Wacht even: dit is geen echt wijf???quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahahah
Ja Sarina Valentina is wel een goede. Alleen ze heeft een beete zo'n kleine, niet echt harde oestrogeenpenis.
Zie TTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: dit is geen echt wijf???
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: dit is geen echt wijf???
No offense maar jouw smaak is echt pure kanker. Kijk naar die smoelwerken dan, kan het amper trannies noemen tbh.quote:
TR gemaakt voor de Kquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
No offense maar jouw smaak is echt pure kanker. Kijk naar die smoelwerken dan, kan het amper trannies noemen tbh.
Dat zal ik de volgende keer ook zeker even doen voordat ik snel op mijn mobiel wat pics bekijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Volgens mij zijn ze hier nogal geobsedeerd... Maarja, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook best wel leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 07:30 schreef VAS het volgende:
Zijn jullie allemaal shemales? Of puur een obsessie? Xd
Dan moet je natuurlijk wel foto's posten om dat te bewijzen (mag ook in DM)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze hier nogal geobsedeerd... Maarja, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook best wel leuk. Alleen ik ben niet van plan om dat male gedeelte te houden...
Smooth.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel foto's posten om dat te bewijzen (mag ook in DM)
Bewijs dat je er leuk uit ziet dan. Als een reguliere fokster dat beweert heb ik al mijn twijfels laat staan als een dat zegt die voorheen een jongen was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze hier nogal geobsedeerd... Maarja, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook best wel leuk. Alleen ik ben niet van plan om dat male gedeelte te houden...
pics or it didnt happen, -> DMquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel foto's posten om dat te bewijzen (mag ook in DM)
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:17 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Bewijs dat je er leuk uit ziet dan. Als een reguliere fokster dat beweert heb ik al mijn twijfels laat staan als een dat zegt die voorheen een jongen was.
Ik ga straks wel even wat foto's maken, oké?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga straks wel even wat foto's maken, oké?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze zei 'straks.'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef Teddyburrr het volgende:
Is ze (?) een professionele photoshoot aan het doen ofzo?
Ik heb al genoeg foto's op Fok! gezet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Post jij maar een pic dan. Dan fappen we daar wel op. Iedereen is toch semi gay hier.
Ik zie er niet uit nu, eerst douchen en optutten enzo...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef Teddyburrr het volgende:
Is ze (?) een professionele photoshoot aan het doen ofzo?
Vrouwen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit nu, eerst douchen en optutten enzo...
quote:
Nee ik dacht dat ik een post zag van mij van vanmiddag maar ik zat vanmiddag niet op fok dus ik werd een beetje mad zo van wie zat er op mijn account.quote:
Zeer overtuigend. Ik zou het bijna geloven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Nee ik dacht dat ik een post zag van mij van vanmiddag maar ik zat vanmiddag niet op fok dus ik werd een beetje mad zo van wie zat er op mijn account.
Whahah waarom dat danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Teddyburrr het volgende:
Gotver ik heb coldturkey geinstaleerd. 20.30 kan niet meer op internet fml.
[..]
[..]
[..]
Sorry ik heb het een beetje druk nu... maar ik ga zeker foto's maken. Ik weet alleen niet of het vandaag lukt. Ik denk niet dat ik ze ga posten, maar misschien via DM dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Duurt lang.
Dus meer plaatjes:
Bruna Butterfly.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|