Ik heb er 20(foresters niet lodges op de 600+ pop met meeste stone houses en 5 woodcutters(deze gaat nu omhoog want is telkes op)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef jogy het volgende:
Elke keer wanneer ik denk dat het allemaal best goed gaat stort de hele infrastructuur in elkaar, is het hout op en sterven ze met bosjes.
Hoeveel van die bomenplanters moet je het bos in schoppen voor je een beetje goede toevoer krijgt in godsnaam?.
Dat levert ook nog eens op twee manieren winst op. Door niet teveel tools te maken bijvoorbeeld is het makkelijker de houtvoorraad op peil te houden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben er in elk geval achter gekomen dat er veel winst te behalen valt in het finetunen van de taken waar de personen mee bezig zijn. De blacksmith even hout laten hakken als toch genoeg tools hebt etc. Gewoon zorgen dat je de locaties hebt en er iemand op kan zetten wanneer dat nodig is.
De farms hoeven alleen bewerkt te worden van early spring tot late autumn, in de tussentijd kunnen ze prima minen of vissen ofzo.
pop van 600, hoe?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er 20(foresters niet lodges op de 600+ pop met meeste stone houses en 5 woodcutters(deze gaat nu omhoog want is telkes op)
ik kan nooit een leuke voedsel productie verzorgen..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Huizen bouwen en het zijn er 700 nu alleen ze vriezen beetje dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:
quote:Seed: 11041979
Terrain type: Valleys
Terrain size: Large
Climate: Fair
Disasters: On
Starting Conditions: Hard
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Drebbelman het volgende:
Jaar 10 ,met de FOKseed:Mooi! Maar je ondervind dus geen problemen met het bij elkaar gooien van forrester en gatherers? (forresters haalt de oude bomen weg en gatherers heeft oude bomen nodig oid? Of was dat herbalist, hm)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Same herequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan nooit een leuke voedsel productie verzorgen..
De herbalist heeft inderdaad oude bomen nodig, maar heb er geen problemen mee. Sterker nog, mijn voorraad medicine lijkt nooit te krimpen. In het begin heb ik een knakker wat herbs laten plukken, en bij een mooi voorraadje heb ik hem weer iets anders laten doen. De herbalist staat nu al een paar jaar zonder personeel, en de voorraad medicine is nog steeds gelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi! Maar je ondervind dus geen problemen met het bij elkaar gooien van forrester en gatherers? (forresters haalt de oude bomen weg en gatherers heeft oude bomen nodig oid? Of was dat herbalist, hm)
ik ben opnieuw begonnen op 9900099; aardige map welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here. Die varkens vreten als bijbelse sprinkhanen.
ik heb ook een map gevonden met redelijk veel vlakke gebieden en water dichtbij. Hopelijk kan ik er wat mee. (medium)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opnieuw begonnen op 9900099; aardige map wel
Ik ga de fok seed doen denk ik (dit is een lost causequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opnieuw begonnen op 9900099; aardige map wel
hard ga ik mij nog niet aan wagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga de fok seed doen denk ik (dit is een lost cause)
water is niet zo dicht bij als bij m'n vorige seed.. aan 2 kanten een rivier voor traders en visquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef jogy het volgende:
[..]
ik heb ook een map gevonden met redelijk veel vlakke gebieden en water dichtbij. Hopelijk kan ik er wat mee. (medium)
Hard is imo juist de makkelijkere optie, je hebt maar 4 gezinnen die een huisje willen voor de eerste winter, en seeds heb je het eerste jaar toch nog geen drol aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Pak de FOK!Seed, elke 5 jaar screenshotje van je progress, kunnen we vergelijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:41 schreef einschtein het volgende:
Hm, ik wil ook wel weer overnieuw beginnen. Even kijken met welke seed.
Tips?
Oh gawd. Maar prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Pak de FOK!Seed, elke 5 jaar screenshotje van je progress, kunnen we vergelijken
Ik zie dat jij je ziekenhuis even tactisch hebt neergegooid als ik, dat als er iemand ziek wordt, ze tenminste eerst door de woonwijk moeten lopen zodat ze iedereen aan kunnen stekenquote:
ik hoop dat over een paar jaar het ziekenhuis wel omringd is door huisjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je ziekenhuis even tactisch hebt neergegooid als ik, dat als er iemand ziek wordt, ze tenminste eerst door de woonwijk moeten lopen zodat ze iedereen aan kunnen steken
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je na 38 jaar 2k food heb dan doe je wel wat verkeerd jaik heb bijna 100k
Het gat blijft er. Het 'gebouw' erbij wordt afgebroken. Maar netto krijg je er geen vakjes bij o.i.d.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef JCPepino het volgende:
Als een quarry op is, blijft het dan staan zoals het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |