Ik wil naar huis, in bed liggenquote:
ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, in bed liggen![]()
Hoe durft iequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op vakantie, de luie hond.
[ afbeelding ]
We zullen het nooit wetenquote:
Nou ja, buiten de ring..... Nu is de Bijlmer ook al heel exotisch natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buiten de ring te komen? Goeie vraag
Die is dan ook buiten de ring. En dus engquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, buiten de ring..... Nu is de Bijlmer ook al heel exotisch natuurlijk.
Normaal betaal je toch ook huur? EN borg krijg je van je vorige huis terug neem ik aan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Net borg + eerste maal huur overgemaakt. Daar gaat m'n geld
Nee, borg hoefde niet voor m'n huidige woning.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
krijg je van je vorige huis terug neem ik aan?
Dat kan je wel aan dat slikkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, borg hoefde niet voor m'n huidige woning.
Daarbij betaal ik voor de nieuwe woning even wat meer. Dus is gewoon effe slikken
Hij zal toch wel de juiste vaccinaties hebben genomen voor zijn vertrek?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is dan ook buiten de ring. En dus eng
De homo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op vakantie, de luie hond.
[ afbeelding ]
Kantine.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Het 'lekkere' van vandaag in de kantine is snert. Zo jammer weer. Had wel wat lekkers gewild.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantine.![]()
Daar eet ik al jaren niet meer. Vreetschuur die het hier is.
Jij hebt tieten. Jij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij hebt tenminste een kantine! En pauze!
Die stillen de honger nietquote:
Nouja ze hebben het hier best okequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantine.![]()
Daar eet ik al jaren niet meer. Vreetschuur die het hier is.
En zakjes cup-a-soupquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hebben een waterkoker en een koffiezetter.
Snob!quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hebben een waterkoker en een koffiezetter.
Ik ook. Wil naar mijn ventquote:
Naar hem hoef ik niet zo nodig toe, maar doe hem de groeten.quote:
Flauw. Nu moet hoedje huilen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar hem hoef ik niet zo nodig toe
Het is hoedjes' taak MissB te bevredigen, die heeft heulegaar geen tijd om te huilen. Dat gejank de hele tijd ookquote:
Oh jee, 15 minuten overwerk voor haar, teh horrorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Oh heerlijk, gedoe mbt sleuteloverdracht. Makelaar wil er perse bij zijn, maar werkt maar tot half 6. Ik kan er niet eerder zijn dan kwart voor 6.
Ze kon nog net een uitzondering maken tot 6 uur, maar dan moest het allemaal maar snelsnel.
Idd jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee, 15 minuten overwerk voor haar, teh horror
15 minuten, die trut moet niet zeuren. Wil je nu een woning verhuren of niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Ik heb training dus kan gewoon niet eerder weg.
Ze heeft der geld al, dus dat is verder niet haar probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
15 minuten, die trut moet niet zeuren. Wil je nu een woning verhuren of niet?
Dan doet ze al helemaal moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft der geld al, dus dat is verder niet haar probleem.
En ik heb de sleutesl gewoon echt voor 1 mrt nodig. Mij boeit het niet of ze erbij is of niet. Het al overdracht geregeld met de eigenaresse van de woning.
Als het nou gratis 'service' zou zijn dan was het anders geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doet ze al helemaal moeilijk
Huisopwarmfeestjetijd dus!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het nou gratis 'service' zou zijn dan was het anders geweest.
Daarbij staat nergens in een contract hoe dit geregeld zou moeten worden of hoe met tijdstippen.
Dus ik kijk of ik het ga halen en zo niet.. tja heeft zij pech. Ik krijg m'n sleutel om 6 uur ofzo dan wel van de bewoonster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |