SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Lees het bericht anders nog een keer?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef thabit het volgende:
Iemand die "per ongeluk" iemand anders doodrijdt, had nooit achter het stuur plaats mogen nemen. "Zulke dingen gebeuren nu eenmaal": ja inderdaad, ze gebeuren omdat mensen die niet moeten rijden het toch doen!
De eerste twee woorden zijn: "kind (9)". Veel meer hoef je niet te weten. Als volwassene hoor je te weten dat kinderen kinderen zijn!quote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Lees het bericht anders nog een keer?
En je bedoelt daar wat mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
De eerste twee woorden zijn: "kind (9)". Veel meer hoef je niet te weten. Als volwassene hoor je te weten dat kinderen kinderen zijn!
Je kunt er niet steeds 100 meter omheen rijden hequote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
De eerste twee woorden zijn: "kind (9)". Veel meer hoef je niet te weten. Als volwassene hoor je te weten dat kinderen kinderen zijn!
Dus ?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant.
De tering eeyquote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Ok, wat had de vrachtwagenbestuurder dan moeten doen... permanent stapvoets rijden naast het fietspad?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik zou niet direct zeggen dat er niemand was die dit had kunnen voorkomen, ik neem aan dat er ook nog een moeder/vader bij was.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:22 schreef Montagui het volgende:
Het was een noodlottig ongeval waar niemand iets aan kon doen...that's it.....move on...soi
Ja, kinderen zijn kinderen, en dan? Dan hoor je als ouders/verzorgers op je kinderen te letten zodat deze veilig door het leven kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Dus niemand meer rijlessen nemen en niemand meer die kan rijden in de toekomst?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef thabit het volgende:
Iemand die "per ongeluk" iemand anders doodrijdt, had nooit achter het stuur plaats mogen nemen. "Zulke dingen gebeuren nu eenmaal": ja inderdaad, ze gebeuren omdat mensen die niet moeten rijden het toch doen!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:10 schreef d4v1d het volgende:
. Hij kwam ongelukkig in aanraking met een vrachtauto
als je iemand doodrijd is het tijd om niet meer te rijden ja, als dat betekend dat de wegen voor mij een stuk rustiger worden heb ik geen problemen meequote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus niemand meer rijlessen nemen en niemand meer die kan rijden in de toekomst?
moeten we de doodrijder op zijn blauwe ogen geloven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest lachen om d4v1d's avatar in combinatie met z'n post, omdat ik een slecht mens ben.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom de politie zo lang bezig is met een onderzoek. Fietser maakt onverwachte manoeuvre > vrachtwagens remmen niet zo makkelijk als een personen auto > ongeluk gebeurt. Overmacht.
Het is erg jammer dat er een kind van 9 om het leven is gekomen, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Nee, die user zegt dat mensen die niet kunnen rijden niet mogen rijden. Prima, maar die 18-jarige moet toch ook leren rijden? Volgens die logica zal niemand meer mogen rijden omdat ze niet weten hoe. Dus ook geen lesrijden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je iemand doodrijd is het tijd om niet meer te rijden ja, als dat betekend dat de wegen voor mij een stuk rustiger worden heb ik geen problemen mee
je moet gewoon niet leren rijden op de openbare weg, zoek maar een circuit opquote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, die user zegt dat mensen die niet kunnen rijden niet mogen rijden. Prima, maar die 18-jarige moet toch ook leren rijden? Volgens die logica zal niemand meer mogen rijden omdat ze niet weten hoe. Dus ook geen lesrijden.
Tja, daar kan ik niet mee helpen, moet je bij de rijscholen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet gewoon niet leren rijden op de openbare weg, zoek maar een circuit op
daar heeft ie dan toch gewoon gelijk mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet mee helpen, moet je bij de rijscholen zijn.
Ik had het alleen over de statement van die user.
dat IS rijdenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
Je leert hooguit voertuigbediening op een circuit. Niet rijden.
Nee, de reden is dat het doel niet zo zeer is om te leren hoe het gaspedaal werkt, maar dat je leert om aan het verkeer deel te nemen met een autoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
de enige reden dat we mensen op de openbare weg laten rijden is dat het cbr er geld mee verdient,
Er vallen 600+ doden in het verkeer door lesauto's??quote:maar het kost de gemeenschap 600+ doden per jaar...
Nee, want rijden is dan nog steeds rijden, niet lopen of fietsen. Waar het ook mag plaatsvinden, op de openbare weg, of op een circuit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daar heeft ie dan toch gewoon gelijk mee?
we laten mensen toch ook niet oefenen met hun vuurwapen in syrie maar op een schietbaan?
de enige reden dat we mensen op de openbare weg laten rijden is dat het cbr er geld mee verdient, maar het kost de gemeenschap 600+ doden per jaar...
doordat mensen niet leren rijden, duhquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, de reden is dat het doel niet zo zeer is om te leren hoe het gaspedaal werkt, maar dat je leert om aan het verkeer deel te nemen met een auto
[..]
Er vallen 600+ doden in het verkeer door lesauto's??
nee, dat is oefenenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, want rijden is dan nog steeds rijden, niet lopen of fietsen.
nee, want als ze konden rijden hebben ze het voertuig onder controle, ipv andersom, het verschil is voor de leek niet snel duidelijk maar een geoefend oog spot ze zoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar je bent wel aan het rijden. Dus dan is het rijden.
Prima, maar het voertuig rolt vooruit dankzij de bestuurder, dan ben je dus gewoon aan het rijden, technisch gezien. Omdat de definitie is 'voortbewegen op wielen'.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, want als ze konden rijden hebben ze het voertuig onder controle, ipv andersom, het verschil is voor de leek niet snel duidelijk maar een geoefend oog spot ze zo
een vrouw op een fiets:
[ afbeelding ]
een fietser:
[ afbeelding ]
het verschil is dat de eerste op goed geluk niet verongelukt, en soms gebeurd het dus wel
de tweede heeft zijn voertuig onder controle
de tern rollen of rijden staat niet in de wegenverkeerswet, en bestuurder ben je ook als je stilstaatquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Prima, maar het voertuig rolt vooruit dankzij de bestuurder, dan ben je dus gewoon aan het rijden, technisch gezien. Omdat de definitie is 'voortbewegen op wielen'.
Als ze voortbewegen op wielen rijden ze wel per definitie. Niet in een auto, maar ze rijden wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de tern rollen of rijden staat niet in de wegenverkeerswet, en bestuurder ben je ook als je stilstaat
rolschaaten hebben ook wieltjes, toch zijn die geen bestuurders danwel aan het rijden
Nee. het zijn voetgangersquote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ze voortbewegen op wielen rijden ze wel per definitie. Niet in een auto, maar ze rijden wel.
Die kunnen ook rijden, ze hebben wielen. Als we de definitie 'voortbewegen op wielen' gebruiken.quote:
waar haal jij die definitie vandaan dan, de nederlandse wet nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die kunnen ook rijden, ze hebben wielen. Als we de definitie 'voortbewegen op wielen' gebruiken.
http://www.encyclo.nl/begrip/rijdenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar haal jij die definitie vandaan dan, de nederlandse wet niet
Ik erken die bron nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |