quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Sorry ik heb het een beetje druk nu... maar ik ga zeker foto's maken. Ik weet alleen niet of het vandaag lukt. Ik denk niet dat ik ze ga posten, maar misschien via DM dan.
dit zijn natuurlijk weer typische vrouwen smoesjesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Sorry ik heb het een beetje druk nu... maar ik ga zeker foto's maken. Ik weet alleen niet of het vandaag lukt. Ik denk niet dat ik ze ga posten, maar misschien via DM dan.
Daarom gaat hij/zij hem ook snippenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit zijn natuurlijk weer typische vrouwen smoesjes
Laat maar komen die foto's.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga straks wel even wat foto's maken, oké?
Ja tuurlijk. FOK! is geen whatsapp ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:07 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Mag ik ook slapen of is dat niet toegestaan hier? Ik ben net wakker.
Foto van je tieten om op te fleuren.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:16 schreef J.Gibbs het volgende:
Oké, ik heb net KLB / Mensen die haten op transgenders gelezen. Ff janken hoor... voel me behoorlijk kut nu.
Ik zie nu je edit. Minder hormonen gaat helaas niet. Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om eraan te wennen, dan vlakt het uiteindelijk wel een beetje uit denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Foto van je tieten om op te fleuren.
edit: Misschien ook minder hormonen slikken?
Dat topic slaat sowieso nergens op. Heb 1 pagina gelezen en toen had ik wel weer genoeg van alle onzin.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:16 schreef J.Gibbs het volgende:
Oké, ik heb net KLB / Mensen die haten op transgenders gelezen. Ff janken hoor... voel me behoorlijk kut nu.
Eeh, dm mij ook ffquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze hier nogal geobsedeerd... Maarja, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook best wel leuk. Alleen ik ben niet van plan om dat male gedeelte te houden...
No thanks jeff.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zou jij je laten nemen door een mooie tranny met dikke piel?
Deze bestaat ook al langer he vriend, geef het wat tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef VMSDKR het volgende:
Not sure if trots dat mijn reeks beter loopt dan Klokovs kettlebellreeks.
Maarre, die foto's he, hoe zit het daarmee?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Ik zie nu je edit. Minder hormonen gaat helaas niet. Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om eraan te wennen, dan vlakt het uiteindelijk wel een beetje uit denk ik.
Hey Sap, nooit foto;s gehad van Gibbbs hé?quote:
Hoi, jawelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Sap, nooit foto;s gehad van Gibbbs hé?
Was AdoraBelle.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Sap, nooit foto;s gehad van Gibbbs hé?
Voor foto's zijn altijd mogelijkheden, maar liever niet in dit topic. Het begint een beetje op een freakshow te lijken, en daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik heb liever dat men mij ziet als de mooie vrouw die ik ben, dan als "one of the freaks".quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maarre, die foto's he, hoe zit het daarmee?
Lekkerder dan de meeste dames in dit topic hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |