En dan hoop ik op een shoot out.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 7 minuten volhouden, zou wel ongelooflijk zijn als ze het tot OT redden.
Het is geen voetbal. Terecht of onterecht doen we mooi niet aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef Nielsch het volgende:
Jammer, maar qua spelverhouding terecht...
Moet je maar binnen rokenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, ga ik ff roken, mis ik de 2-1 van Canada
Geen idee ik kijk nooit voetbalquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is geen voetbal. Terecht of onterecht doen we mooi niet aan.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is geen voetbal. Terecht of onterecht doen we mooi niet aan.
Inderdaad. Gaan als helden naar huis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef Saviola het volgende:
Jammer jammer, wel diep respect voor de Letten
Zijn die automatisch gekwalificeerd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verwacht dat Zuid Korea het in 2018 ook wel redelijk gaat doen, hebben best een sterke competitie
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zijn die automatisch gekwalificeerd?
Kon Nederland goed mee wedijveren op het WK, Koreanen wonnen in over time.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verwacht dat Zuid Korea het in 2018 ook wel redelijk gaat doen, hebben best een sterke competitie
Een paar jaar geleden werden ze totaal weggespeeld door de Koreanenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kon Nederland goed mee wedijveren op het WK, Koreanen wonnen in over time.
Maar toen waren wel Dalhuisen en Mitch Bruijsten erbij.
Zou zeggen dat je meer hebt aan Joly, Hagemeijer, Van Oorschot, Oosterwijk en Meierdres die volgend jaar in het buitenland spelen en dat iedere ploeg minimaal 2 NC's haalt van minimaal CHL, College of het hoogste jeugdniveau in Canada of VSquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Gezicht het volgende:
OWS naar Nederland zou ik zeggen dan.
http://stats.iihf.com/Hydra/258/IHM258907_74_3_0.pdfquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werden ze totaal weggespeeld door de Koreanen
Mogen ze iemand anders oproepen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef emokid het volgende:
John Tavares geblesseerd, klaar voor het toernooi.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef emokid het volgende:
John Tavares geblesseerd, klaar voor het toernooi.
Nee, Duchene gaat nu spelen. Als er nog een aanvaller geblesseerd raakt gaat P.K. als een forward spelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mogen ze iemand anders oproepen?
Foei!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik was al zo brutaal geweest om de halve finales in de OP te zetten
Oh prima, alleen niet gezien...quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik was al zo brutaal geweest om de halve finales in de OP te zetten
Finnen kunnen mijn Zweedse pielemans zuigen. Die gaan er aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg finale: USA-FINL en FINL wordt wat de Grieken tijdens dat EK voetbal werden. Kampioen.
Droomscenarioquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg finale: USA-FINL en FINL wordt wat de Grieken tijdens dat EK voetbal werden. Kampioen.
http://nos.nl/OS2014quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die een idee heeft waar de troostfinale LIVE wordt uitgezonden?
Bij voldoende sporten is het niveau best hoog, alleen bij ijshockey nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is vrouwen anything een sport?
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij voldoende sporten is het niveau best hoog, alleen bij ijshockey niet
Ze hebben niet eens de zelfde regels omdat ze beschermd moeten worden
Bij volleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...
Dat heeft zo zijn redenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij volleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijken
Hockey heeft wel een redelijk niveauquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...
Als je mannenhockey met vrouwenhockey vergelijkt zit er echt een enorm groot verschil tussen qua snelheid van de bal, looptempo en schotkracht. Ik zie de Oranjedames ook echt geen mannen hoofdklasseteam verslaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hockey heeft wel een redelijk niveau
Denken dat de dames gewoon een gemiddeld hoofdklasse heren team verslaan
Denk dat het wel meevalt, maar goed de dames van Nederland ijshockey en voetbal dames spelen oefenwedstrijden tegen oranje onder 16/14. Dat zal vast voor de grote landen vast niet anders zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je mannenhockey met vrouwenhockey vergelijkt zit er echt een enorm groot verschil tussen qua snelheid van de bal, looptempo en schotkracht. Ik zie de Oranjedames ook echt geen mannen hoofdklasseteam verslaan.
fixedquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij beachvolleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijken