Dat beeld heeft de Nederlandse lente ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De lente overslaan??? Neeeeeee hoe kan je dat zeggen? Dat is het mooiste seizoen dat er is. Alles begint te bloeien en te groeien. Fucking magisch.
Heeft de zomer dit?
[ afbeelding ]
Bullshit, ik heb hier vaak genoeg cherry blossom bomen gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat beeld heeft de Nederlandse lente ook niet
Zo'n jonge aanplanting is toch weer iets minder indrukwekkend en alles behalve een gangbaar beeld in Nederland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb hier vaak genoeg cherry blossom bomen gezien.
Hier dan, een specifiek plaatje uit NL om je ongelijk te bewijzen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Zal nog even een aantal foto's aanpassen. Mag dat winterplaatje al weg en ruilen voor lente of is dat echt 8 dagen te vroeg?
8 dagen? je bedoelt een maand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Zal nog even een aantal foto's aanpassen. Mag dat winterplaatje al weg en ruilen voor lente of is dat echt 8 dagen te vroeg?
Nee, "wij" hanteren de meteorologische kalender, toch?quote:
Dan moet je de komende tijd toch zelf even richting Middellandse zee gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat die 15-20 graden maar komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mij nou even dromenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je de komende tijd toch zelf even richting Middellandse zee gaan
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maart ons nog flink gaat fucken, and not in a good way
Dat het de hele maand zo blijft kwakkelen, graadje of 6 tot 9 en veel wind/regen/bewolking...Ik ook, laatste 2 weken van maart, eerste 3 weken van april worden koud. tenminste, dat idee heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maart ons nog flink gaat fucken, and not in a good way
Dat het de hele maand zo blijft kwakkelen, graadje of 6 tot 9 en veel wind/regen/bewolking...juni juli en augustus gaan ons fucken met dezelfde temperaturen als maart.... 10-15 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.quote:
Tsja, toen ik uit Zweden kwam en in NL bij 2 graden terugkeerde waande ik mezelf ook even midzomerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.
Jij bent vast niet in Nederlandquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voelde vandaag al aan als lente. Vanmiddag buiten gegeten.
Niet zo ver daar vandaan, 100 km ten oosten van Maastricht. Nu overigens ook hier een grijze hemel, maar vanmiddag was het fantastisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent vast niet in Nederland![]()
Weer eens?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Nou... hier boven Utrecht tekenen we weer eens een grijze zonloze dag. Hopelijk morgen weer wat zonnestraaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |