:
Vanassa weet niet hoe je schorseneren moet klaarmaken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: