De eerste paar reacties mopperen vooral op de kosten voor de zorgpremie betaler.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef Gewas het volgende:
Op wat voor manier kun je last hebben van transgenders?
Gelukkig worden de zorgbudgetten niet op basis van borrelpraat verdeeld..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Omdat het behoorlijk verknipt is om geld en middelen te verspillen aan de zieke fantasieën/waanbeelden van een psychiatrisch patiënt.
Die capaciteit zou ook gebruikt kunnen worden om echte ziektes te behandelen.
Maar ik snap alleen niet waarom er zo veel weerstand is voor transgenders. Homoseksualiteit bijvoorbeeld is over het algemeen best goed geaccepteerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:52 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
De eerste paar reacties mopperen vooral op de kosten voor de zorgpremie betaler.
Grappig dat je het nu over psychiatrische patienten hebt. Ik heb schizofrenie en als ik 8 jaar geleden geen medicatie had gekregen was het een stuk minder goed met mij afgelopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Omdat het behoorlijk verknipt is om geld en middelen te verspillen aan de zieke fantasieën/waanbeelden van een psychiatrisch patiënt.
Waarom verspillen ze zoveel geld aan het repareren van gewrichten of botbreuken? Kunnen ze ook wel gebruiken voor ziektes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Daarom, medicatie voor transgenders ipv operaties. Patiënten met b.v. body integrity identity disorder worden ook niet geholpen door hun been/ arm etc. dan maar te amputeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Grappig dat je het nu over psychiatrische patienten hebt. Ik heb schizofrenie en als ik 8 jaar geleden geen medicatie had gekregen was het een stuk minder goed met mij afgelopen.
Zieke waanbeelden?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Nee, dat doen ze zelf met een jachtgeweer...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:05 schreef John5 het volgende:
[..]
Daarom, medicatie voor transgenders ipv operaties. Patiënten met b.v. body integrity identity disorder worden ook niet geholpen door hun been/ arm etc. dan maar te amputeren.
Ze lijden ook aan zieke waanbeelden veroorzaakt door een hersenafwijking, daar is weinig troll aan. Jammer dat ook FOK! de lichaamsverminking faciliteert.quote:
Dat je het al ziek noemt zegt genoeg bekrompen autistje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze lijden ook aan zieke waanbeelden veroorzaakt door een hersenafwijking, daar is weinig troll aan. Jammer dat ook FOK! de lichaamsverminking faciliteert.
Opzich is er wel IETS van te zeggen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze lijden ook aan zieke waanbeelden veroorzaakt door een hersenafwijking, daar is weinig troll aan. Jammer dat ook FOK! de lichaamsverminking faciliteert.
Je zou het ook andersom kunnen zien.. Als iemand zich vrouw voelt is dat onderdeel van wie die persoon is..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |