Pak de FOK!Seed, elke 5 jaar screenshotje van je progress, kunnen we vergelijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:41 schreef einschtein het volgende:
Hm, ik wil ook wel weer overnieuw beginnen. Even kijken met welke seed.
Tips?
Oh gawd. Maar prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Pak de FOK!Seed, elke 5 jaar screenshotje van je progress, kunnen we vergelijken
Ik zie dat jij je ziekenhuis even tactisch hebt neergegooid als ik, dat als er iemand ziek wordt, ze tenminste eerst door de woonwijk moeten lopen zodat ze iedereen aan kunnen stekenquote:
ik hoop dat over een paar jaar het ziekenhuis wel omringd is door huisjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je ziekenhuis even tactisch hebt neergegooid als ik, dat als er iemand ziek wordt, ze tenminste eerst door de woonwijk moeten lopen zodat ze iedereen aan kunnen steken
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je na 38 jaar 2k food heb dan doe je wel wat verkeerd jaik heb bijna 100k
Het gat blijft er. Het 'gebouw' erbij wordt afgebroken. Maar netto krijg je er geen vakjes bij o.i.d.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef JCPepino het volgende:
Als een quarry op is, blijft het dan staan zoals het is?
het zou mooi zijn als het gat afgedicht zou kunnen worden, niet perse dat je er dan ook op kan bouwen, maar wel dat het dicht isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het gat blijft er. Het 'gebouw' erbij wordt afgebroken. Maar netto krijg je er geen vakjes bij o.i.d.
minimaal een gatherer hut en een hunting cabin, en al snel uitbreiden naar een tweede van ieder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe beginnen jullie met de FOK!-seed? Met name qua food.
Inderdaad. Dat het gat over een tijdspan van 25 jaar ofzo weer weg is. Of dat het een meer wordt, waar je dan in kan vissen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als het gat afgedicht zou kunnen worden, niet perse dat je er dan ook op kan bouwen, maar wel dat het dicht is
maar zo zijn er wel meer van dat soort kleine dingen die ik anders zou willen zien, genoeg ideeen voor mods iig
Zou ook cool zijn als het gevuld werd door waterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als het gat afgedicht zou kunnen worden, niet perse dat je er dan ook op kan bouwen, maar wel dat het dicht is
maar zo zijn er wel meer van dat soort kleine dingen die ik anders zou willen zien, genoeg ideeen voor mods iig
Yupquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Jump het volgende:
Of als je er tenminste een brug kon overbouwen...
Ik heb dit getest, en wat het beste lijkt is de Herbalist apart te zetten en daarnaast de forester, gatherer en hunter te clusteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
De herbalist heeft inderdaad oude bomen nodig, maar heb er geen problemen mee. Sterker nog, mijn voorraad medicine lijkt nooit te krimpen. In het begin heb ik een knakker wat herbs laten plukken, en bij een mooi voorraadje heb ik hem weer iets anders laten doen. De herbalist staat nu al een paar jaar zonder personeel, en de voorraad medicine is nog steeds gelijk.
Totdat het allemaal platbrand. Ook al staat er op elke hoek van de straat een well.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:04 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik hoop dat over een paar jaar het ziekenhuis wel omringd is door huisjes
ofzo
Gebeurd wel automatisch, zijn de mensjes misschien niet met iets anders bezig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef NJ het volgende:
Hoe verwijder ik een stockpile? Als ik 'm gewoon weghaal via de Remove Structures, dan gebeurt er niets tot alle voorraad er uit is. En die voorraad wil ik juist naar een andere stockpile die strategischer ligt, maar dat gebeurt niet automatisch.
Gebeurt wel automatisch maar heeft lage prioriteit. En je moet laborer hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef NJ het volgende:
Hoe verwijder ik een stockpile? Als ik 'm gewoon weghaal via de Remove Structures, dan gebeurt er niets tot alle voorraad er uit is. En die voorraad wil ik juist naar een andere stockpile die strategischer ligt, maar dat gebeurt niet automatisch.
Bij het starten van het spel krijg je een random nummer om je veld mee te maken, de FOK!seed is 11041979, valley, fair weather, large map en hardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef Typisch het volgende:
Wat is de FOKseed en wat houdt het in?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Stranger het volgende:
Ok
Seed: 11041979
Terrain type: Valleys
Terrain size: Large
Climate: Fair
Disasters: On
Starting Conditions: Hard
[ afbeelding ]
Mooi beginpunt
Je kan ook prioriteit verhogen, dan is die meestal snel weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gebeurt wel automatisch maar heeft lage prioriteit. En je moet laborer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |