Ha! mijn geboortedatum is de FOK! seedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Ascarona het volgende:
Ben een seed begonnen op me geboortedatum, geweldig terrein waar je begint. Alleen geen rivier dichtbij genoeg maar okee. Voor wie hem wil proberen: 28071994 medium, fair
Extra uitdagingquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef jogy het volgende:
Jammer wel dat het een hoerige kutlocatie is, maarja.
Dat dan weer wel.quote:
Druk op ESC en dan op Map, dan zie je de setiings en seed van de map.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef mschol het volgende:
Kan je het seed nummer ergens terug vinden nadat je bent gestart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Het is eerder Simcity in de middeleeuwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje maar de vraag die voor mij toch continu op de achtergrond blijft spelen is: In hoeverre lijkt dit spel op spellen zoals anno 2070 en soortgelijke strategy games? het lijkt mij een toffe game, maar dat is anno 2070 ook wel, en daar besteed ik ook 'te' weinig aandacht aan...
hmm...oké, duidelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is eerder Simcity in de middeleeuwen.
Oh dat zeker maar geen gevechten of wat dan ook. simcity gecombineerd met settlers dan en als je geen voedsel en warmte hebt in de winter gaat iedereen dood.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hmm...oké, duidelijkHad wel begrepen dat het niveau een stuk hoger lag in banished.
denk dat stalen langer meegaat dan ironquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef BlaZ het volgende:
Scheelt het veel om stalen in plaats van ijzeren tools te produceren?
Maar hoeveel langer precies? Iemand een idee?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef prefix1 het volgende:
[..]
denk dat stalen langer meegaat dan iron
Steel tools gaan twee keer zolang mee als Iron tools. Wel opletten als je coal gaat mijnen: ze verwarmen er ook hun huizen mee, dus ik zat regelmatig ook zonder coal... Had dan ook een blacksmith op iron, en een andere op steel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef BlaZ het volgende:
Scheelt het veel om stalen in plaats van ijzeren tools te produceren?
Herbalists.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef prefix1 het volgende:
En hoe houden jullie health omhoog? bij mij zakt ie alleen maar en mensen blijven dood gaan grrr
Volgens mij is Herbalist alles wat je nodig hebt voor health, Hospital is voor als je ziektes krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Dan gaat health omhoog niet alleen hospital?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |