SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.![]()
Gio over die giroprakker "Die lul geeft een fakking harde hand, me hele klauw is naar de tiefus, als ie dit programma kijkt moet ie toch weten dat ie stuk is"![]()
![]()
![]()
hahahaha Ruud heeft ook de banden leeg laten lopen zegtie, hij moest zakken.
"Die trekker kan je vergeten"![]()
Je bent net op tijd.quote:
De kraker krijgt de grand tour.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
De kneedmijnheer krijgt een rondleiding door de loods.
andrea laat al haar 7 wereldwonderen zien.
Tijd voor mij om maar 's boodschappen te gaan doen.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Leipe Ruudje heeft de banden van de trekker ook maar leeg laten lopen, hij moest lager. Wat gestoord spruitje, die gozer![]()
![]()
ruud: de trekker kun je vergeten!! ( was het enige leuke aan de bootcamp)
ik wil die jongen adopteren!!![]()
![]()
Kraker? wat wie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net op tijd.
De kraker krijgt de grand tour.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Goede spellingfout: rond lijding iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De kneedmijnheer krijgt een rondlijding door de loods.
andrea laat al haar 7 wereldwonderen zien.
Tijd voor mij om maar 's boodschappen te gaan doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Als ik het zo bereken, gaat één van de nieuwen er as Vrijdag uit. Of zie ik dat verkeerd? En dan kan Hakim Zaterdag het vlees thuis weer snijden?![]()
Ga maar in de rij staan :-)quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef goldenoldie het volgende:
ruud: de trekker kun je vergeten!! ( was het enige leuke aan de bootcamp)
ik wil die jongen adopteren!!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hij wil gewoon haar gestolen waar kopen voor weinig. Ze loopt als een kievit die zweefk*tquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net op tijd.
De kraker krijgt de grand tour.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
van de kluisquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Als hij maar kan kloten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
'T is toch ook gewoon een blije puppy eigenlijk. Schattig
Ach zie hem liever stomme dingen doen dan dat achterbakse gelul van die anderen.![]()
Ik vind het een kneus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
'T is toch ook gewoon een blije puppy eigenlijk. Schattig![]()
![]()
Ik hoop dat die kraker haar een driedubbele hernia kraakt...kan ik ook eens lachen
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Gaat Andrea kraken of word ze gekraakt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:50 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mevr. ik doe niet heb niets en kan overal zonderAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
ff waarschuwing voor alle stream kijkers.
andre gaat uit de kleren.
Ik pak de buiten 360 camera om te kijken hoe alle muizen en ratten de loods uit vluchten.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als hij maar kan kloten.
Ach zie hem liever stomme dingen doen dan dat achterbakse gelul van die anderen.![]()
![]()
![]()
![]()
Chiropractor voor Andrea.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als hij maar kan kloten.
Ach zie hem liever stomme dingen doen dan dat achterbakse gelul van die anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |