Dat beeld heeft de Nederlandse lente ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De lente overslaan??? Neeeeeee hoe kan je dat zeggen? Dat is het mooiste seizoen dat er is. Alles begint te bloeien en te groeien. Fucking magisch.
Heeft de zomer dit?
[ afbeelding ]
Bullshit, ik heb hier vaak genoeg cherry blossom bomen gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat beeld heeft de Nederlandse lente ook niet
Zo'n jonge aanplanting is toch weer iets minder indrukwekkend en alles behalve een gangbaar beeld in Nederland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb hier vaak genoeg cherry blossom bomen gezien.
Hier dan, een specifiek plaatje uit NL om je ongelijk te bewijzen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Zal nog even een aantal foto's aanpassen. Mag dat winterplaatje al weg en ruilen voor lente of is dat echt 8 dagen te vroeg?
8 dagen? je bedoelt een maand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Zal nog even een aantal foto's aanpassen. Mag dat winterplaatje al weg en ruilen voor lente of is dat echt 8 dagen te vroeg?
Nee, "wij" hanteren de meteorologische kalender, toch?quote:
Dan moet je de komende tijd toch zelf even richting Middellandse zee gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat die 15-20 graden maar komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mij nou even dromenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je de komende tijd toch zelf even richting Middellandse zee gaan
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maart ons nog flink gaat fucken, and not in a good way
Dat het de hele maand zo blijft kwakkelen, graadje of 6 tot 9 en veel wind/regen/bewolking...Ik ook, laatste 2 weken van maart, eerste 3 weken van april worden koud. tenminste, dat idee heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maart ons nog flink gaat fucken, and not in a good way
Dat het de hele maand zo blijft kwakkelen, graadje of 6 tot 9 en veel wind/regen/bewolking...juni juli en augustus gaan ons fucken met dezelfde temperaturen als maart.... 10-15 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.quote:
Tsja, toen ik uit Zweden kwam en in NL bij 2 graden terugkeerde waande ik mezelf ook even midzomerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.
Jij bent vast niet in Nederlandquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.
Niet zo ver daar vandaan, 100 km ten oosten van Maastricht. Nu overigens ook hier een grijze hemel, maar vanmiddag was het fantastisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent vast niet in Nederland![]()
Weer eens?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Nou... hier boven Utrecht tekenen we weer eens een grijze zonloze dag. Hopelijk morgen weer wat zonnestraaltjes.
ADS?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Weer eens?
Vaker zon dan wolken gezien, de afgelopen weken. 9 ADS dagen al, deze winter, ver boven gemiddeld
Ik vind er niks moois aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Beste winter sinds 2007.
Met dat verschil dat ik 2014 nooit zal vergeten, dankzij dit topic.
Gelukkig vind de meerderheid van NL dat wel. Al is het maar voor de portemonneequote:
Deze winter was slecht voor mijn portemonnee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig vind de meerderheid van NL dat wel. Al is het maar voor de portemonnee
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Deze winter was slecht voor mijn portemonnee.
De betonnen vloer (begane grond) veroorzaakt de afkoeling hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:19 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb al weken 18 graden op de thermostaat staan zonder de verwarming ook maar aan te hoeven raken.
Nieuwbouw olé olé
Ja, maakt sowieso veel uit of je in een appartement woont of op begane grond/eensgezins woning.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De betonnen vloer (begane grond) veroorzaakt de afkoeling hier.
Hier juicht Terpstra wel minder hardquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Erica Terpstra juicht net te vroeg, de lente laat nog iets langer op zich wachten
Niet onder de 18 graden lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
Ik hoop op een zomer met continue 18 graden zodat ik ook een paar tientjes bespaar op de airco
Ik kan geen redenen bedenken dat weinig kou geld kost... Behalve als je op een buitenijsbaan werkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Werkgerelateerd.
Moet ik nu verhuizen?
Ik gebruik nooit airco, zelfs niet in de tropen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
Ik hoop op een zomer met continue 18 graden zodat ik ook een paar tientjes bespaar op de airco
Ik heb niks over kou gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik kan geen redenen bedenken dat weinig kou geld kost... Behalve als je op een buitenijsbaan werkt.
Dat niet, maar als je verzekerd wilt zijn van een stabiele constante winter is dat wel beter jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Werkgerelateerd.
Moet ik nu verhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |