SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef exelletor het volgende:
Hebben jullie ook een niet al te dure, lekkere droge, beetje fris-fruitige witte wijn uit Italië? Wat zeg je dan?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'
Vorige week zaterdag hadden we nog iets meer dan 100 flessen staan, schiet op zich dus wel op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
'Ik heb nog wel een lekkere Fantini wijn in de aanbieding, meneer'
Ik heb exact dezelfde vraag wel eens gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
"Ja mijn dochter organiseert een feestje vanavond, er komen allemaal tienermeisjes. Ik zoek goedkope, zoete wijn. Wat kun je me aanbevelen?"
Ja, echt gevraagd.
Hoeveel hadden jullie er ookalweer binnen gekregen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag hadden we nog iets meer dan 100 flessen staan, schiet op zich dus wel op.
240 + 160. En het is ook nog eens opgenomen in ons standaard assortiment, dus standaard 50% eraf konden wij niet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel hadden jullie er ookalweer binnen gekregen?
Ich bin wie du?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen, maar een jaar tot anderhalf jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde gevraagd, ben het alleen weer kwijt
. Hoe heet dat duits liedje dat altijd draait?
Duits liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen, maar een jaar tot anderhalf jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde gevraagd, ben het alleen weer kwijt
Oh diequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Duits liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef Microfoon het volgende:
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal... lui.
Haha, ik word echt gestoord van One Direction en Taylor Swiftquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
Dat nummer met "i want you outta my head but it's outta my hands" is trouwens echt ontiegelijk irritant aan t worden
Oke. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.
Staat tussen de appelmoes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
Of dyslectisch. Vooral bij de conserven waar alles er hetzelfde lijkt uit te zien. Ik kan vaak de rabarber niet vinden.
Die heb ik nog niet gehoord of ze vallen me niet echt op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, ik word echt gestoord van One Direction en Taylor Swift
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Gezicht het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-supermarkt-roermond
Gezellig.
Je bent de derdequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Gezicht het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-supermarkt-roermond
Gezellig.
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtigquote:
Moet je even bij dat topic in MUZ langs gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtig. Hij gaat een beetje zo: Ich bin laaaaaaaala. Lalaaaaaaalalaaaaaaaala zoiets
Nee, vertel ons meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Wisten jullie al dat er een supermarkt in Roermond is overvallen?
Oh die.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Een beetje pop rock achtig. Hij gaat een beetje zo: Ich bin laaaaaaaala. Lalaaaaaaalalaaaaaaaala zoiets
Wil jij een verwijzing naar een opticien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.
Paars?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk te vinden idd, potje met paarse prut tussen de appelmoes.
Ugh, wacht maar tot het je wel opvalt. Verschrikkelijke nummers, maar op de een of andere manier moet ik meezingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord of ze vallen me niet echt op.
Oude verpakkingquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wil jij een verwijzing naar een opticien?
[ afbeelding ]
Oh is die van one direction?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ugh, wacht maar tot het je wel opvalt. Verschrikkelijke nummers, maar op de een of andere manier moet ik meezingenDianaaaaa let me be the one to light a fire inside those eyes
Heb jij een picca?quote:
Oh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wil jij een verwijzing naar een opticien?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh is die van one direction?Godverdomme kut nummer ja
Ja, ik ben nu ook alle liedjes af aan het gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
er staat me wel een duits nummer bij nu ik ga nalopen wat ik allemaal hoor
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu ook alle liedjes af aan het gaan
VERTEL ME MEER IK KAN NIET WACHTENquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Jongens er is een supermarkt in Limburg overvallen
Ja geen idee, ik ben toch alweer 5 jaar geen vakkenvuller meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Deze is andere assortimentsgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |