SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.![]()
Gio over die giroprakker "Die lul geeft een fakking harde hand, me hele klauw is naar de tiefus, als ie dit programma kijkt moet ie toch weten dat ie stuk is"![]()
![]()
![]()
hahahaha Ruud heeft ook de banden leeg laten lopen zegtie, hij moest zakken.
"Die trekker kan je vergeten"![]()
Je bent net op tijd.quote:
De kraker krijgt de grand tour.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
De kneedmijnheer krijgt een rondleiding door de loods.
andrea laat al haar 7 wereldwonderen zien.
Tijd voor mij om maar 's boodschappen te gaan doen.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Leipe Ruudje heeft de banden van de trekker ook maar leeg laten lopen, hij moest lager. Wat gestoord spruitje, die gozer![]()
![]()
ruud: de trekker kun je vergeten!! ( was het enige leuke aan de bootcamp)
ik wil die jongen adopteren!!![]()
![]()
Kraker? wat wie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net op tijd.
De kraker krijgt de grand tour.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Goede spellingfout: rond lijding iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De kneedmijnheer krijgt een rondlijding door de loods.
andrea laat al haar 7 wereldwonderen zien.
Tijd voor mij om maar 's boodschappen te gaan doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Als ik het zo bereken, gaat één van de nieuwen er as Vrijdag uit. Of zie ik dat verkeerd? En dan kan Hakim Zaterdag het vlees thuis weer snijden?![]()
Ga maar in de rij staan :-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef goldenoldie het volgende:
ruud: de trekker kun je vergeten!! ( was het enige leuke aan de bootcamp)
ik wil die jongen adopteren!!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hij wil gewoon haar gestolen waar kopen voor weinig. Ze loopt als een kievit die zweefk*tquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net op tijd.
De kraker krijgt de grand tour.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
van de kluisquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Als hij maar kan kloten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
'T is toch ook gewoon een blije puppy eigenlijk. Schattig
Ach zie hem liever stomme dingen doen dan dat achterbakse gelul van die anderen.![]()
Ik vind het een kneus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
'T is toch ook gewoon een blije puppy eigenlijk. Schattig![]()
![]()
Ik hoop dat die kraker haar een driedubbele hernia kraakt...kan ik ook eens lachen
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Gaat Andrea kraken of word ze gekraakt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:50 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mevr. ik doe niet heb niets en kan overal zonderAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ff waarschuwing voor alle stream kijkers.
andre gaat uit de kleren.
Ik pak de buiten 360 camera om te kijken hoe alle muizen en ratten de loods uit vluchten.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als hij maar kan kloten.
Ach zie hem liever stomme dingen doen dan dat achterbakse gelul van die anderen.![]()
![]()
![]()
![]()
Chiropractor voor Andrea.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als hij maar kan kloten.
ik hoop het laatstequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat Andrea kraken of word ze gekraakt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik pak de buiten 360 camera om te kijken hoe alle muizen en ratten de loods uit vluchten.![]()
Ik ga denk ik dan maar ramen zemen..en die van de buren en de rest van de straat ook.
Dan weet ik zeker dat ik haar niet zie![]()
Amanda is denk ik in een boom geklommen met een witte vlag? Ik zie haar echt nergens....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat schreef ik ook al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als ik het zo bereken, gaat één van de nieuwen er as Vrijdag uit. Of zie ik dat verkeerd? En dan kan Hakim Zaterdag het vlees thuis weer snijden?
Als gisteren ook meegeteld wordt, is zaterdag de 4e dag. Dus morgen de 3e, waar één nieuwe weg moet.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef blanket het volgende:
Ik hoop dat die kraker haar een driedubbele hernia kraakt...kan ik ook eens lachen![]()
Kan ze dat ook al? Is ze daarvoor bevoegd?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik zeem ff een raamquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik pak de buiten 360 camera om te kijken hoe alle muizen en ratten de loods uit vluchten.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik pak de buiten 360 camera om te kijken hoe alle muizen en ratten de loods uit vluchten.vandaar dat de Utopiakat zo dik is!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
die vrouw kan alles dat weet je toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ze dat ook al? Is ze daarvoor bevoegd?![]()
Ja, 't wordt alleen tijd dat ie een slipketting om krijgt en ze hem ergens vastleggen aan een boom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
'T is toch ook gewoon een blije puppy eigenlijk. Schattig![]()
Misschien kijken de buren ook naar de streams.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik dan maar ramen zemen..en die van de buren en de rest van de straat ook.
Dan weet ik zeker dat ik haar niet zie![]()
![]()
Die zit bij de kachel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Voxs het volgende:
Amanda is denk ik in een boom geklommen met een witte vlag? Ik zie haar echt nergens.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, 't wordt alleen tijd dat ie een slipketting om krijgt en ze hem ergens vastleggen aan een boom.![]()
Bruut jij![]()
![]()
Wordt gekraakt volgens mij. Is ook zwaar werk hoor, dat kleding jatten wegmoffelen en weer terugbrengen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat Andrea kraken of word ze gekraakt?Never try, never know![]()
Wat is die schimmelrat overdreven vrolijk. Ik hoop dat Joey daar dwars doorheen kijkt.
Erg enthousiast lijkt hij mij niet bij die rat.![]()
ja, was retorischquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
die vrouw kan alles dat weet je toch?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee die werken hier allemaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Misschien kijken de buren ook naar de streams.
![]()
![]()
Emil mag blijven volgens Paul. Dat komt door Rienk zegt Hakim.
Joey moet zo veel mogelijk bewerkt worden door de heren, aldus.![]()
Joey heeft dus al door laten schemeren dat hij Emil erin wil laten.
ook logisch, want hij wil zijn afvallen/sporten doorzetten.
En alcopaul heeft al gedreigd hem dan naar huis te sturen.
En daar gaan de complottheorietjes weer tussen die 2 ratten.![]()
Hij herhaalde de woorden van Nico of Joey? denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef Mokum020 het volgende:
Emil mag blijven volgens Paul. Dat komt door Rienk zegt Hakim.![]()
Volgens mij gaat Joey Nicol eruit gooien, iedereen blij. Niemand boos op Joeyquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar gaan de complottheorietjes weer tussen die 2 ratten.![]()
Kan het ff wat minder Emil vandaag?
Gejank
Betaling in natura.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Komt die kraker gratis?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
lol Emil vind geen gehoor bij Vanass, verstandige vrouw blijft het
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Die kleptomane is daarvoor verzekerd, zei ze van de week.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Komt die kraker gratis?![]()
Isa vindt Hakim veul te vrolijk en dat zint haar heul niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Isa: Hakim is overdreven vrolijk. Dat zint me helemaal niet.
Die is bang dat die jonge sporter naar Emil trekt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gelijk heeft ze, klopt van geen kant nmlquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef misssnapshot het volgende:
Isa ziet een hele vrolijke Hakim, en dat zint haar helemaal niet.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
incl happy end?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mee eensquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef beequeen het volgende:
Isa vindt Hakim veul te vrolijk en dat zint haar heul niet.![]()
![]()
Zit volgns mij niet in het standaard pakket en dyslexie ook niet volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kleptomane is daarvoor verzekerd, zei ze van de week.![]()
![]()
ik hoop op een vette rekening,ze komen nooit aan huisquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kleptomane is daarvoor verzekerd, zei ze van de week.![]()
Lol, zoveel cossen geleden schreef ik dat Joey mijn favo is en hij hakim weleens weg kon sturen omdat hij een sporter is etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar gaan de complottheorietjes weer tussen die 2 ratten.
Iemand schreef ... door dat jonge broekie ...
Ik denk dat ik iets van Andrea heb. Heldervoelend ;-)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 12:01:28 ]![]()
Ze zegt ook dat ze eerlijk is... klopt ook geen klote vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kleptomane is daarvoor verzekerd, zei ze van de week.
Emile zegt een hoop ware dingen, maar hij moet ophouden de vinger te wijzen naar anderen. Dan is zijn punt veel sterker.![]()
Emil zegt weer even hoe ge-we-dig hij is, alweerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hij is ook geweldigquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
Emil zegt weer even hoe ge-we-dig hij is, alweer
Ik vind dat hij wel een goed verhaal afsteekt, echt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
Emil zegt weer even hoe ge-we-dig hij is, alweer![]()
Dat denkt iequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Als joey haaikim eruit stemt, maakt ie zich onsterfelijk daaro en in de weken erna wordt dat hem allemaal vergeven en vergeten"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Nee, hiero, niet daaroquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef martend het volgende:
Als joey haaikim eruit stemt, maakt ie zich onsterfelijk daaro en in de weken erna wordt dat hem allemaal vergeven en vergeten![]()
rekeningen gaan naar mijnheer de Molquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop op een vette rekening,ze komen nooit aan huis![]()
En bij de kijkers ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef martend het volgende:
Als joey haaikim eruit stemt, maakt ie zich onsterfelijk daaro en in de weken erna wordt dat hem allemaal vergeven en vergeten![]()
![]()
Hakim heeft Lotte als trouwste supporter. Lotte zei gisteren tegen Joey: het zit wel goed.. Hakim hoeft niets te doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk heeft ze, klopt van geen kant nml![]()
Ik mag hem wel, heeft goede zinsopbouw en argumenten. Zegt rake dingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
Emil zegt weer even hoe ge-we-dig hij is, alweer
ZO.![]()
![]()
Tuurlijk! s'avonds knuffen ze allemaal zingen even oil in tha lamp en alles is weer pees en vreequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef martend het volgende:
Als joey haaikim eruit stemt, maakt ie zich onsterfelijk daaro en in de weken erna wordt dat hem allemaal vergeven en vergeten
Alleen dat toontje waarop ie het zegtquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, heeft goede zinsopbouw en argumenten. Zegt rake dingen.
ZO.
Bezoek aan huis van een kraker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kleptomane is daarvoor verzekerd, zei ze van de week.
Insurance from heaven![]()
Wat iemand al eerder schreef. Kan dan ook zijn dat hij dan Nippeline naar huis stuurt om zo beter in de groep te blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lol, zoveel cossen geleden schreef ik dat Joey mijn favo is en hij hakim weleens weg kon sturen omdat hij een sporter is etc.
Iemand schreef ... door dat jonge broekie ...
Ik denk dat ik iets van Andrea heb. Heldervoelend ;-)![]()
Zeg dan meteen dat hij even naar Joey loopt en vertelt dat hij Hakim er uit moet stemmenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hoe heet die kraker. Ik ga hem nu nog zijn mobiele nummer opzoeken en bellen ;-)
Jij snapt het;)quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Joey Nicol eruit gooien, iedereen blij. Niemand boos op Joey![]()
Je hoeft daar maar me je ogen te knipperen en ze komen onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Komt die kraker gratis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Echt hequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
En Hakim steukt rustig verder.. hij heeft de boodschap van Aike zóóó goed begrepen![]()
![]()
![]()
Vooral ook als hij heel goed uitlegt waarom hij hem wegstuurt. En dat dan Hakim geheel uit zijn plaat gaat en overal aubergines in wil stoppen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef martend het volgende:
Als joey haaikim eruit stemt, maakt ie zich onsterfelijk daaro en in de weken erna wordt dat hem allemaal vergeven en vergeten...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Emile moet gewoon ff dimmen en lekker gaan sporten. Wie kan hem dat aan zijn verstand brengen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
Rot eens op met die stream op Emil, koffietijd is overAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Joey zegt gewoon het is OOK mijn Utopia en ik wil Emil en Nicoline erin houden om nog meer af te vallen, te sporten en goed te eten. Opgelost.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Die TT verklaring is best wel cool zo, ik geef mijn eerdere ongelijk graag toeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Aangezien jij de afdeling bent met gezond verstand......doe jij het ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Emile moet gewoon ff dimmen en lekker gaan sporten. Wie kan hem dat aan zijn verstand brengen?![]()
![]()
emil moet niks, hij zit als enige lekker hout te verwerken, mooi toch laat hem lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Emile moet gewoon ff dimmen en lekker gaan sporten. Wie kan hem dat aan zijn verstand brengen?There's a virus in my system
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vooral ook als hij heel goed uitlegt waarom hij hem wegstuurt. En dat dan Hakim geheel uit zijn plaat gaat en overal aubergines in wil stoppen.
En met die trekker door die graftakkenloods rijdt. Oh nee kannie die moet hij eerst uitgraven en als je al een blaar in je hand heb van een beetje rukken....."Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Emil zei ook rake dingen, en alles beter dan die gemene verhalen van Hakim en Paul aanhoren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef pullup het volgende:
Die TT verklaring is best wel cool zo, ik geef mijn eerdere ongelijk graag toe
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ben benieuwd of ie net zo standvastig is als de restquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef blanket het volgende:
Joey zegt gewoon het is OOK mijn Utopia en ik wil Emil en Nicoline erin houden om nog meer af te vallen, te sporten en goed te eten. Opgelost.
Paul en Hakim gaan verder met het opknappen van de stoelen.. Hakim wil Joey er ook bij betrekken.. die moet nog verder 'bewerkt' worden.![]()
Joey doet netjes wat de Febo hem opdraagt, namelijk de miscast Nico wegsturen. Want die weten wel dat mensen eigenlijk niet zitten te wachten op spruitjes kwekende, filosoferende muizen die je proberen dood te vervelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef blanket het volgende:
Joey zegt gewoon het is OOK mijn Utopia en ik wil Emil en Nicoline erin houden om nog meer af te vallen, te sporten en goed te eten. Opgelost.![]()
Dan maar op het speelgoedautootje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:07 schreef martend het volgende:
[..]
En met die trekker door die graftakkenloods rijdt. Oh nee kannie die moet hij eerst uitgraven en als je al een blaar in je hand heb van een beetje rukken........from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
LOL. Zoals ik eerder schreef; ik verlies elke dag wat hersencellen sinds ik Utopia volg. Binnenkort wijzig ik mijn nickname ;-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Aangezien jij de afdeling bent met gezond verstand......doe jij het ?![]()
Juist. Ik neem de toon waarop ie het zegt op de koop toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:07 schreef livvie het volgende:
[..]
Emil zei ook rake dingen, en alles beter dan die gemene verhalen van Hakim en Paul aanhoren.![]()
![]()
Het is de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Juist. Ik neem de toon waarop ie het zegt op de koop toe.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ow kut, volgend jaar de IQ test 40 punten lager..dat kan ik niet aan denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
LOL. Zoals ik eerder schreef; ik verlies elke dag wat hersencellen sinds ik Utopia volg. Binnenkort wijzig ik mijn nickname ;-)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bel!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Paul stopt de stekker van de bandschuurmachine in het contact en de machine vliegt van de tafel.. hij stond al aan![]()
![]()
Had ie hem zelf aan laten staan? dan is het wel dom jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Clank het volgende:
Paul stopt de stekker van de bandschuurmachine in het contact en de machine vliegt van de tafel.. hij stond al aanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat moeten die kutten allemaal daar, die mensen krijgen geen tijd om fatsoenlijk ruzie te maken met al die aanloop.![]()
Mevrouw heeft een broodje ontwikkeld....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoe weet je dat ik Kelly heet ;-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow kut, volgend jaar de IQ test 40 punten lager..dat kan ik niet aan denk ik![]()
iig zijn we van die beelden op Emil af
En weer een bakker voor de biomarkt.
Da's nr? 6? Die wat komt doen met deegprodukten.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
lolAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heeft Andrea mij ingestraald ;-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik Kelly heet ;-)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Warme broodjes?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
iig zijn we van die beelden op Emil af![]()
![]()
Was wel beetje dom van Joey om te zeggen dat hij voor Emil gaat.
Hij had moeten zeggen dat hij Emil naar huis wil stemmen. Dan had hij groep-RAT op zijn hand gehad.
En dat tegen Emil zeggen, dat ze hem probeerden over te halen, maar dat hij wil sporten met Emil en de groep.
dan was hij er zeker van dat hij de meeste stemmen vóór had gekregen.
Nu gaan die 2 ratten campagne voeren, wat schimmelrat pertinent niet zou gaan doen.![]()
beter dan de zoete broodjes van Hakimquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eindelijk een leuk gesprek van Amanda, met Rienk en worden weggedraaid voor sociale werkplaats de pikkepijperts
En de andere stream op Emil vs planken![]()
![]()
ik schakel net in, zei hij dat tegen de ratten zelf ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij had moeten zeggen dat hij Emil naar huis wil stemmen. Dan had hij groep-RAT op zijn hand gehad.
En dat tegen Emil zeggen, dat ze hem probeerden over te halen, maar dat hij wil sporten met Emil en de groep.
Nu gaan die 2 ratten campagne voeren, wat schimmelrat pertinent niet zou gaan doen.![]()
![]()
enz. zit op de wc ;-)quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Stream 3 en 4quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
iig zijn we van die beelden op Emil af![]()
![]()
Dat was ronduit slijmen om te mogen blijven.. hoe diep kan je zinken als gluiperdquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
beter dan de zoete broodjes van Hakim![]()
![]()
laf van smaak, daarna een branderig gevoel in je mond en verdoofde tong aansluitend verstopping van een week?quote:"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Nog veel dieper denk ik zomaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was ronduit slijmen om te mogen blijven.. hoe diep kan je zinken als gluiperd...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
broodje ratquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef martend het volgende:
[..]
laf van smaak, daarna een branderig gevoel in je mond en verdoofde tong aansluitend verstopping van een week?![]()
![]()
Al Joey vandagg lekker gaat sporten met de jongens dan straalt hij een prima boodschap uit ;-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er werken bij Talpa echt een stel mongolenquote:
quote:ogodsiemikke ik heb kramp in mijn maag van het lachen om jullie opmerkingen ;-)
daarom kijk ik nog ( wel)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]ogodsiemikke ik heb kramp in mijn maag van het lachen om jullie opmerkingen ;-)
![]()
![]()
Een onderzeeër laat zich ook stilletjes afzinken om vervolgens in veiliger vaarwater een torpedo in de reet van zijn belagers te schieten....quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was ronduit slijmen om te mogen blijven.. hoe diep kan je zinken als gluiperd![]()
![]()
thnx.. en lotjuhquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Bill schildert (check 360 graden camera)![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Een onderzeeër laat zich ook stilletjes afzinken om vervolgens in veiliger vaarwater een torpedo in de reet van zijn belagers te schieten....![]()
![]()
Dat doet het 'm ik ga ff wat anders doen om nog enigszins het gevoel te hebben vandaag wat te hebben gedaan ;-)
En als het onderwerp ook nog eens gebukt gaat staan is Hakim zo veilig als wat ook nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Een onderzeeër laat zich ook stilletjes afzinken om vervolgens in veiliger vaarwater een torpedo in de reet van zijn belagers te schieten....![]()
![]()
360 is ook de enige interessante stream jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Bill schildert (check 360 graden camera)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Stream op Emil is gewoon een verkapte streamlock.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Er werken bij Talpa echt een stel mongolen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tief op met je bootcamp
Dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream op Emil is gewoon een verkapte streamlock.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zou het niet gewoon lunchtijd zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream op Emil is gewoon een verkapte streamlock.![]()
Wat een lulverhaal van Billy, ze zegt dat ze liever andere mensen weg ziet gaan deze week, dus dat zou betekeken Nico of Hakim.![]()
![]()
Nicolientje wordt al stelselmatig buiten beeld gehouden, die blijft dus zeker... gezien de hoeveelheid camtijd op Emile, zal hij wel pleitte gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream op Emil is gewoon een verkapte streamlock.![]()
Emil zegt dat ie erg zijn best heeft gedaan en zich erg inhoudt en dat ie toch een veeg uit de pan krijgt; grapjes maken kan hij niet dus.![]()
Nu komt Billy nog even zeiken tegen Emile.
Nicolien is ook genomineerd, haar "verwerkingsproces" zie je helemaal niet...![]()
Dat geblondeerde kutwijf heeft wel 3 stemmen gegeven aan Emil.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:22 schreef Urb het volgende:
Wat een lulverhaal van Billy, ze zegt dat ze liever andere mensen weg ziet gaan deze week, dus dat zou betekeken Nico of Hakim.![]()
![]()
Geluid kraker graag
En beeld Emil weg
bvbdAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat een mafkees die Billy, Ik heb totaal geen hekel aan je en ik hoop ook dat je blijft .......... daarom heb ik je 3 stemmen gegevenGVD laat die mensen toch eens normaal reageren en zeggen, sodemieter op van het ganzenbord gerolde debiel, ga iemand anders lastig vallen met je hypocriete rotkop.
zo![]()
![]()
Lot, Laura en Billy waren vannacht nog aan het smoezen over Emil, dat rotjong moet weg bla bla en nu gaan ze een voor een slijmen.![]()
![]()
Vanaf nu mute ik die hond gewoonquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dus datquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef Jian het volgende:
Wat een mafkees die Billy, Ik heb totaal geen hekel aan je en ik hoop ook dat je blijft .......... daarom heb ik je 3 stemmen gegevenGVD laat die mensen toch eens normaal reageren en zeggen, sodemieter op van het ganzenbord gerolde debiel, ga iemand anders lastig vallen met je hypocriete rotkop.
zo
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 12:25:35 ]![]()
Ik heb het al gezegd, ik hoop dat die 2 gasten gewoon blijven want er blijft gewoon geen klote over anders, grijze kutmuizen die geen sodemieter toevoegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nicolientje wordt al stelselmatig buiten beeld gehouden, die blijft dus zeker... gezien de hoeveelheid camtijd op Emile, zal hij wel pleitte gaan![]()
haaikim wordt door dre met liefde (gestolen handdoeken van Humana) bedekt"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Andrea staat er bij te gluren.quote:
Die had ik dus weggetrapt. Pleuris wijf.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Maar Nicolientje inruilen voor een ander Nicolientje is ook zo zinloos, net als een Gio2.0 erbijquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd, ik hoop dat die 2 gasten gewoon blijven want er blijft gewoon geen klote over anders, grijze kutmuizen die geen sodemieter toevoegen.![]()
Wat een rust
eigen hachje redden voor volgende maand.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:25 schreef Flow3r het volgende:
Zijn ze bang dat Emil misschien toch blijft? Dit is al de zoveelste die bij Emil komt slijmen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja, breek hem door midden
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM![]()
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef Jian het volgende:
zo
Stiekem moves jattenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Andrea staat er bij te gluren.
Die had ik dus weggetrapt. Pleuris wijf.![]()
![]()
Is gewoon duidelijk snap jequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef Jian het volgende:
zo![]()
![]()
Dreetje is al geweest.. tactische camloze privé behandeling.. en die vette walrus mag wel vol in beeld![]()
![]()
![]()
Ja, maar de snoodaard van de show en de stijfkop Emil inruilen voor zo'n kleurloze amoebe vind ik nog veel erger!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Nicolientje inruilen voor een ander Nicolientje is ook zo zinloos, net als een Gio2.0 erbij![]()
Waarom maken ze Emile verantwoordelijk voor Ruud, dat begrijp ik echt niet. Raar is dat Ruud hier eigenlijk heel weinig over zegt, bijvoorbeeld tegen Jim.![]()
Billy vindt objectief kijken erg moeilijk..
Nee meid meen je dat nou?? Hadden wij nog niet door jonguh![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
Billy vindt objectief kijken erg moeilijk..
Nee meid meen je dat nou?? Hadden wij nog niet door jonguhhaha
![]()
Gaan we nu allemaal verplicht commentaar geven op Emil en Billy?
Niemand nog iets gezegd over de tractor?![]()
Dat was een kort nachtje, maar het was leuk vannacht
En dat meen ik echt oprecht!![]()
Hakim houdt zoveel mogelijk opties open.
Daar hoort uiteraard ook het simuleren van rugpijn bij.
Hopla, even bij de bottenkraker op de behandeltafel, om het wat echter te laten lijken.
Als hij eruit getiefd wordt, is het uiteraard vooral vanwege zijn rug; dank u lieve mensen.
Alles beter dan oprotten, omdat hij een looser is voor de buitenwereld.
Nou Hakim, je bent al een looser jongen; niks meer aan te doen.![]()
Je hebt helemaal gelijk, meen ik oprecht..quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga lekker wat zinnigs doen. Kut streams op t moment![]()
Het is maar wat je leuk vind.. ik zie graag nietsnutten de helling afglijden naar een lege kluis toe en geen geld-inbrengers meer dus Emile kan wat mij betreft vast wegquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar de snoodaard van de show en de stijfkop Emil inruilen voor zo'n kleurloze amoebe vind ik nog veel erger!![]()
![]()
Billy's laatste woorden van betoog tegen Emil "....En om onze vriendschap verder uit te eh... melken, huehue"![]()
![]()
![]()
Billy heeft nog een harde les te leren, knuffel niet met iemand die een koevoet vast heeft.
Helaas leert ze deze les vandaag weer niet.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
wat kostte de behandeling of is dat via de verzekeringquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef goldenoldie het volgende:
mevrouw met de deken vertrekt weer![]()
![]()
Ik hoorde hem bezig terwijl ik in slaap ging, toen toch maar het geluid uit gezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef Rietens het volgende:
Niemand nog iets gezegd over de tractor?![]()
Dat was een kort nachtje, maar het was leuk vannachtAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Best irritant dat wij als kijkers zo weinig invloed hebben, zolang de bewoners mogen bepalen ziet het er naar uit dat we een jaar lang tegen mensen aan mogen kijken die we niet moeten.
Andrea zal er dus waarschijnlijk tot het eind van het jaar inblijven![]()
![]()
Wat is er Heidi, wil je ook wat aandacht, nou vooruit dan maar, zit je goed, koffie lekker, koekje erbij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
vrouw was van het broodquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat kostte de behandeling of is dat via de verzekering![]()
Ruudje neemt het gewoon ter kennisgeving aan en gaat door met zijn dingetjes, zijn doel is om uiteindelijk zelfstandig te kunnen functioneren, heeft ie jimmy niet voor nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef misssnapshot het volgende:
Waarom maken ze Emile verantwoordelijk voor Ruud, dat begrijp ik echt niet. Raar is dat Ruud hier eigenlijk heel weinig over zegt, bijvoorbeeld tegen Jim.
Ik heb het idee dat het hele verhaal van Jimmy vooral bedoeld was om Emil uit de tent te lokken, wat aardig gelukt is
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Billy heeft nog een harde les te leren, knuffel niet met iemand die een koevoet vast heeft.
Helaas leert ze deze les vandaag weer niet.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Luna1956 het volgende:
Hebben de bewoners vandaag of gisteren nog post gekregen?![]()
![]()
Mevrouw was van de broodjes hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat kostte de behandeling of is dat via de verzekering![]()
![]()
De arme man moet nu harder werken dan ie ooit in zn leven gedaan heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim houdt zoveel mogelijk opties open.
Daar hoort uiteraard ook het simuleren van rugpijn bij.
Hopla, even bij de bottenkraker op de behandeltafel, om het wat echter te laten lijken.
Als hij eruit getiefd wordt, is het uiteraard vooral vanwege zijn rug; dank u lieve mensen.
Alles beter dan oprotten, omdat hij een looser is voor de buitenwereld.
Nou Hakim, je bent al een looser jongen; niks meer aan te doen.![]()
![]()
Ik kan die stem van Emil niet meer aanhoren, thats itquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er Heidi, wil je ook wat aandacht, nou vooruit dan maar, zit je goed, koffie lekker, koekje erbij?
En ja, goed idee
Er zal altijd geld genoeg zijn naïefje van me, dat had je toch wel begrepen hoop ik .....quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind.. ik zie graag nietsnutten de helling afglijden naar een lege kluis toe en geen geld-inbrengers meer dus Emile kan wat mij betreft vast weg![]()
Het was juist zo rustgevend!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bezig terwijl ik in slaap ging, toen toch maar het geluid uit gezetEn dat meen ik echt oprecht!![]()
In dat haar van Ruud kan je ook patat bakken
Dank je. Heb Laura een felicitatiekaart gestuurd. Die komt dan lekker laat aan (of helemaal niet?)quote:![]()
Die is al bijna weer jarigquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dank je. Heb Laura een felicitatiekaart gestuurd. Die komt dan lekker laat aan (of helemaal niet?)
Is ie dreads aan het kweken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat haar van Ruud kan je ook patat bakken🐱![]()
ik kijk naar emil.. dacht dat t de kraker wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mevrouw was van de broodjes hoor![]()
![]()
Ja dat wel, maar toen was het even stil en daarna ging ie weer verder, ik was meteen weer wakkerquote:
Dan is ze morgen óók fysiotherapeutquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Andrea staat er bij te gluren.
Die had ik dus weggetrapt. Pleuris wijf.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat haar van Ruud kan je ook patat bakken![]()
![]()
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Emil geeft bij de vorige stemronde 3 stemmen aan Jimmy.
Toen hoorde we Emil ook niet.
Mensen kinderen, wanneer begrijpt hij nou eens wat 'ego' is.
Door zijn gezever zal hij juist pispaal worden bij de nieuwe.![]()
Stuur ze een mail voor nieuw idee "Ik bak met Ruud"quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
die mag inderdaad zijn haar eens wassen. ze hebben nu een douche, zo dat moet geen probleem zijn.quote:Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Dan zou ze constructief gebruikt kunnen worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik denk eerder stuk pallet hout
🐱![]()
Vanavond komt zijn bad-date. Zij mag vast zijn haar wassen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die mag inderdaad zijn haar eens wassen. ze hebben nu een douche, zo dat moet geen probleem zijn.![]()
Heerlijk, het geluid uitzetten en dan goed kijken naar Billy, mensen je ziet dan zoveel meer dan wanneer je luistert naar wat ze zegt.![]()
![]()
quote:![]()
het is toch echt utopia
wie komt er 19uur ?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Rienk:"Een wijsman verzint geen wetten"
Hier spreekt hij onze lieve heer tegen, die kwam al heel vroeg met de 10 geboden.
Rienk verteld ook dat hij luisterd naar Jezus, boedha, en nog meer van die relie meuk.
hij zal daar wel uitpikken wat hem zelf goed uitkomt.
Verder zit ie ook maar de hele dag op z'n reet hartjes te schillen.
Prima zoal hij zich zelf neerzet.
Totale profiteur van de maatschappij, en hij zet zijn praktijken van buiten gewoon door binnen in utopia.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Leukquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Volgens mij de date van Ruud, voor in bad.
Billy zegt gister bij de haard overtuigt te zine door EMil en anderen vast ook.
Emil "We gaan het zien"en dan "thanks" als Billy wegloopt
Billy "Nee geen thanks, dit is meer dan normaal"![]()
![]()
![]()
Klanten van Utopia kennende zal het wel weer afbellen.quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Kan 3/4 weer van mute? of krijgen we nog meer Emil?
Geluid harder ajbAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
met die hartjes verdient hij wel wat geldquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Rienk:"Een wijsman verzint geen wetten"
Hier spreekt hij onze lieve heer tegen, die kwam al heel vroeg met de 10 geboden.
Rienk verteld ook dat hij luisterd naar Jezus, boedha, en nog meer van die relie meuk.
hij zal daar wel uitpikken wat hem zelf goed uitkomt.
Verder zit ie ook maar de hele dag op z'n reet hartjes te schillen.
Prima zoal hij zich zelf neerzet.
Totale profiteur van de maatschappij, en hij zet zijn praktijken van buiten gewoon door binnen in utopia.
ik had der met een end hout knap gemept, eerst stemmen en nu nee je mag niet wegquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Urb het volgende:
Billy zegt gister bij de haard overtuigt te zine door EMil en anderen vast ook.
Emil "We gaan het zien"en dan "thanks" als Billy wegloopt
Billy "Nee geen thanks, dit is meer dan normaal"
Ligt er aan, nu de slangenkuil alle hun gesprekjes met hem bespreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
Kan 3/4 weer van mute? of krijgen we nog meer Emil?![]()
Het is ook wel gewaagd om met je gigolo live op de streams in bad te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Klanten van Utopia kennende zal het wel weer afbellen.![]()
Billy komt aan Lot vertellen hoe succesvol haar gesprek met Emil is geweest. Omg ik schaam me soms zo voor dit ras![]()
![]()
het is ook ongelooflijk, eerst doen ze er alles aan om zoveel mogelijk stemmen op emil te krijgen, volgende dag met dezelfde fanatisme hem proberen te behouden voor de groep
Hij heeft er zeker wel 6 gemaakt die luie landloperquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
met die hartjes verdient hij wel wat geld![]()
![]()
hij hád een breekijzer in zijn handenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had der met een end hout knap gemept, eerst stemmen en nu nee je mag niet weg![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als het Emil niet is, is het wel dat ze over hem lullenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt er aan, nu de slangenkuil alle hun gesprekjes met hem bespreken.
Maar dat is iig beterAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
niet doen, verwonder u slechts wat voor ongelooflijke bizarre dieren we zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef Jian het volgende:
Billy komt aan Lot vertellen hoe succesvol haar gesprek met Emil is geweest. Omg ik schaam me soms zo voor dit rasThere's a virus in my system
al 6? heeft iemand hem geholpen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft er zeker wel 6 gemaakt die luie landloper
Hij lijkt er geen zin meer in te hebben sinds hij er 35 euro voor moet vragen van Hakim en Aikequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft er zeker wel 6 gemaakt die luie landloper![]()
![]()
te grappig. Billy geeft aan Lot en Laura een totaal ander gesprek weer....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maar het blijft de vraag wie er mag blijven, amanda of Joey.
En daarna, wie gaat eruit.
Hakim is al aardig aan het inlikken bij joey.
Amanda loopt tot nu toe maar rond als aangeschoten wild.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
truequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef zwellever het volgende:
Bil en Big zijn gewoon dom,maar die Lau is ook nog eens saai,als extraatje.![]()
![]()
Dat is háár waarheid, dus waarquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef Voxs het volgende:
te grappig. Billy geeft aan Lot en Laura een totaal ander gesprek weer.
En dat meen ik echt oprecht!![]()
Amanda mag blijven.
Ze is weliswaar een dieseltje, maar als ze eenmaal warm gelopen is, gaat ze steady aan de gang.
Die gaat een beetje orde brengen in de puinhoop, die Aike en Hakim hebben gecreeerd.![]()
De meiden vinden hakim echt echt oprecht...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat deed ik echt nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:38 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanavond komt zijn bad-date. Zij mag vast zijn haar wassen.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan word het weer een moeten en dat is wat hij niet wil.... laat de prijs aan hem en het zal misschien anders zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lijkt er geen zin meer in te hebben sinds hij er 35 euro voor moet vragen van Hakim en AikeFollow your heart and your dreams won't be far behind
Ik denk dat Joey blijft en Nicolien weg moet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar het blijft de vraag wie er mag blijven, amanda of Joey.
En daarna, wie gaat eruit.
Hakim is al aardig aan het inlikken bij joey.
Amanda loopt tot nu toe maar rond als aangeschoten wild.![]()
lotje is echt van een billy getiktquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef Voxs het volgende:
De meiden vinden hakim echt echt oprecht
Mooie, ik gebruik m ook vaak: Erger u niet, verwonder u slechts ....quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet doen, verwonder u slechts wat voor ongelooflijke bizarre dieren we zijn![]()
![]()
Lot over Nico "Als zij naar huis gaat is het goed voor iedereen"
Billy "Nou ik vind haar wel heel relaxed"
Lot "Ja ze is goed voor Utopia!"
Ehh Lot hoor je jezelf wel tegenspreken binnen 2 zinnen?![]()
![]()
Zijn de Aubergines op?quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
En bill van Lotje getiktquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef martend het volgende:
[..]
lotje is echt van een billy getikt
Denk het nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef rokkutsaains het volgende:
Amanda mag blijven.
Ze is weliswaar een dieseltje, maar als ze eenmaal warm gelopen is, gaat ze steady aan de gang.
Die gaat een beetje orde brengen in de puinhoop, die Aike en Hakim hebben gecreeerd.En zeker niet in deze 4 dagen, dan kun je gewoon weinig. Risico is te groot dat het ook een meelopertje wordt. De skills heeft ze wel namelijk.
Allemaal cabaretteketet!![]()
en Billy van Lotjequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef martend het volgende:
[..]
lotje is echt van een billy getikt![]()
![]()
Als ik die beste man zijn stem hoor, moet ik meteen aan Jiskefet denken, net of ie zo uit een scene is gestaptquote:"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
totaal nik sis het, een grijze muis met de uitdrukking van een blanke pak vla, dan vin dik aike nog boeiender om te zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef rokkutsaains het volgende:
Amanda mag blijven.
Die gaat een beetje orde brengen in de puinhoop, die Aike en Hakim hebben gecreeerd.There's a virus in my system
ja hij heeft een hekel aan geld (verdienen), maar hij vreet er lekker van...quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lijkt er geen zin meer in te hebben sinds hij er 35 euro voor moet vragen van Hakim en Aike![]()
Tering, ik luister nu eens goed naar de complete text maar dat gaat gewoon over utopia.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Groenteman Drees achter de vleugel:Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
op = op
en mijn appje heb je niet gehad? nu meen ik toch echt dat ik je kenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie, ik gebruik m ook vaak: Erger u niet, verwonder u slechts ....
Zou ik ook niet weten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Haha Vanessa moet vast op internet zoeken, hoe je pastinaak moet bereidenHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |