SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
Hebben jullie ook een niet al te dure, lekkere droge, beetje fris-fruitige witte wijn uit Italië? Wat zeg je dan?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'
Vorige week zaterdag hadden we nog iets meer dan 100 flessen staan, schiet op zich dus wel op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'
Ik heb exact dezelfde vraag wel eens gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
"Ja mijn dochter organiseert een feestje vanavond, er komen allemaal tienermeisjes. Ik zoek goedkope, zoete wijn. Wat kun je me aanbevelen?"
Ja, echt gevraagd.
Hoeveel hadden jullie er ookalweer binnen gekregen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag hadden we nog iets meer dan 100 flessen staan, schiet op zich dus wel op.
240 + 160. En het is ook nog eens opgenomen in ons standaard assortiment, dus standaard 50% eraf konden wij niet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel hadden jullie er ookalweer binnen gekregen?
Ich bin wie du?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen, maar een jaar tot anderhalf jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde gevraagd, ben het alleen weer kwijt
. Hoe heet dat duits liedje dat altijd draait?
Duits liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen, maar een jaar tot anderhalf jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde gevraagd, ben het alleen weer kwijt
Oh diequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Duits liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal... lui.
Haha, ik word echt gestoord van One Direction en Taylor Swiftquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
Dat nummer met "i want you outta my head but it's outta my hands" is trouwens echt ontiegelijk irritant aan t worden
Oke. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.
Staat tussen de appelmoes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.
Die heb ik nog niet gehoord of ze vallen me niet echt op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, ik word echt gestoord van One Direction en Taylor Swift
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Gezicht het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-supermarkt-roermond
Gezellig.
Je bent de derdequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Gezicht het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-supermarkt-roermond
Gezellig.
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtigquote:
Moet je even bij dat topic in MUZ langs gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtig. Hij gaat een beetje zo: Ich bin laaaaaaaala. Lalaaaaaaalalaaaaaaaala zoiets
Nee, vertel ons meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Wisten jullie al dat er een supermarkt in Roermond is overvallen?
Oh die.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtig. Hij gaat een beetje zo: Ich bin laaaaaaaala. Lalaaaaaaalalaaaaaaaala zoiets
Wil jij een verwijzing naar een opticien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.
Paars?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.
Ugh, wacht maar tot het je wel opvalt. Verschrikkelijke nummers, maar op de een of andere manier moet ik meezingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord of ze vallen me niet echt op.
Oude verpakkingquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wil jij een verwijzing naar een opticien?
[ afbeelding ]
Oh is die van one direction?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ugh, wacht maar tot het je wel opvalt. Verschrikkelijke nummers, maar op de een of andere manier moet ik meezingenDianaaaaa let me be the one to light a fire inside those eyes
Heb jij een picca?quote:
Oh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh is die van one direction?Godverdomme kut nummer ja
Ja, ik ben nu ook alle liedjes af aan het gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
er staat me wel een duits nummer bij nu ik ga nalopen wat ik allemaal hoor
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu ook alle liedjes af aan het gaan
VERTEL ME MEER IK KAN NIET WACHTENquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Jongens er is een supermarkt in Limburg overvallen
Ja geen idee, ik ben toch alweer 5 jaar geen vakkenvuller meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Deze is andere assortimentsgroep.
Ik ben nog niet verder gekomen dan Robbie Williams, Miss Montreal en die tuthola van The Voicequote:
Ik zal hem even wat harder zetten, hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Was laatst weer een oudere man die ging zeiken over de winkelmuziek "Ja jullie moeten rekening houden met iedereen, ik en andere vinden deze muziek heel irritant"..
Wat voor muziek wilde hij graag horen dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Was laatst weer een oudere man die ging zeiken over de winkelmuziek "Ja jullie moeten rekening houden met iedereen, ik en andere vinden deze muziek heel irritant"..
Geen muziek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat voor muziek wilde hij graag horen dan?
K3 - Oma's aan de top misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat voor muziek wilde hij graag horen dan?
Gewoon t hele linkje plakken, niet enkel t video IDquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Microfoon het volgende:
Waarom draait dit nummer nooit meer?
[youtube]u5C-YHSy3Fw[/youtube]
Volgensmij hoorde ik die laatst nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Microfoon het volgende:
Ja, ik ben er ook geen fan vanquote:
Had ik binnen twee seconden al opgelost.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon t hele linkje plakken, niet enkel t video ID
Jupquote:
En daarna mag jij terug lopen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup
Zusje komt terug van wintersport met school, dr fiets staat hier thuis en mn ma kan niet fietsen met een andere fiets in dr hand.. Dus moet ik mee
Ik fiets op mn eigen fiets met t stuur van mn zusje's fiets aan mn hand.quote:
Laat d'r lopen, of een taxi pakken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup
Zusje komt terug van wintersport met school, dr fiets staat hier thuis en mn ma kan niet fietsen met een andere fiets in dr hand.. Dus moet ik mee
Maar jij staat altijd om 6 uur op toch? Dan past je ritme zich erop aan.. Mijn ritme zit nu ergens rond 8-9 uurquote:
Die van mij rond 10-11 uur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
Maar jij staat altijd om 6 uur op toch? Dan past je ritme zich erop aan.. Mijn ritme zit nu ergens rond 8-9 uur
Ik moet om de dag om 6 uur opstaan, maar blijft zwaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar jij staat altijd om 6 uur op toch? Dan past je ritme zich erop aan.. Mijn ritme zit nu ergens rond 8-9 uur
Harde leven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik moet om de dag om 6 uur opstaan, maar blijft zwaar
Sowieso. Ik merk de laatste tijd wel dat ik wat makkelijker word wat betreft haar en make-upquote:
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Ook zo'n tyfusnummer wat veel te vaak voorbij komt:
Hier nog nooit gehoord gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Ook zo'n tyfusnummer wat veel te vaak voorbij komt:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat we geen echte winter hebben gehad. Ik vind de verhalen van collega's die op hun bek zijn gegaan door gladheid altijd wel vermakelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sowieso. Ik merk de laatste tijd wel dat ik wat makkelijker word wat betreft haar en make-up. Een kwartiertje langer blijven liggen of m'n haar stijlen? Dat wordt een kwartier langer liggen. Ben blij dat we geen ijskoude winter hebben gehad want dan is opstaan nóg moeilijker
Hahaha, ja oke dat kan ik me voorstellen. Als we echt ijs enz hadden gehad hadden wij sowieso wel een probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat we geen echte winter hebben gehad. Ik vind de verhalen van collega's die op hun bek zijn gegaan door gladheid altijd wel vermakelijk.
De chauffeurs die wij krijgen zijn prima tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef exelletor het volgende:
Sws met die chauffeurs van tegenwoordig.
Of de vulling op de rolcontainers verzamelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef Ferry_76 het volgende:
De chauffeurs die wij krijgen zijn prima tegenwoordig.
De gasten die de vrachtwagen laden daarentegen..
Daar heb je bij vers niet zoveel last van, al hebben wij wel een gebrek aan frambozen in de winkel omdat er altijd wel zo'n klein doosje sneuvelt.quote:Op
woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
Of de vulling op de rolcontainers verzamelen.
laat je pa dr ophalen met de auto.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets op mn eigen fiets met t stuur van mn zusje's fiets aan mn hand.
Bij Jumbo werkenquote:
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet je ermee? Je verplaatst je hartje Utrecht sneller op de fiets.
kutquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij Jumbo werken
[..]
Ging jij niet slapen?
ik zou naar je (a)sm gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of je loonheffing "af kunt zeggen"? Ik zou graag bij een andere werkgever loonheffing hebben, en bij de AH aan het einde van het jaar terugkrijgen. Moet ik bij de teamleider zijn oid?
Loonheffing kunt je niet 'afzeggen', je bedoelt waarschijnlijk de loonheffingskorting?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of je loonheffing "af kunt zeggen"? Ik zou graag bij een andere werkgever loonheffing hebben, en bij de AH aan het einde van het jaar terugkrijgen. Moet ik bij de teamleider zijn oid?
Ja. Die kan je een nieuw opgaafformulier loonheffingskorting geven waarbij je je gegevens invult en vervolgens het pijlenschema volgt waarin je aangeeft dat Albert Heijn geen loonheffingskorting moet toepassen. Vervolgens opsturen naar Genpact (TL / (A)SM) heeft het adres wel voor je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef wihehin het volgende:
Goededag meneer de belastinginspecteur, ik wil graag per direct mijn loonheffing stopzetten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zou naar de belastingdienst bellen/mailen.
Stuurt die je een nieuw formulier op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef mujentas het volgende:
Goededag meneer de belastinginspecteur, ik wil graag per direct mijn loonheffing stopzetten.
Ik denk niet dat je je loonheffing kunt stopzetten. Je loonheffingskorting welquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Stuurt die je een nieuw formulier op.
Haha, zie hem nu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik denk niet dat je je loonheffing kunt stopzetten. Je loonheffingskorting wel
Kek nummertje hoor!quote:
Was dit niet een nummer die de NOS gebruikte bij een EK/WK voetbal? Wel fijn...!quote:
Shit, als die draaide neuriede ik altijd flink meequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Microfoon het volgende:
Maar dat is van je eigen cd'tje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:00 schreef einschtein het volgende:
Overigens draait bij ons van 3:30 tot 7:45 club-achtige muziek, zonder commercials.![]()
Daarna de standaard nummers weer, die overal draaien.
Ik heb 2-3 uur wakker gelegen ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ging jij niet al om 10 uur slapen
Vanwege de kiss-inquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 2-3 uur wakker gelegen ofzo
David lag te piekeren over met wie hij naar de kiss-in wilde gaan. Die man heeft chickies en kan ze natuurlijk niet allemaal meenemen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
David lag te piekeren over met wie hij naar de kiss-in wilde gaan. Die man heeft chickies en kan ze natuurlijk niet allemaal meenemen.
[..]
Ja hey. Ik had nogwel een voornemen (quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die emogif was te verwachten
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hey. Ik had nogwel een voornemen () om minder te gaan emogiffen buiten ONZ/KLB.. Zo maken jullie het wel erg moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist..
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 12:25:45 ]
Nee, want een frikandelbroodje verwarmd in de oven is best nog wel goed te doen en is ook knapperig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus een warme slappe snack?
Dan is hier thuis iets mis met de oven.. Ze zijn soms een beetje slapquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, want een frikandelbroodje verwarmd in de oven is best nog wel goed te doen en is ook knapperig.
Maar blijkbaar ziet AH Bunnink hun brood als snack
Leuke oorbel heeft die man ook
Gebruik je niet de magnetron zonder het door te hebben, David?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef d4v1d het volgende:
inb4: gebruik je niet de magnetron zonder het door te hebben?
Ligt het aan mij of heeft hij de pride-vlag als patroon op de kraag van zijn overhemdquote:
Het dragen van ringen is toch niet toegestaan op Verkoop?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft hij de pride-vlag als patroon op de kraag van zijn overhemd
Gladde trouwring mag dacht ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het dragen van ringen is toch niet toegestaan op Verkoop?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Wat een kleurencombo en overgang ook in de titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist..![]()
Ik wil nog een keer een usb stickje met muziek erop maken voor buiten de openingstijden, maar het komt er maar niet vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee.Had mailtje gestuurd naar het bedrijf dat het regelt of de muziek eerder aankon dan 7:00, vanwege de vullers. Toen kwam de jongeman zelf met het idee om tot 7:45 een ander muziek genre te doen en geen commercials.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gladde trouwring mag dacht ik.
Dat gaat bij ons al niet werken, misschien na de verbouwing.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een usb stickje met muziek erop maken voor buiten de openingstijden, maar het komt er maar niet van
OudeBok moest als caissiere ook al een stropdas om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
En een stropdas?Ik doe alleen mijn afgetrapte oude kleding aan naar mijn werk
Alle mannen, zelfs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
OudeBok moest als caissiere ook al een stropdas om.
nvmquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
OudeBok moest als caissiere ook al een stropdas om.
Ik vind dat persoonlijk wat overdreven. Werkt volgens mij ook helemaal niet lekker om als vakkenvuller een stropdas te moeten dragen.quote:
Ja het is gewoon een normale pc waar zo'n muziekprogramaatje op draait.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons al niet werken, misschien na de verbouwing.Jullie kunnen gewoon USB erin doen?
ninja-editquote:
Is het ergens ook. Maar, het is zo'n clip-on ding. Geen real deal, dus je merkt er niet veel van qua belemmering of zo. Je voelt 'm praktisch gezien niet eens zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk wat overdreven. Werkt volgens mij ook helemaal niet lekker om als vakkenvuller een stropdas te moeten dragen.
Maar je hebt wel een overhemd tot en met het bovenste knoopje dicht zitten. En dat is al irritantquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ninja-edit
[..]
Is het ergens ook. Maar, het is zo'n clip-on ding. Geen real deal, dus je merkt er niet veel van qua belemmering of zo. Je voelt 'm praktisch gezien niet eens zitten.
Die heb ik in het verleden wel eens gehad bij mijn overhemd, maar hij schoot altijd los, en het overhemd zat ook kut omdat die steeds uit de broek schoot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ninja-edit
[..]
Is het ergens ook. Maar, het is zo'n clip-on ding. Geen real deal, dus je merkt er niet veel van qua belemmering of zo. Je voelt 'm praktisch gezien niet eens zitten.
We mogen de snacks niet opwarmen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus een warme slappe snack?
Op die manier, ja. Zelf geen last van, maar snap het irritante als je moet bukken/buigen en zo .quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een overhemd tot en met het bovenste knoopje dicht zitten. En dat is al irritant
Overhemd is net te kort om goed in de broek te doen, ja -.-quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die heb ik in het verleden wel eens gehad bij mijn overhemd, maar hij schoot altijd los, en het overhemd zat ook kut omdat die steeds uit de broek schoot.
Maar ja, bij de kassa heb je er minder last van omdat je gewoon stilzitquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Op die manier, ja. Zelf geen last van, maar snap het irritante als je moet bukken/buigen en zo .
[..]
Overhemd is net te kort om goed in de broek te doen, ja -.-
Je kan nu ook een maat met extra lengte bestellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar ja, bij de kassa heb je er minder last van omdat je gewoon stilzit
Die nieuwe teamleider overhemden werken op zich wel lekker omdat je deze niet in je broek hoeft te doen, alleen wel vervelend dat de mouwen iets te kort zijn.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar ja, bij de kassa heb je er minder last van omdat je gewoon stilzit
Die nieuwe teamleider overhemden werken op zich wel lekker omdat je deze niet in je broek hoeft te doen, alleen wel vervelend dat de mouwen iets te kort zijn.
Wel al je medailles opspelden he, herr OudeBokquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij ons zijn er geen TL overhemden zoals jullie die hebben, haha.
TLVKA draagt een eigen colbertje en overhemd, wel helemaal in AH kleuren.
TLVK dragen gewoon een AH overhemd met een stropdas. Beetje apart wel.
Ze gaan bij ons kijken of we bij de counter ook 'eigen blousjes' kunnen krijgen, haha. Ik denk dat dat voor jullie ondenkbaar is.
Draagt jullie Kwaliteitsmedewerker ook een speciaal pakje??quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij ons zijn er geen TL overhemden zoals jullie die hebben, haha.
TLVKA draagt een eigen colbertje en overhemd, wel helemaal in AH kleuren.
TLVK dragen gewoon een AH overhemd met een stropdas. Beetje apart wel.
Ze gaan bij ons kijken of we bij de counter ook 'eigen blousjes' kunnen krijgen, haha. Ik denk dat dat voor jullie ondenkbaar is.
Zo'n hazard suit met veiligheidsbril natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Draagt jullie Kwaliteitsmedewerker ook een speciaal pakje??
"Kwaliteitsmedewerker, kassa 5 graag."quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo'n hazard suit met veiligheidsbril natuurlijk.
Ik heb gewoon twee kopietjes gemaakt, die geplastificeerd en aan twee familieleden gegeven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef d4v1d het volgende:
Er is hier toch eens gezegd dat de OR ging regelen dat we ene tweede MVP-pas kregen? Ik heb hier nog niets over gelezen verder, komt zoiets nog?
Is niet nodig voor een opticien. Ook niet voor een optoloog. Maar die verwees me door naar de orthoptist wegens te sterke afwijkingen en daar heb je wel een verwijsbrief voor nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'k Was nog wat vergeten. Kreeg van de orthoptist het verzoek eerst naar de oogarts te gaan voor technische controle/informatie en dan pas orthoptistisch te laten opmeten. Ook graag het verslagje van de optoloog meenemen.quote:
Ik heb 1 jaar in ploegendienst om 06:00 uur moeten beginnen. Dat was eens maar nooit weer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik moet om de dag om 6 uur opstaan, maar blijft zwaar![]()
Ik vind het wel lekker om zo vroeg te beginnen, ben je natuurlijk ook weer klaar en heb je nog wat aan de middag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar in ploegendienst om 06:00 uur moeten beginnen. Dat was eens maar nooit weer.
Als ik dan toevallig om 13:00 klaar ben, ben ik zo moe van het vroege opstaan dat ik meteen m'n bed in duik en dan om 11 uur 's avonds weer een keer wakker wordquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om zo vroeg te beginnen, ben je natuurlijk ook weer klaar en heb je nog wat aan de middag.
Ik slaap eigenlijk net iets te weinig, gemiddeld 5 uurtjes denk ik, dus 's middags begin ik wel een beetje in te kakken als ik stilzitquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Als ik dan toevallig om 13:00 klaar ben, ben ik zo moe van het vroege opstaan dat ik meteen m'n bed in duik en dan om 11 uur 's avonds weer een keer wakker wordWerk daarom het liefste van 07-18 haha
Je bent van je geloof afgestapt? Niet voor 10 uur beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef d4v1d het volgende:
Mijn beschikbare tijden staan inmiddels vanaf 8 uuripv 10.
Afgezien van het vroege opstaan lijkt het me wel wat. 2 uur in alle rust kunnen werken zonder ook maar een klant te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar in ploegendienst om 06:00 uur moeten beginnen. Dat was eens maar nooit weer.
Och, ik heb alle tijden in de klok wel gezien. Een ochtendmens ben ik nooit echt geweest, maar ik zag er wel de voordelen van om te werken op tijden dat je anders ook maar niks aan het doen was in je bed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
06:00 uur is een mooie tijd om te slapen en niet te liggen niksen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, ik heb alle tijden in de klok wel gezien. Een ochtendmens ben ik nooit echt geweest, maar ik zag er wel de voordelen van om te werken op tijden dat je anders ook maar niks aan het doen was in je bed.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
06:00 uur is een mooie tijd om te slapen en niet te liggen niksen.
Helaas denkt Albert Heijn daar soms anders over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
06:00 uur is een mooie tijd om te slapen en niet te liggen niksen.
Onze AH bevindt op dat tijdstip nog in dromenland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Helaas denkt Albert Heijn daar soms anders over.
Ik bedoelde eigenlijk doe, niet deedquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Teslynd het volgende:
Dat was een jaar huishoudelijk werk in een internaat. Werken van ontbijt t/m avondeten, dus niks lekker vroeg nog 's middags wat doen.
Als je winkel om acht uur open gaat is het niet echt handig om om vijf voor acht te beginnen met bakken natuurlijk. En in de wat drukkere winkels is het uitermate handig om voor openingstijd een deel van de vulling verwerkt te hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Helaas denkt Albert Heijn daar soms anders over.
Helemaal mee eens. Ik ben alleen niet echt een ochtendmens. Vandaar de helaas. Doe mij de avonden maar. Maar volkomen logisch dat er winkels zijn die om 6 uur, of nog eerder, beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je winkel om acht uur open gaat is het niet echt handig om om vijf voor acht te beginnen met bakken natuurlijk. En in de wat drukkere winkels is het uitermate handig om voor openingstijd een deel van de vulling verwerkt te hebben.
Waarom nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten die hun zin niet krijgen![]()
Wij mogen van ASM geen snacks meer in oven warm maken voor klanten. Komt er vandaag een mevrouw naar me toe of ik frik.broodjes wilde opwarmen. Ik was op dat moment bezig met diepvries, dozen sjouwen etc. Om dan met zo'n vraag te komen... Maargoed, ik zei dus dat we dat niet meer mochten doen.
Even later vraagt ze aan mijn collega hetzelfdeUiteraard gewoon hetzelfde antwoord gekregen
Volgens mij hebben wij nog nooit snacks opgewarmd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef UncleSam het volgende:
Waarom niet
Dit is toch klantonvriendelijk?
Vooropgesteld dat je slapen kan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja dan hoef je inderdaad niet om 6 uur op en kun je gewoon elke dag uitslapen![]()
Vind ik ook, maar als je iedere middag een horde scholieren over de vloer krijt die één voor één één frikbroodje opgewarmd willen hebben dan kan ik wel begrijpen dat je het niet meer doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waarom niet
Dit is toch klantonvriendelijk?
Dan moet je m.i. maar een andere oplossing zoeken (standaard warme broodjes verkopen o.i.d.).quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar als je iedere middag een horde scholieren over de vloer krijt die één voor één één frikbroodje opgewarmd willen hebben dan kan ik wel begrijpen dat je het niet meer doet.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef infinity_737 het volgende:
Dan moet je m.i. maar een andere oplossing zoeken (standaard warme broodjes verkopen o.i.d.).
Als je als ASM/SM een dergelijke keuze maakt dan begrijp je het volgens mij echt niet! Zeker in deze tijden is het zaak om klanten aan je te binden, ze te pamperen. Omzet staat landelijk zwaar onder druk, ik dacht dat we de klant "fan" moesten maken?!
Ik denk dat infinity_737 wel gelijk heeft hier. Desnoods onderzoek je je klantenstroom en zorg je ervoor dat je altijd om 15:00 uur warme snacks hebt liggen. Daarnaast kost het opwarmen van die dingen amper tijd. Maar goed, dan gaan die scholieren massaal naar de Bakker Bart of de Jumbo waar ze het wel verwarmen. En vergeet niet dat meneer Pietersen van 84 die graag een warm saucijzenbroodje wilde eten nu ook zijn broodje niet krijgtquote:
Gezamenlijk geven scholieren een fortuin uit, dus gewoon even dat broodje in de oven pleuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk dat infinity_737 wel gelijk heeft hier. Desnoods onderzoek je je klantenstroom en zorg je ervoor dat je altijd om 15:00 uur warme snacks hebt liggen. Daarnaast kost het opwarmen van die dingen amper tijd. Maar goed, dan gaan die scholieren massaal naar de Bakker Bart of de Jumbo waar ze het wel verwarmen. En vergeet niet dat meneer Pietersen van 84 die graag een warm saucijzenbroodje wilde eten nu ook zijn broodje niet krijgt. En die geeft nog wel wat meer geld uit bij AH dan die enkele scholier.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Dan moet je m.i. maar een andere oplossing zoeken (standaard warme broodjes verkopen o.i.d.).
Als je als ASM/SM een dergelijke keuze maakt dan begrijp je het volgens mij echt niet! Zeker in deze tijden is het zaak om klanten aan je te binden, ze te pamperen. Omzet staat landelijk zwaar onder druk, ik dacht dat we de klant "fan" moesten maken?!
Inderdaad. Gewoon voor iedereen. Service bieden aan de klant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gezamenlijk geven scholieren een fortuin uit, dus gewoon even dat broodje in de oven pleuren.
Ja dat broodje moet ook uren in de ovenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef exelletor het volgende:
Wat nou service, je moet uren besparen.
Broodje uitpakken en in de oven stoppen kost tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:
Ja dat broodje moet ook uren in de oven
Precies. Gaat nogal hard met bake-off.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef mujentas het volgende:
Als je genoeg broodjes verkoopt krijg je vanzelf meer uren
Ja maar niet zoveel tijd dat het je uren kost. Sterker nog het levert extra omzet op, wat je ook weer uren oplevert. Mensen die moeten wachten lopen misschien nog een rondje door de winkel, doen wat impulsaankopen etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Broodje uitpakken en in de oven stoppen kost tijd.
Als je al bijna geen scholieren hebt, wat is dan het probleem om die paar broodjes te verwarmen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef exelletor het volgende:
Wij hebben geen scholen in de buurt en de grootste concurrenten zijn de grotere AH en de grotere AH, dus het valt wel mee. Iedereen die niet te lui is om tien minuten langer te fietsen, haalt daar nu de boodschappen.
Ik heb er niemand naar horen vragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Als je al bijna geen scholieren hebt, wat is dan het probleem om die paar broodjes te verwarmen?
Ik ga ook even klagen dat daar de benzine veel goedkoper isquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef mujentas het volgende:
Mensen die prijzen met Duitsland vergelijken
Vroeger was een krat bier nog zeven guldenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef mujentas het volgende:
Mensen die prijzen met Duitsland vergelijken
Op zich ben ik daar ook wel benieuwd naar maar om dat nu op FB te gaan vragen... Ik weet niet of het formule-technisch is, aangezien Ht tegenwoordig een To Go 3.0 is. Zou niet handig zijn imo, want dat gaan klanten natuurlijk niet snappen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Mensen die aangeven dat ze het jammer vinden nooit voor een bedrijf gewerkt te hebben
Mensen die vragen waarom een product in de ene AH to Go maarliefst 4 cent duurder is dan in een andere to Go
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die klanten het over de schapsticker hebben en dat de ene to Go nog niet de juiste sticker voor de schappen heeft zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich ben ik daar ook wel benieuwd naar maar om dat nu op FB te gaan vragen... Ik weet niet of het formule-technisch is, aangezien Ht tegenwoordig een To Go 3.0 is. Zou niet handig zijn imo, want dat gaan klanten natuurlijk niet snappen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef mujentas het volgende:
To Go is al zo overpriced dat die 4 cent dan ook niet meer uitmaakt
Zou kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die klanten het over de schapsticker hebben en dat de ene to Go nog niet de juiste sticker voor de schappen heeft zitten.
Als je de goedkoopste bent van je directe concurrentie ben je imo niet overpriced.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef mujentas het volgende:
To Go is al zo overpriced dat die 4 cent dan ook niet meer uitmaakt
Maar in vergelijking met de normale winkels met dezelfde producten..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
[..]
Als je de goedkoopste bent van je directe concurrentie ben je imo niet overpriced.
Netjes toch van ze? Ik had je allang een paar stompers gegevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef OudeBok het volgende:
Vandaag ook nog even met TL gehad over caissières die best.. brutaal naar mij zijn en naar anderen niet. Antwoord: Strenger zijn en aanpakken die handel. Like I said, 'baasje spelen' zoals jullie dat noemen ligt niet aan mij, ik moet het.
En d'rvoor zorgen dat ze zich eraan houden. Logisch. Is dan ook precies wat ik doe, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:53 schreef einschtein het volgende:
In de winkel, betekent niet dat je hier de CEO van Ahold moet gaan uithangen of zo gaan lopen praten.
En je TL heeft het niet over baasje spelen, maar gewoon de regels volgen en die aan anderen duidelijk maken als ze die niet snappen.
Gast, je zwetst.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Netjes toch van ze? Ik had je allang een paar stompers gegeven
Dat is een beetje het punt waarom ik het niet snap. Wij krijgen die vraag maar iets van 1x per maand. Inderdaad een kleine moeite. ASM was er gister niet, dus had het makkelijk kunnen doen. Maar dan komt ze erna weer en weer. En dan krijg ik op mijn klotequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar als je iedere middag een horde scholieren over de vloer krijt die één voor één één frikbroodje opgewarmd willen hebben dan kan ik wel begrijpen dat je het niet meer doet.
Namens een fictieve klant een klacht over de service naar het HK sturen, dan is het probleem zo opgelost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt waarom ik het niet snap. Wij krijgen die vraag maar iets van 1x per maand. Inderdaad een kleine moeite. ASM was er gister niet, dus had het makkelijk kunnen doen. Maar dan komt ze erna weer en weer. En dan krijg ik op mijn klote![]()
De laatste keer dat ik op de pui keek stond er echt Albert Heijn en niet achternaam van....
Maar was die gast dan wel boven de 18? En had die een ID bij zich?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef OudeBok het volgende:
Dronken meneer, die alcohol wilde kopen vandaag. Had daarvoor even een gesprekje met hem, over uitgerekend de eerder in dit topic besproken wijnsoorten, ik rook een sterke alcohollucht en z'n motoriek was ook niet meer je van het. Caissière gebeld (vrij nieuw meisje, dus nog niet helemaal comfortabel met verkoop weigeren/id vragen), gezegd dat ze hem moest weigeren met de reden waarom en dat ze 'm als 'ie niet begreep naar mij mocht doorsturen.
Ik zweer het, boze Antillianen met zo'n typisch accent zijn een van de meest lachwekkende soort mensen op deze wereld.
Vandaag ook nog even met TL gehad over caissières die best.. brutaal naar mij zijn en naar anderen niet. Antwoord: Strenger zijn en aanpakken die handel. Like I said, 'baasje spelen' zoals jullie dat noemen ligt niet aan mij, ik moet het.
Begrijp me niet verkeerd, maar ligt dat niet aan jouw houding tegenover de caissières die brutaal tegen je doen en tegen andere niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef OudeBok het volgende:
Je mag een klant die in een kennelijke staat van dronkenschap verkeerd geen alcohol verkopen (Art. 21 Drank- en horecawet).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:48 schreef Donald250 het volgende:
Maar was die gast dan wel boven de 18? En had die een ID bij zich?
Moet je als caissière zijnde mensen die naar (sterke) alcohol ruiken dan ook alcohol weigeren, omdat jij dan "verantwoordelijk" bent?
Of is dat Albert Heijn beleid?
Tja, als ik "tot in den treure" zou moeten gaan schoonmaken van OudeBok zou ik ook brutaal gaan doen denk ik. Of op z'n minst arrogantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ligt dat niet aan jouw houding tegenover de caissières die brutaal tegen je doen en tegen andere niet?
Ik ondervind zelf nog iedere dag dat je meer van medewerkers (vooral jonge parttimers) gedaan krijgt als je ze fijn en met respect behandeld.
Oh, ik las over het woord dronken heen in de post van OudeBok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je mag een klant die in een kennelijke staat van dronkenschap verkeerd geen alcohol verkopen (Art. 21 Drank- en horecawet).
Ik weet verder niet wat vanuit Albert Heijn de taken van een caissiere zijn in deze.
Iemand die naar alcohol ruikt heeft vaak al te diep in het glaasje gekeken. Alleen dan gaan we ons weer in een grijs gebied bevinden wat net zo grijs is als het hele ID-vragen-gebeuren want hoe kun je zien of iemand 25 of 26 is en wanneer is iemand dronken of in een kennelijke staat van dronkenschapquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Oh, ik las over het woord dronken heen in de post van OudeBok.
Dat snap ik idd wel, dronken zijn en naar alcohol ruiken is idd anders.
40 minuten onbetaald schoonmaken. Ik had die emmer over zijn hoofd leeggekiepertquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, als ik "tot in den treure" zou moeten gaan schoonmaken van OudeBok zou ik ook brutaal gaan doen denk ik. Of op z'n minst arrogant. Maar dit zeg ik afgaande op de manier waarop OudeBok soms dingen in dit topic zegt. Wellicht dat het in werkelijk allemaal wel meevalt
Serieus? En dan heb ik het over dat eerste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
40 minuten onbetaald schoonmaken. Ik had die emmer over zijn hoofd leeggekiepert
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
40 minuten onbetaald schoonmaken. Ik had die emmer over zijn hoofd leeggekiepert
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tamelijk wat pretenties voor een cassiere A geloof ik....
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kleine moeite om even een broodje op te warmen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar uiteraard wordt het frikandelbroodje van de ASM wel verwarmd in de oven tijdens zijn pauze. En deze wordt persoonlijk bij Zijne Koninklijke Hoogheid afgegeven in de kantine.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gezamenlijk geven scholieren een fortuin uit, dus gewoon even dat broodje in de oven pleuren.
He watquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef UncleSam het volgende:
Als je klanten stroom tijdens de lunch echt zo hoog is kun je toch ook zo'n snacks 'warmhoudkast' plaatsen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon voor iedereen. Service bieden aan de klant.
Die hebben daar hele andere technieken voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
Bij de bakker vragen ze trouwens standaard of je broodje opgewarmd moet worden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
He wat
[..]
[..]
Die hebben daar hele andere technieken voor.
Je kan het allemaal ook overdrijven...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister bij die kiss-in. https://www.facebook.com/(...)7961319?stream_ref=1
Die rode loper jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan het allemaal ook overdrijven...
Geen 6 kisten hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef exelletor het volgende:
Zij mogen dat veilingkist best naar ons opsturen, weten toch niet waarvoor het is...
Als het druk is en je nog aardig wat moet bakken, snap ik dat het niet goed uitkomt. Maar als ze op een middag komen als het heel rustig is zie ik het probleem echt niet. Je legt die snack op plaat, je zet oven op snacks zodat ie verwarmt en als ie klaar is haal je de snacks er weer uit. In de tussentijd kan je nog brood snijden oid.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
He wat
[..]
[..]
Welke technieken zijn dat dan? Een oven is een oven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
He wat
[..]
[..]
Alleen AGF, op houdbaar hebben we 10 grote kisten, 2 kleinere en nog een paar impulsmandjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zes kisten inclusief impulskisten voor hb of alleen AGF?
Hoeveel AGF koppen hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:25 schreef Wupgup het volgende:
Alleen AGF, op houdbaar hebben we 10 grote kisten, 2 kleinere en nog een paar impulsmandjes.
Ze hebben daar gewoon een extra 2 traps meubel tegen een pilaar neergezet waar ze nog wat actie op gooien ipv die veilingskist lijkt t..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef exelletor het volgende:
Zij mogen dat veilingkist best naar ons opsturen, weten toch niet waarvoor het is...
Ik weet niet wat op AGF allemaal meetelt, maar over het algemeen liggen er 4-5 kisten vol (6e is deze week binnen gekomen namelijk) en dan liggen er nog 4 aanbiedingen op koppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel AGF koppen hebben jullie dan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Netjes toch van ze? Ik had je allang een paar stompers gegeven
Hoe groot zijn jullie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik weet niet wat op AGF allemaal meetelt, maar over het algemeen liggen er 4-5 kisten vol (6e is deze week binnen gekomen namelijk) en dan liggen er nog 4 aanbiedingen op koppen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
He wat
[..]
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:47 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen het selectiegesprek om 0900, ben benieuwd!
Succes, moet goed komen denk ik!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:47 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen het selectiegesprek om 0900, ben benieuwd!
Of het nou uitkomt of niet, gewoon doen. Met de bedieningsafdeling maken wij als AH het onderscheid met andere supermarkten. Dit soort dingen hoor daar ook bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als het druk is en je nog aardig wat moet bakken, snap ik dat het niet goed uitkomt. Maar als ze op een middag komen als het heel rustig is zie ik het probleem echt niet. Je legt die snack op plaat, je zet oven op snacks zodat ie verwarmt en als ie klaar is haal je de snacks er weer uit. In de tussentijd kan je nog brood snijden oid.
Goed om te zien dat zij van een door Isabella (quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister bij die kiss-in. https://www.facebook.com/(...)7961319?stream_ref=1
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef exelletor het volgende:
De LIDL heeft anders ook een bake off afdeling, maar dan met warmhoud bakken?
Geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Franchiser in Vleuten hier heeft ook een warmhoudkast staan, waarom is zoiets niet landelijk
Ja watquote:Wijzig het aan u toegekende wachtwoord in een persoonlijk wachtwoord.
HPDIA0300W Password rejected due to policy violation.
Dat ziet er ook netjes uit. Alleen is daarmee je hele bedieningsafdeling verdwenen?quote:
Nee, je voldoet er niet aan. Anders had je je wachtwoord wel kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja watIk voldoe er aan, of er staat een ongeschreven regel
Waarom voldeed mijn oude wachtwoord dan wel? Ik verander enkel twee cijfertjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, je voldoet er niet aan. Anders had je je wachtwoord wel kunnen aanpassen.
Lidl heeft nooit contact met de klanten gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat ziet er ook netjes uit. Alleen is daarmee je hele bedieningsafdeling verdwenen?
je wachtwoord moet anders zijn dan zes vorige wachtwoorden van je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef d4v1d het volgende:
Waarom voldeed mijn oude wachtwoord dan wel? Ik verander enkel twee cijfertjes
Man was 62. Had al enigszins moeite met het evenwicht bewaren, troebele blik in de ogen en een sterke alcoholwalm. Die is zat genoeg om de verkoop geweigerd te zien worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:48 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Maar was die gast dan wel boven de 18? En had die een ID bij zich?
Moet je als caissière zijnde mensen die naar (sterke) alcohol ruiken dan ook alcohol weigeren, omdat jij dan "verantwoordelijk" bent?
Of is dat Albert Heijn beleid?
Doe ik ook. Ik loop niemand af te katten, hoor! Als eentje het te gek maakt op z'n hoogst een wat norsere toon, maar voor de rest zoveel mogelijk met een lach en een beleefde vraag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ligt dat niet aan jouw houding tegenover de caissières die brutaal tegen je doen en tegen andere niet?
Ik ondervind zelf nog iedere dag dat je meer van medewerkers (vooral jonge parttimers) gedaan krijgt als je ze fijn en met respect behandeld.
Nja, volgens de alcoholtoets moet je iemand die kennelijk dronken is de verkoop weigeren. Dat was een vraag die er met dat antwoord in voorkwam. Je moet ook je leidinggevende roepen. Ik had TLVK erbij gehaald, maar die vond dat het mijn afdeling was en dat hij wel zou komen als de klant nog per se verdere uitleg zou willen. Nou, prima. Er staat ook een beveiliger bij, die kan ingrijpen als die man gek wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je mag een klant die in een kennelijke staat van dronkenschap verkeerd geen alcohol verkopen (Art. 21 Drank- en horecawet).
[i]Ik weet verder niet wat vanuit Albert Heijn de taken van een caissiere zijn in deze.[/i]
Dat was misschien m'n meest ongelukkige uitdrukkingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, als ik "tot in den treure" zou moeten gaan schoonmaken van OudeBok zou ik ook brutaal gaan doen denk ik. Of op z'n minst arrogant. Maar dit zeg ik afgaande op de manier waarop OudeBok soms dingen in dit topic zegt. Wellicht dat het in werkelijk allemaal wel meevalt
Ah oke. Ik kom niet zo heel vaak bij Lidl (Aldi zit bij mij in de straat).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Lidl heeft nooit contact met de klanten gehad.AH zou het bijvoorbeeld wat lager kunnen maken...
Ja dat weet ik..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
je wachtwoord moet anders zijn dan zes vorige wachtwoorden van je.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke bijdrage aan de discussie van gisteravond ook
Is formuletechnisch ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich ben ik daar ook wel benieuwd naar maar om dat nu op FB te gaan vragen... Ik weet niet of het formule-technisch is, aangezien Ht tegenwoordig een To Go 3.0 is. Zou niet handig zijn imo, want dat gaan klanten natuurlijk niet snappen.
Had je jouw bericht nog verwijderd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is formuletechnisch ja.
[ afbeelding ]
Zal ik t dan maar doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Had je jouw bericht nog verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |