Finnen kunnen mijn Zweedse pielemans zuigen. Die gaan er aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg finale: USA-FINL en FINL wordt wat de Grieken tijdens dat EK voetbal werden. Kampioen.
Droomscenarioquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg finale: USA-FINL en FINL wordt wat de Grieken tijdens dat EK voetbal werden. Kampioen.
http://nos.nl/OS2014quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die een idee heeft waar de troostfinale LIVE wordt uitgezonden?
Bij voldoende sporten is het niveau best hoog, alleen bij ijshockey nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is vrouwen anything een sport?
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij voldoende sporten is het niveau best hoog, alleen bij ijshockey niet
Ze hebben niet eens de zelfde regels omdat ze beschermd moeten worden
Bij volleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...
Dat heeft zo zijn redenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij volleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijken
Hockey heeft wel een redelijk niveauquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...
Als je mannenhockey met vrouwenhockey vergelijkt zit er echt een enorm groot verschil tussen qua snelheid van de bal, looptempo en schotkracht. Ik zie de Oranjedames ook echt geen mannen hoofdklasseteam verslaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hockey heeft wel een redelijk niveau
Denken dat de dames gewoon een gemiddeld hoofdklasse heren team verslaan
Denk dat het wel meevalt, maar goed de dames van Nederland ijshockey en voetbal dames spelen oefenwedstrijden tegen oranje onder 16/14. Dat zal vast voor de grote landen vast niet anders zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je mannenhockey met vrouwenhockey vergelijkt zit er echt een enorm groot verschil tussen qua snelheid van de bal, looptempo en schotkracht. Ik zie de Oranjedames ook echt geen mannen hoofdklasseteam verslaan.
fixedquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij beachvolleybal is dat niet zo erg, dat is sowieso wel leuk om te kijken