Ik wil naar huis, in bed liggenquote:
ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, in bed liggen![]()
Hoe durft iequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op vakantie, de luie hond.
[ afbeelding ]
We zullen het nooit wetenquote:
Nou ja, buiten de ring..... Nu is de Bijlmer ook al heel exotisch natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buiten de ring te komen? Goeie vraag
Die is dan ook buiten de ring. En dus engquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, buiten de ring..... Nu is de Bijlmer ook al heel exotisch natuurlijk.
Normaal betaal je toch ook huur? EN borg krijg je van je vorige huis terug neem ik aan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Net borg + eerste maal huur overgemaakt. Daar gaat m'n geld
Nee, borg hoefde niet voor m'n huidige woning.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
krijg je van je vorige huis terug neem ik aan?
Dat kan je wel aan dat slikkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, borg hoefde niet voor m'n huidige woning.
Daarbij betaal ik voor de nieuwe woning even wat meer. Dus is gewoon effe slikken
Hij zal toch wel de juiste vaccinaties hebben genomen voor zijn vertrek?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is dan ook buiten de ring. En dus eng
De homo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op vakantie, de luie hond.
[ afbeelding ]
Kantine.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Het 'lekkere' van vandaag in de kantine is snert. Zo jammer weer. Had wel wat lekkers gewild.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantine.![]()
Daar eet ik al jaren niet meer. Vreetschuur die het hier is.
Jij hebt tieten. Jij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij hebt tenminste een kantine! En pauze!
Die stillen de honger nietquote:
Nouja ze hebben het hier best okequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantine.![]()
Daar eet ik al jaren niet meer. Vreetschuur die het hier is.
En zakjes cup-a-soupquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hebben een waterkoker en een koffiezetter.
Snob!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hebben een waterkoker en een koffiezetter.
Ik ook. Wil naar mijn ventquote:
Naar hem hoef ik niet zo nodig toe, maar doe hem de groeten.quote:
Flauw. Nu moet hoedje huilen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar hem hoef ik niet zo nodig toe
Het is hoedjes' taak MissB te bevredigen, die heeft heulegaar geen tijd om te huilen. Dat gejank de hele tijd ookquote:
Oh jee, 15 minuten overwerk voor haar, teh horrorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Oh heerlijk, gedoe mbt sleuteloverdracht. Makelaar wil er perse bij zijn, maar werkt maar tot half 6. Ik kan er niet eerder zijn dan kwart voor 6.
Ze kon nog net een uitzondering maken tot 6 uur, maar dan moest het allemaal maar snelsnel.
Idd jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee, 15 minuten overwerk voor haar, teh horror
15 minuten, die trut moet niet zeuren. Wil je nu een woning verhuren of niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Ik heb training dus kan gewoon niet eerder weg.
Ze heeft der geld al, dus dat is verder niet haar probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
15 minuten, die trut moet niet zeuren. Wil je nu een woning verhuren of niet?
Dan doet ze al helemaal moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft der geld al, dus dat is verder niet haar probleem.
En ik heb de sleutesl gewoon echt voor 1 mrt nodig. Mij boeit het niet of ze erbij is of niet. Het al overdracht geregeld met de eigenaresse van de woning.
Als het nou gratis 'service' zou zijn dan was het anders geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doet ze al helemaal moeilijk
Huisopwarmfeestjetijd dus!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het nou gratis 'service' zou zijn dan was het anders geweest.
Daarbij staat nergens in een contract hoe dit geregeld zou moeten worden of hoe met tijdstippen.
Dus ik kijk of ik het ga halen en zo niet.. tja heeft zij pech. Ik krijg m'n sleutel om 6 uur ofzo dan wel van de bewoonster.
Mag ik ook op je feestje komen?quote:
Ga je dan speciaal overvliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik ook op je feestje komen?![]()
Erm.....neequote:
Ik doe niet aan ideehee'enquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....neeMaar het gaat om het ideehee!
Geen ideeënseks?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ideehee'enEnkel praktijk!
Er hoeft niet eerst een theorie-examen afgelegd te worden?quote:
Enkel met positief uitzicht op praktijk examenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er hoeft niet eerst een theorie-examen afgelegd te worden?
"Je rukt haar de kleren van haar lijf, waardoor de sluiting van haar BH breekt. Mag dat?"quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel met positief uitzicht op praktijk examen
Tenzij het er een is met bh's van de wibra kan ik het je ernstig afradenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Je rukt haar de kleren van haar lijf, waardoor de sluiting van haar BH breekt. Mag dat?"
Daar was ik al eens achter gekomen jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Tenzij het er een is met bh's van de wibra kan ik het je ernstig afraden
learned it the hard wayquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ik al eens achter gekomen ja
Best way to learn.quote:
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best way to learn.Daarnaast: Marlies Dekkers is een beetje sloerie-achtig, dus een passend einde.
Precies. En ik heb niemand horen klagen verder die avond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!
Ze stierf in het zadel, mooi einde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.
hihihiquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.
Bijna-Duitslandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:30 schreef Cue_ het volgende:
Zoww laatste dagje Weesp. En weer lekker terug naar mn huisje
Duitsland begint toch al bij Amstelveen?quote:
Buiten de ring hè?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duitsland begint toch al bij Amstelveen?
Dat is wat HW ons altijd geleerd heeft he?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat HW ons altijd geleerd heeft he?
Ik weet niet of ik dit leuk ga vinden...quote:
Dan nog liever die ander.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef Barbusse het volgende:
Meer trek in deze, Godt.
[ afbeelding ]
Is dat zoveel beter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom hebben we allemaal niet veel eerder Whatsapp gedumpt voor Telegram?
Dat vind ik dan ook echt het enige argument waarom je Telegram zou gebruiken, in plaats van Whatsappquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wist heul niet dat het bestond, maar het is gewoon precies whatsapp maar dan wél beschikbaar op je tablet, je computer, enz. En veiliger.
Ja dat boeit me eigenlijk niet zo, gebruik ook de facebook chat enzo. Maar ik wist heul niet dat Telegram bestond. En nu door al dat gedoe wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar wil iedereen ineens overstappen nu het is verkocht? Wat zijn de redenen erachter?
Paranoia.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar wil iedereen ineens overstappen nu het is verkocht? Wat zijn de redenen erachter?
Jup. Idem. De desktop app heeft gewoon voordelen. Maar niemand van mijn vrienden is over, dus ik blijf toch bij Whatsappquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat boeit me eigenlijk niet zo, gebruik ook de facebook chat enzo. Maar ik wist heul niet dat Telegram bestond.
Er komen er steeds meer bijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Idem. De desktop app heeft gewoon voordelen. Maar niemand van mijn vrienden is over, dus ik blijf toch bij Whatsapp.
Dit soort films zijn een guilty pleasure voor me. Alles ganz Kaputt, I likequote:
JA oke ik ook. Maar toch geinig dat het bericht komt "het is verkocht" en vervolgens hoor je enkel verhalen over Telegram.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja dat boeit me eigenlijk niet zo, gebruik ook de facebook chat enzo. Maar ik wist heul niet dat Telegram bestond. En nu door al dat gedoe wel.
Sja, er wordt ineens over gebabbeld, en over nagedacht. Mensen gaan kijken watvoor messengers er eigenlijk allemaal bestaan. En dan blijkt er ineens iets veul beters te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
JA oke ik ook. Maar toch geinig dat het bericht komt "het is verkocht" en vervolgens hoor je enkel verhalen over Telegram.
Dus mensen zijn ineens bang geworden ofzo? Waarom zoeken mensen ineens alternatieven.
De KGB is er blij mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, er wordt ineens over gebabbeld, en over nagedacht. Mensen gaan kijken watvoor messengers er eigenlijk allemaal bestaan. En dan blijkt er ineens iets veul beters te zijn.
Omdat Whatsapp gewoon prima werkt en iedereen het gebruikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom hebben we allemaal niet veel eerder Whatsapp gedumpt voor Telegram?
Heb ik zo drie, vier sms-programma's, hou even op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Whatsapp gewoon prima werkt en iedereen het gebruikt.
Ja dat zei ik dus vanochtend ook al tegen iemand, met die nieuwe app.quote:
Die bestaat al ruim 20 jaar niet meerquote:
KGB 2.0 danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bestaat al ruim 20 jaar niet meer
FSBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KGB 2.0 dan
Het is toch naief en onzin om te denken dat een Russisch bedrijf wel voorzichtiger met je gegevens om zal gaan dan een Amerikaans bedrijf, alleen maar omdat ze zeggen "Privacy staat hoog in ons vaandel". Bitch please
Jup.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KGB 2.0 dan
Het is toch naief en onzin om te denken dat een Russisch bedrijf wel voorzichtiger met je gegevens om zal gaan dan een Amerikaans bedrijf, alleen maar omdat ze zeggen "Privacy staat hoog in ons vaandel". Bitch please
Met backdoor zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
End-to-end encryptie daarentegen is dat niet.
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.quote:
Igor the Assassin is reeds onderweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso heb ik liever mijn sms-achtige berichten in handen van Amerikanen dan van Russen, want al die cockshots en booty texts vallen bij de Russen niet in goede aarde. Straks word ik nog opgepakt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Igor the Ass-ass-in is reeds onderweg.
Zeg! Zou ik jou eens ff grinden!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.
sorry, bijna vrijdagmiddag
Is ie cute, is ie bruut, is ie mannelijk en geil en luist ie bier? I'm game!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Igor the Assassin is reeds onderweg.
als je daardoor de eindbaas aan kan...quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.
sorry, bijna vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder backdoor is Ang3l niet geïnteresseerd.
Zijn favoriete opgeilspelletjes bevatten radioactieve vergiftiging. Voor je glow in the dark groengepunte lans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie cute, is ie bruut, is ie mannelijk en geil en luist ie bier? I'm game!
Wat lief dat je je kontje beschikbaar stelt zodat ik Bahamut kan killenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je daardoor de eindbaas aan kan...
Je kent me nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat lief dat je je kontje beschikbaar stelt zodat ik Bahamut kan killen
Ik heb nu hele rare beelden van een soort Zangief die oplichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn favoriete opgeilspelletjes bevatten radioactieve vergiftiging. Voor je glow in the dark groengepunte lans.
Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De moeilijkheid om bij je kontje te komen is net zo groot, zo niet groter, dan Dark Souls?
Zeg, we gaan t hier niet hebben over mijn Lance-a-lot!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Tieten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Cher... Cherrylips. En hup, we zijn weer ontopic, voor zover dat mogelijk is in een SCquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!
(O jee, Cher referentie)
Aquaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
If I could turn back tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu hele rare beelden van een soort Zangief die oplicht
Die gaat andersquote:
owjaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gaat anders
If only I could turn back time.
Ik schaam me dat ik t wistquote:
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Hm, er zit een rare lichte vlek in de vloerbedekking van boss man's kantoor. Zou ie iemand vermoord hebben en de bloedvlekken met bleek weggehaald hebben?
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MIquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
Misschien waren er een paar ongesteld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Boss mantm is als een ware Ahab niet bang voor de rode zee natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar het was natuurlijk ook naïef om te denken dat die er nog zouden liggen
Sowieso, vaste werktijden zuigen. En nee, niet aan mijn piemel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Om 9 uur beginnen en vervolgens pas om kwart voor 1 pauze t hebben
tot half 2.. en dan ben je om 4 uur weer klaar. Zou wel wat anders ingedeeld mogen worden.
Of een squirter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Langs iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kwam hier anders wel langs laatst!
Altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moord lijkt je tot nu toe nog de prettigste optie, of niet?
quote:
Ik heb geen bastognes gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. En mijn bastognes zijn weg.
Hier hoef je geen Sherlock Holmes voor te heten!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt vast het bewijsmateriaal opgegeten
Jij! Zeg er eens wat vanquote:
Waarvan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:17 schreef Seikcid het volgende:
Dikke bult!Ben de laatste maanden strakker dan strak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Montignac 4 teh win!!11!1
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste maanden strakker dan strak.
Beetje spuug en oefenen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste maanden strakker dan strak.Montignac 4 teh win!!11!1
Mijn piemel, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Seikcid het volgende:
Hier moet een piemel in!
[ afbeelding ]
Wie het eerst komt enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn piemel, om precies te zijn.
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Seikcid het volgende:
Hier moet een piemel in!
[ afbeelding ]
Ze is 12 jaar ouder dan ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.
Nog minder dan de vrouw in t algemeen
Lippenstift, rouge, mascara, eye-liner, oogschaduwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:16 schreef Seikcid het volgende:
Ik hou gewoon van natuurlijke schoonheden, de types die ook zonder make-up nog geweldig mooi zijn.
Staat tegenover dat ze wel previews van stoere videogames kan fixxen voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Kin aan één kant te puntig 3/10 would not
Kindvrouwtje zegt niks over leeftijd hequote:
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ze wel previews van stoere videogames kan fixxen voor je.
Wijfquote:
Pfieuwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.
Nog minder dan de vrouw in t algemeen
Dat vertroebeld je zicht ofzo? Lullig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lippenstift, rouge, mascara, eye-liner, oogschaduw
Ja, inderdaad, puur natuur
Hij bedoeld dat hij zei dat hij valt op vrouwen die ook zonder make-up mooi zijn. Dus niet dat deze geen make-up op heeft. Niet dat hij daarmee weet hoe deze er uit ziet zonder, maar ach.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft wel een punt natuurlijk, het is niet zo dat zegeen plamuur op heeft. Waar niks mis mee is verder
Ze heeft het in ieder geval (voor deze foto, althans) goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft wel een punt natuurlijk, het is niet zo dat zegeen plamuur op heeft. Waar niks mis mee is verder
Oh je snapte het wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat hij zei dat hij valt op vrouwen die ook zonder make-up mooi zijn. Dus niet dat deze geen make-up op heeft. Niet dat hij daarmee weet hoe deze er uit ziet zonder, maar ach.
Ik ben pro make-up hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze heeft het in ieder geval (voor deze foto, althans) goed gedaan.
Je moet wel!quote:
Nee. Zeer waarschijnlijk is nog steeds prachtig zonder plamuur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap jij ook dat dit niet een natuurlijke schoonheid is?
Ja, die is anders niet om aan te zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hele rug zit vol met permanente make-up.
Paarsroze? (fuchsia)quote:
Ne-ah! Heeft zelfs een hint van banaan (= penis) dus!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paarsroze? (fuchsia)
jemig wat een rolschaatsend meisjesbier!
Hmm!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ne-ah! Heeft zelfs een hint van banaan (= penis) dus!
Er zit verder geen banaan in hoor, maar wel een heel klein beetje zo'n smaak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm!
Ik heb in tilburg bij de Tortilla's wel eens bananenbie rgehad. Was best te doen!
Zou wat wezen, als het naast het oog en de smaakpapillen ook een banaan zou trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit verder geen banaan in hoor, maar wel een heel klein beetje zo'n smaak.
“Dit abdijbier met hoge gisting is het resultaat van meerdere eeuwen vakkennis. Rijk en uitgebalanceerd met een uitgesproken bittere smaak, die te danken is aan het gebruik van verschillende soorten hop. Toetsen van citrusvruchten, koriander en kruidnoot bieden een mooi evenwicht voor de karaktervolle smaak van deze Leffe Radieuse. Verrassend, origineel en met een heerlijke afdronk. De unieke, herfstbruine kleur trekt het oog – en de smaakpapillen.”
Dan wel het liefst die van mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou wat wezen, als het naast het oog en de smaakpapillen ook een banaan zou trekken.
Dat kun je positief zien...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Bij vriendin zie ik amper verschil met/zonder make-up.
Als oefening kunst baart, wellicht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ms is ze niet zo goed met make-up
Zelfs ik! (1x voor TV, 2x omdat dat 'grappig' was vonden ze en 2x voor verkleedpartij)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou sorry hoor, maar iedereen ziet er beteruit met een beetje make-up. Nadruk op beetje hoor, het moet niet Kardshiaans worden
Maar niet bij iedereen is het direct een wereld van verschil. Zeker niet als het subtiel aangebracht is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou sorry hoor, maar iedereen ziet er beteruit met een beetje make-up. Nadruk op beetje hoor, het moet niet Kardshiaans worden
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs ik! (1x voor TV, 2x omdat dat 'grappig' was vonden ze en 2x voor verkleedpartij)
Crooked smiles are the best!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
1:43 de tering, met make-up, maar dat bekkie
Goedenmorgen Suzie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef stbabylon het volgende:
Well fondle my braids and call me Suzie, hardstyle rules
En dat zeg jij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:36 schreef JoeyT234 het volgende:
Wow! Dat is echt een blast from the past..........!
He-le-maal niks!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Wat heb ik gemist de afgelopen dagen?
mooiquote:
Herkenbaar. Living the lie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef JoeyT234 het volgende:
I know... Blijft toch raar... Als ik deze namen zie dan voel ik me altijd een jaar of 25.
Net als de friet vs patat discussie; the negotiations are ongoing......quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi
nog geen beslissingen in de kat-hond en apple - niet apple discussies?
Forever youngquote:
Ja ik word hier altijd een beetje melancholisch van. Doet me denken aan de tijd dat ik het ouderlijk huis uitging en hier dag en nacht aan het klieren wasquote:
Als ik jouw naam zie dan denk ik "Wat was haar vorige naam ookal weer?" en "Ze heeft wel lekkere tieten."quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedacht me vanmorgen in bed nog hoe fucking oud ik ondertussen ben
'Vroeger' dacht ik dat mensen van mijn leeftijd wel een levensplan en zo hadden
valt dat even tegen
The plan is: there is no plan at allquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedacht me vanmorgen in bed nog hoe fucking oud ik ondertussen ben
'Vroeger' dacht ik dat mensen van mijn leeftijd wel een levensplan en zo hadden
valt dat even tegen
Dat zeker!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:41 schreef JoeyT234 het volgende:
Hehehe, zolang het maar een mooie leugen is.Hoe is het?
story of my lifequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:43 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie dan denk ik "Wat was haar vorige naam ookal weer?" en "Ze heeft wel lekkere tieten."
Such a good life.quote:
Goed om te horen! Heb je nog steeds een relatie met .... (naam vergeten, hier op FOK!)? Met mij gaat het erg goed. Altijd zoekende naar de antwoorden op de grote levensvragen. Ook nog steeds zo narcistisch dat ik denk dat ik ze gevonden heb. Alweer richting 10 jaar verkering, dus kinderen is nu onderwerp van gesprek. Verder vorig jaar één van de grootste stappen in mn leven gemaakt. Had een (qua zekerheid, salaris etc) erg goede baan, maar ik stond niet elke dag te springen om te presteren. Dus op een dag ben ik het kantoor van mn manager ingelopen en zei ik "ik stop ermee". 3 maanden gerelaxed, nagedacht over wat ik wil, en net begonnen met een nieuwe baan. Dus ja loopt erg lekker :pquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker!
Alles goed hier. Relatie blijft iedere dag op nieuwe weer leuk. Carrièrematig weer een mooie stap gemaakt afgelopen jaar. Moving on up in the world, zeg maar. En jij?
OUD is verderop. Ga daar maar praten over je toekomstige 'wondertjes'.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:58 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Goed om te horen! Heb je nog steeds een relatie met .... (naam vergeten, hier op FOK!)? Met mij gaat het erg goed. Altijd zoekende naar de antwoorden op de grote levensvragen. Ook nog steeds zo narcistisch dat ik denk dat ik ze gevonden heb. Alweer richting 10 jaar verkering, dus kinderen is nu onderwerp van gesprek. Verder vorig jaar één van de grootste stappen in mn leven gemaakt. Had een (qua zekerheid, salaris etc) erg goede baan, maar ik stond niet elke dag te springen om te presteren. Dus op een dag ben ik het kantoor van mn manager ingelopen en zei ik "ik stop ermee". 3 maanden gerelaxed, nagedacht over wat ik wil, en net begonnen met een nieuwe baan. Dus ja loopt erg lekker :p
Laat even duidelijk zijn dat ik kinderen kut vind (uiteraard behalve die ik eventueel zelf krijg).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OUD is verderop. Ga daar maar praten over je toekomstige 'wondertjes'.
MissMSX.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:58 schreef JoeyT234 het volgende:
Goed om te horen! Heb je nog steeds een relatie met .... (naam vergeten, hier op FOK!)? Met mij gaat het erg goed. Altijd zoekende naar de antwoorden op de grote levensvragen. Ook nog steeds zo narcistisch dat ik denk dat ik ze gevonden heb. Alweer richting 10 jaar verkering, dus kinderen is nu onderwerp van gesprek. Verder vorig jaar één van de grootste stappen in mn leven gemaakt. Had een (qua zekerheid, salaris etc) erg goede baan, maar ik stond niet elke dag te springen om te presteren. Dus op een dag ben ik het kantoor van mn manager ingelopen en zei ik "ik stop ermee". 3 maanden gerelaxed, nagedacht over wat ik wil, en net begonnen met een nieuwe baan. Dus ja loopt erg lekker :p
Uiteraard. Eigen kinderen eerst.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:02 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Laat even duidelijk zijn dat ik kinderen kut vind (uiteraard behalve die ik eventueel zelf krijg).
Net gehoord dat degene van wie ik het het minste verwachte nu ook zwanger is. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OUD is verderop. Ga daar maar praten over je toekomstige 'wondertjes'.
Kennen wij haar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Net gehoord dat degene van wie ik het het minste verwachte nu ook zwanger is. Waar gaat het heen met de wereld?
Gefeliciteerd CL!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Net gehoord dat degene van wie ik het het minste verwachte nu ook zwanger is. Waar gaat het heen met de wereld?
Richting falcon punch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel gedurfd van je om het hier te plaatsen. Gefeliciteerd Q.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
dan is het CLquote:
ow te laatquote:
Jouw tijd komt ook nog wel, zodra je een vrouw hebt gevonden die jou voldoende lang om zich heen gedoogd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
quote:
Wow dat is ook al heel heel erg lang niet? Je zat zelf in de ICT toch, heb ik dat goed onthouden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX.
Dappere beslissing, zowel die kinderen als om je baan op te zeggen omdat je het niet meer naar je zin hebt. Zat mensen die dat wel voelen, maar die knoop niet door kunnen/willen hakken.
Dat is het moment om te wijzen en te lachen toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel, zodra je een vrouw hebt gevonden die jou voldoende lang om zich heen gedoogd.
Ambitie is sowieso niet verkeerd om te hebben toch? Wat voor studie ga je doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Wow dat is ook al heel heel erg lang niet? Je zat zelf in de ICT toch, heb ik dat goed onthouden?
Het was nog niet eens dat ik het niet naar mn zin had. Werk uitdagend, collega's leuk, maar ik gaf het een 7. En ik wil dat mijn leven een 11 is. Ik wil elke dag tot het uiterste gaan. Of dat haalbaar is weet ik niet, maar er is maar 1 manier om achter te komen toch. En wat kan je gebeuren?
Ook die kinderen spelen daarin mee. Ik wil mijn kind nooit hoeven zeggen "doe het niet zoals papa". Ik wil het grote voorbeeld zijn. Dus dan moet je daarvoor zorgen. Tot zover in het kort mijn hersenspinsels van de afgelopen drie maanden met de volgende doelstellingen:
- de allerbeste zijn in je huidige vakgebied
- een nieuwe universitaire studie cum laude afronden naast je huidige werk
- Lesgeven op een universiteit
Dus op mn 40e mogen jullie mij hierop afrekenen :p
Heel lang geleden ja. Een jaar of 8 geleden al de keuze gemaakt om over te stappen om managementadvies / management. Nu ben ik bij de overheid werkzaam als manager van een beleid- / projectmanagementafdeling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef JoeyT234 het volgende:
Wow dat is ook al heel heel erg lang niet? Je zat zelf in de ICT toch, heb ik dat goed onthouden?
Yup, want je weet hoe het gaat met kinderhaters, zodra die aan de kinderen gaan zijn dat de mensen die je Facebook timeline onderspammen met allemaal kinderonzin.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is het moment om te wijzen en te lachen toch?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het moment om te wijzen en te lachen toch?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel lang geleden ja. Een jaar of 8 geleden al de keuze gemaakt om over te stappen om managementadvies / management. Nu ben ik bij de overheid werkzaam als manager van een beleid- / projectmanagementafdeling.
Is het ook. Ik houd van zichtbare, effectieve resultaten en die zijn in deze rol goed te vervullen. Tevens is het erg leerzaam om werkzaam te zijn tussen de ambtelijke en politieke verhoudingen. Niet heel verrassend natuurlijk, maar de politiek zit er echt niet alleen voor het belang van de buitenwereld. Boeiende materie en mensen om er dan toch het beste van te maken.quote:
Ik denk dat je leven draait om ambitie, maar dat is wellicht meer voor filosofie. Ik ga aleen nog maar iets studeren wat ik heel heel heel erg leuk vind. Geen studie omdat het goed zou zijn voor mn maatschappelijke carriere. Dus denk op dit moment aan Engelstalige literatuur. Een beetje over Twain, Hemingway en Fitzgerald lullen ;-).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ambitie is sowieso niet verkeerd om te hebben toch? Wat voor studie ga je doen?
Mooi! Ik hou ook van die materie. Veranderingsmanagement ben ik altijd erg geïnteresseerd in. Wat zijn je doelen en hoe krijg je de mensen daarin mee, mooi spel. Overheid geeft het nog een extra lading omdat dat in mijn ogen iets is waarmee je ook een eenvoudig te definiëren maatschappelijk doel dient.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook. Ik houd van zichtbare, effectieve resultaten en die zijn in deze rol goed te vervullen. Tevens is het erg leerzaam om werkzaam te zijn tussen de ambtelijke en politieke verhoudingen. Niet heel verrassend natuurlijk, maar de politiek zit er echt niet alleen voor het belang van de buitenwereld. Boeiende materie en mensen om er dan toch het beste van te maken.
Yup, dat laatste is ook mijn reden geweest om niet voor het bankwezen te kiezen. Ik had een aanbod liggen, maar ik heb niet heel veel met de producten en diensten die ze aanbieden. Dan maar wat minder salaris, maar wel zoveel meer voldoening kunnen halen uit je werk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:24 schreef JoeyT234 het volgende:
Mooi! Ik hou ook van die materie. Veranderingsmanagement ben ik altijd erg geïnteresseerd in. Wat zijn je doelen en hoe krijg je de mensen daarin mee, mooi spel. Overheid geeft het nog een extra lading omdat dat in mijn ogen iets is waarmee je ook een eenvoudig te definiëren maatschappelijk doel dient.
Hemingwayquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Ik denk dat je leven draait om ambitie, maar dat is wellicht meer voor filosofie. Ik ga aleen nog maar iets studeren wat ik heel heel heel erg leuk vind. Geen studie omdat het goed zou zijn voor mn maatschappelijke carriere. Dus denk op dit moment aan Engelstalige literatuur. Een beetje over Twain, Hemingway en Fitzgerald lullen ;-).
Bankwezen is mijn specialisatie. En inderdaad lastiger om dat maatschappelijk doel voor ogen te houden. Ik heb zelf ook altijd een erg hoge dunk van de overheid. Uiteindelijk stelt een mens zichzelf de vraag "welke bijdrage heb ik aan de mensheid geleverd". Dan moet niet alleen je privéleven zinvol zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, dat laatste is ook mijn reden geweest om niet voor het bankwezen te kiezen. Ik had een aanbod liggen, maar ik heb niet heel veel met de producten en diensten die ze aanbieden. Dan maar wat minder salaris, maar wel zoveel meer voldoening kunnen halen uit je werk.
Überbaas der bazen.quote:
Meer jammer dat je nooit foto's laat zien van jou in zulke jurkjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Nieuw jurkje
Ik ben cute
Nieuwe kleren zijn altijd zo leuk en mooi! Jammer dat het altijd maar een paar keer dragen lang werkt
In het wild? Maar dan moet ik naar buitenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was gewoon in het wild te bewonderen net hoor
moet je alleen wel even zoeken
maar dat hebben jullie er vast voor over
het was heerlijk buitenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het wild? Maar dan moet ik naar buiten
Daar kom ik na zessen pas achter als ik geluk hebquote:
Vast wel. En andersom ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel, zodra je een vrouw hebt gevonden die jou voldoende lang om zich heen gedoogd.
Gelukkig zijn we geen FB-vriendjes. Dus vrees niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, want je weet hoe het gaat met kinderhaters, zodra die aan de kinderen gaan zijn dat de mensen die je Facebook timeline onderspammen met allemaal kinderonzin.
Ik vrees voor je 738 andere 'vrienden'.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef Q. het volgende:
Gelukkig zijn we geen FB-vriendjes. Dus vrees niet.
* Barbusse gaat googlen op foto's van echofoto's om deze op Q's tijdlijn te plaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees voor je 738 andere 'vrienden'.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:03 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse gaat googlen op foto's van echofoto's om deze op Q's tijdlijn te plaatsen.
Is Ripley ook zwanger ja?quote:
Die zou ik wel willen bevruchten hoor.quote:
Ik ken haar nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen bevruchten hoor.De FOK! versie overigens, niet Sigourney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |