Dan wel het liefst die van mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou wat wezen, als het naast het oog en de smaakpapillen ook een banaan zou trekken.

Dat kun je positief zien...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Bij vriendin zie ik amper verschil met/zonder make-up.

Als oefening kunst baart, wellicht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ms is ze niet zo goed met make-up

Zelfs ik! (1x voor TV, 2x omdat dat 'grappig' was vonden ze en 2x voor verkleedpartij)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou sorry hoor, maar iedereen ziet er beteruit met een beetje make-up. Nadruk op beetje hoor, het moet niet Kardshiaans worden

Maar niet bij iedereen is het direct een wereld van verschil. Zeker niet als het subtiel aangebracht is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou sorry hoor, maar iedereen ziet er beteruit met een beetje make-up. Nadruk op beetje hoor, het moet niet Kardshiaans worden

quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs ik! (1x voor TV, 2x omdat dat 'grappig' was vonden ze en 2x voor verkleedpartij)

Crooked smiles are the best!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
1:43 de tering, met make-up, maar dat bekkie

Goedenmorgen Suzie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef stbabylon het volgende:
Well fondle my braids and call me Suzie, hardstyle rules

En dat zeg jij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:36 schreef JoeyT234 het volgende:
Wow! Dat is echt een blast from the past..........!

He-le-maal niks!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Wat heb ik gemist de afgelopen dagen?

mooiquote:

Herkenbaar. Living the lie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef JoeyT234 het volgende:
I know... Blijft toch raar... Als ik deze namen zie dan voel ik me altijd een jaar of 25.

Net als de friet vs patat discussie; the negotiations are ongoing......quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi
nog geen beslissingen in de kat-hond en apple - niet apple discussies?

Forever youngquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |